Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    DNCB și DR - centura București la nivel DN și drumuri radiale București

    Scheduled Pinned Închis Moved DRUMURI NAȚIONALE
    13 Mesaje 6 Posters 604 Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Deconectat
      vancouver
      ultima editare de

      Cu totii suntem de acord ca va descongestiona A1 si va incarca suplimentar A0 - mai mult sau mai putin. 99% din timp cred ca nu vor aparea probleme pe A0 cauzate direct de acest DR1. Si nu-mi fac griji pentru nodul cu DJ 401 A aproape de nodul cu A0 ci doar pentru nodul A0 / A1, care va primi incarcare suplimentara si eventual bucata de A0 intre DR1 si A1, care va fi mai plina decat restul A0.

      Dar fara nodul cu A0 toate inconvenientele cu A0 ar disparea, dar functia de a descongestiona A1 tot ar ramane, poate doar usor redusa.

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • M Deconectat
        mike_us @vancouver
        ultima editare de

        @vancouver
        Care crezi că e un termen realist să vedem primul drum radial intrând efectiv în execuție?
        Știu că vor fi la două benzi, dar sunt două benzi de drum expres sau mai înguste, de tip drum național?

        vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • vancouverV Deconectat
          vancouver @mike_us
          ultima editare de

          @mike_us Fix acesta este rolul primordial al asa-ziselor drumuri express: nu pot fi definite ca autostrada, desi se apropie de conceptul de autostrada, pentru ca nu indeplinesc anumite caracteristici din motive gen lipsa de spatiu, si atunci rezulta benzi mai inguste sau lispa banda de urgenta etc. Adica fix la intrarea in orasele mari, unde exproprierile costa enorm si deranjeaza pe multi, deci limitam caracteristicile drumului.

          Ce s-a facut la noi cu drumuri express pe camp e o prostie. Mai ales cu banda de urgenta ingustata, care permite aparent oprirea, dar de fapt riscurile ca alt vehicul sa nu vada la timp pe cel oprit sunt enorme si poate intra in el. Si toate astea pentru un 2-3-4% cost suplimentar la executie... in camp, unde e spatiu cat China.

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
          • M Deconectat
            mihai
            ultima editare de

            https://www.youtube.com/watch?v=mQ2lR8sDee8

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
            • ncbN Deconectat
              ncb
              ultima editare de

              20 NOV 2025 LUCRARI PE DNCB CERNICA!! MRS.
              Duta CD 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
              • Duta CD Deconectat
                Duta C @ncb
                ultima editare de

                @ncb Mă frecai la ochi.......minune mare ! Să fie într-un ceas bun!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                • ncbN Deconectat
                  ncb
                  ultima editare de

                  [26 NOV 2025] LUCRARI DNCB CERNICA. MRS!
                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de vancouver

                    O filmare care arata clar impactul deschiderii A0 prin sud si lipsa A0 prin nord. O tura completa pe tot inelul DNCB in 1 ora si 45 de minute din care:

                    A2>A1 prin nord 1:12
                    A1>A2 prin sud 0:33

                    WOW ce diferenta. Si asta desi prin sud zonele cu 4 benzi sunt mai scurte decat prin nord. Ce-i drept, prin sud DNCB este cu aprox. 6km mai scurta intre A2 si A1.

                    Filmarea este din sept. 2025:

                    DNCB 4K 60FPS – Centura Bucuresti COMPLETA 72 KM | Trafic EXTREM de aglomerat 🚗🔥

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • ncbN Deconectat
                      ncb
                      ultima editare de

                      [14 DEC 2025] LUCRARI DNCB MRS!
                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                      • M Deconectat
                        mihai
                        ultima editare de

                        [16 DEC 2025] LUCRARI DNCB CERNICA MRS!
                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • First post
                          Last post