Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Rutier București - Ilfov

    Scheduled Pinned Închis Moved BUCURESTI
    21 Mesaje 7 Posters 1.4k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Deconectat
      mihai
      ultima editare de

      [27 IUL 2025] PASAJUL APARATORII PATRIEI.
      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • M Deconectat
        mihai
        ultima editare de

        [06 AUG 2025] Lucrari Prelungirea Ghencea.
        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
        • ncbN Deconectat
          ncb
          ultima editare de

          07 SEPT 2025 PASAJUL APARATORII PATRIEI!
          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • M Deconectat
            mihai
            ultima editare de

            STRADA AMILCAR SANDULESCU GATA DE INAUGURARE!!
            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • vancouverV Deconectat
              vancouver
              ultima editare de

              Cristian Negrei  /  sept. 19  /  News

              Ciucu se laudă că Primăria Sector 6 va construi legătură dintre Pasajul Ciurel și Autostrada A1, dacă PMB îi va ceda proiectul și va ridica restricțiile de expropriere - Economica.net

              Ciucu se laudă că Primăria Sector 6 va construi legătură dintre Pasajul Ciurel și Autostrada A1, dacă PMB îi va ceda proiectul și va ridica restricțiile de expropriere - Economica.net

              Primaria Sectorului 6 a anunțat astăzi, într-o postare pe pagina sa de Facebook, că este gata să construiască bulevardul de legătură între Pasajul Ciurel și Autostrada A1, dacă Primări Municipiului București îi va ceda proiectul și va ridica restricțiile pe culoarul de expropriere

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • D Deconectat
                Duta C
                ultima editare de

                Bani de unde? Visează si Ciucu cai verzi pe pereți!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • A Deconectat
                  Adrianb1
                  ultima editare de

                  Nu e vorba doar de bani. Drumul asta era planificat sa fie ca radialele actuale de care se vorbeste, 2 benzi pe sens, pista de biciclete, chiar si un scuar pe mijloc pretabil pe viitor pentru un tren suburban la unele din ele, nu la asta. Din cate stiu s-a construit o gramada intre timp, cand a aparut ideea era mai mult camp gol, acum nu mai e loc decat poate de o strada chinuita si serpuita cu o banda pe sens si trotuare de 50 cm, cum fac primarii prin cartiere, un soi de Amilcar mai sarac.

                  Si da, e si problema de bani, ca terenul din camp era ieftin ca braga, acum e scump si s-ar putea sa fie nevoie sa demoleze si cateva case de pe drum.

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de

                    Pasaj rutier Petricani peste CF 800. Sper sa nu se repete imbecilitatea de la Drajna si Pipera, unde au lasat sa functioneze si vechile bariere sub noile pasaje. Adica sper ca exista macar un neuron undeva care sa gandeasca pro feroviar in creierul oamenilor care fac proiecte pe rutier. Pana acum nu a fost cazul!

                    A fost aprobat podul peste bariera de la şoseaua Petricani. Va costa 400 de milioane de lei

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • D Deconectat
                      Duta C @vancouver
                      ultima editare de

                      @vancouver Cine să gândească?

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de vancouver

                        Anemona Andone  /  oct. 22  /  Investiţii

                        Se construiește un nou drum de ieșire din București. Pentru cine e ideal și cât costă - Economica.net

                        Se construiește un nou drum de ieșire din București. Pentru cine e ideal și cât costă - Economica.net

                        Drumul Radial 1 Vest Expres, care va porni de la Bulevardul Timișoara din Capitală și va trece prin localități precum Domnești și Chiajna, va avea o lungime de 9,7 kilometri, potrivit variantei de traseu selectate. Noul drum ar urma să coste mai bine de 44 de milioane de euro/kilometru, conform...

                        IMG_2959.png

                        Cred ca este unul din cele mai utile DR-uri. Chiar și numai primul km, cu nodul cu DNCB, și deja ar ajuta mult la descongestionarea Bd. Maniu la ieșirea din București . Apoi evident și mai departe. Eu persoanal nu văd însă prea bună legătura. cu A0. Poate să ducă la unele ore la ambuteiaje pe A0. A0 trebuia să rămână o autostradă dedicată exclusiv tranzitului și nu plimbărilor locale prin Ilfov.

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • A Deconectat
                          Adrianb1 @vancouver
                          ultima editare de Adrianb1

                          @vancouver Cred ca intentia e sa descarce A1 in Bucuresti in locul strapungerii spre Virtutii. A1-A0-DR1, cu o posibila ramura A1-A0-DNCB-Prelungirea Ghencea. A1 poate fi foarte aglomerat uneori intre A0 si DNCB, DR1 ofera o valva de suprapresiune. Daca nodurile ar fi bine facute si DNCB largit pana la pasajul Domnesti si Prelungirea Ghencea largita, in acel moment s-ar distribui traficul pe S-V destul de bine, ca prin Bragadiru nu va fi bine prea curand sau vreodata. Nu se rezolva problema la nord de Iuliu Maniu, dar nu ai cu cine...

                          Depinde si de bucata de DNCB intre A1 si pasajul Domnesti. ca daca blocheaza Bd. Timisoara in intersectia cu Valea Cascadelor nu iese nimic bun si sunt sanse mari sa se blocheze, cel putin pana se largeste Prelungirea Ghencea si se reduce traficul care va exploda cand Bd. Timisoara-Valea Larga va fi o optiune mai buna spre Domnesti dupa largirea de la str. Maracineni la pasaj. Sunt 2 fluxuri care vor avea traseu comun, Bucuresti-Domnesti pentru traficul local de navetisti si Bucuresti-A1 pentru distante mai mari.

                          Cred ca problema cea mai mare e ca are 6 noduri in 9 km, dintre care unul la doar cateva sute de metri de A0, cu potential de a bloca tot A0 din cauza descarcarii deficitare. Da, e pe 2 benzi, dar am vazut de pilda podul de la Chitila blocat complet de cei care voiau sa iasa de pe DNCB de pe ambele benzi, ca asa se circula pe-acolo. Si intersectia de la Valea Cascadelor, ar trebui si acolo un mic nod, cu DR pe pod peste intersectie, "nodul 0". Sau mutat nodul 1 la Valea Cascadelor, ca nu e nevoie de el acolo unde e propus acum.

                          Nota: mesajul original a fost editat dupa ce am gasit plansele cu nodurile.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • vancouverV Deconectat
                            vancouver
                            ultima editare de

                            Cu totii suntem de acord ca va descongestiona A1 si va incarca suplimentar A0 - mai mult sau mai putin. 99% din timp cred ca nu vor aparea probleme pe A0 cauzate direct de acest DR1. Si nu-mi fac griji pentru nodul cu DJ 401 A aproape de nodul cu A0 ci doar pentru nodul A0 / A1, care va primi incarcare suplimentara si eventual bucata de A0 intre DR1 si A1, care va fi mai plina decat restul A0.

                            Dar fara nodul cu A0 toate inconvenientele cu A0 ar disparea, dar functia de a descongestiona A1 tot ar ramane, poate doar usor redusa.

                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • First post
                              Last post