Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A9 - Autostrada Timisoara - Moravita

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    13 Mesaje 6 Posters 772 Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Conectat
      vancouver
      ultima editare de

      Da, e greseala. Corectez.

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • C Deconectat
        chapo @PaulS
        ultima editare de

        @PaulS Ce treaba are cu A9?

        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • M Conectat
          mihai @chapo
          ultima editare de mihai

          @chapo Rezolvat. Am mutat mesajul pe topicul de discutii locale Arad.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • vancouverV Conectat
            vancouver
            ultima editare de

            Mădălina Podaru  /  feb. 10  /  Rutier

            Autostrada A9 Timișoara – Moravița. Nouă oferte depuse la licitația pentru Lotul 1 Remetea Mare – Jebel (36 km), cu o valoare de 5,65 miliarde lei / Parcurs „fulger” al proiectelor de infrastructură...

            Autostrada A9 Timișoara – Moravița. Nouă oferte depuse la licitația pentru Lotul 1 Remetea Mare – Jebel (36 km), cu o valoare de 5,65 miliarde lei / Parcurs „fulger” al proiectelor de infrastructură...

            Constructorii au depus nouă oferte la licitația pentru construcția Lotului 1 Remetea Mare – Jebel al Autostrăzii A9 Timișoara – Moravița, un segment cu o

            Ofertele depuse:

            1. Asocierea ANTREPRIZA DE CONSTRUCȚII DRUMURI ȘI AUTOSTRĂZI SRL (lider) – DANLIN XXL SRL – GROMA HOLD EOOD – EVROPEISKI PATISHTA AD – FRASINUL SRL (România – Bulgaria)
            2. Asocierea DRUM ASFALT SRL (lider) – AUTOMAGISTRAL-PIVDEN SRL (România – Ucraina)
            3. Asocierea IC IÇTAŞ INŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. (lider) – ROTARY CONSTRUCTII MENTENANTA SA (Turcia – România)
            4. KALYON INSAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. (Turcia)
            5. KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET A.S. (Turcia)
            6. Asocierea MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. (lider) – CBI CONSTRUCTII, TURISM & INVESTITII S.R.L. (Turcia – România)
            7. Asocierea MAPA INSAAT VE TICARET A.S. (lider) – GUNAL INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (Turcia)
            8. Asocierea NUROL CONSTRUCTION SA (lider) – NUROL INSAAT VE TICARET A.S. (România – Turcia)
            9. WEBUILD SPA – MILANO (Italia)

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • P Conectat
              PaulS
              ultima editare de

              Cristian Pistol
              Au fost depuse 10 oferte pentru construcția lotului 2 (Jebel-Moravița) al autostrăzii Timișoara - Moravița (A9):

              • PORR CONSTRUCT SRL (Romania)
              • Asocierea STRABAG SRL – CONSTRUCTII ERBASU SA (Romania)
              • WEBUILD SPA – MILANO (Italia)
              • Asocierea AUTOMAGISTRAL PIVDEN SRL (lider) – PRECON TRANSILVANIA S.R.L. (Ucraina - Romania)
              • Asocierea DANLIN XXL SRL (lider) - ANTREPRIZA DE CONSTRUCTII DRUMURI SI AUTOSTRAZI SRL –– GROMA HOLD EOOD – EVROPEISKI PATISHTA AD (Romania - Bulgaria)
              • Asocierea DRUMURI SI PODURI BANAT S.R.L. - MAXAGRO CENTER SRL (Romania)
              • KALYON INSAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. (Turcia)
              • KOLIN INSAAT TURIZM SANAYI VE TICARET A.S. (Turcia)
              • Asocierea MAKYOL INSAAT SANAYI TURIZM VE TICARET A.S. (lider) - CBI CONSTRUCTII, TURISM & INVESTITII S.R.L. (Turcia – Romania)
              • Asocierea MAPA INSAAT VE TICARET A.S. (lider) - GUNAL INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (Turcia)

              Căștigătorul acestui contract (finanțat prin Programul Transport 2021-2027) va avea la dispoziție 4,23 miliarde de lei (fără TVA) și 36 de luni (12 luni proiectare și 24 de luni execuție) pentru construcția acestui lot cu o lungime de 33,49 km.

              Contractul prevede inclusiv construcția pe traseul noului lot de autostradă a 19 structuri, printre care un pod de peste CF124 (Timișoara-Reșița și DN58B), în lungime de 560 de metri.

              Pe traseu vor mai fi construite:

              • două Spații de servicii tip S3,
              • două Parcări de scurtă durată,
              • un Centru de Întreținere și Coordonare (CIC), lăngă Nodul rutier Moravița,
              • două noduri rutiere (Nod rutier DN58B Voiteg și Nod rutier Moravița).

              În fiecare Spațiu de servicii și în parcările de scurtă durată se va asigura infrastructura necesară pentru construcția ulterioară a minimum 6 stații de încărcare rapidă pentru autoturismele electrice.

              https://www.facebook.com/photo/?fbid=599573076324171&set=a.131249316489885
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • R Deconectat
                rocklee
                ultima editare de

                inca o autostrada scoasa in licitatie ....sa o vede si pe cea dela arad la oradea si apoi asteptam ....finantarea.... 😰 👍

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • vancouverV Conectat
                  vancouver
                  ultima editare de

                  Finantarea este o mare problema. Deocamdata se merge la modul "are balta peste".
                  Pe de alta parte mai bine asa, decat sa pierdem bani, cum am pierdut 800.000.000 € bani gratis de la UE pentru 2007-2013 numai pe infrastructura. Cu care faceam de exemplu PiSi3+4+5 complet la preturile de atunci.

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • P Conectat
                    PaulS
                    ultima editare de

                    Cristian Pistol :
                    Etapă importantă în dezvoltarea infrastructurii rutiere din vestul țării!

                    A fost desemnat câștigătorul contractului pentru construcția Lotului 2 (Jebel – Moravița) al Autostrăzii Timișoara – Moravița (A9).

                    PORR CONSTRUCT SRL are la dispoziție 2,97 miliarde lei (fără TVA) și 48 de luni (12 luni etapa de proiectare și 36 luni pentru execuție) pentru finalizarea acestui nou lot de autostradă în lungime de 33,49 km.

                    Conform contractului (finanțat prin Programul Transport) pe traseu vor fi construite inclusiv:

                    • un pod cu o lungime de 560 m peste calea ferată CF124 și DN58B,
                    • două noduri rutiere (DN58B Voiteg și Moravița),
                    • două spații de servicii (tip S3),
                    • două parcări de scurtă durată,
                    • un Centru de Întreținere și Coordonare în proximitatea nodului Moravița.

                    Contractul mai prevede asigurarea infrastructurii necesare pentru instalarea a minimum 6 stații de încărcare rapidă pentru vehicule electrice în fiecare spațiu de servicii și parcare de pe traseu.

                    https://www.facebook.com/photo?fbid=699707819644029&set=a.131249316489885
                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • C Deconectat
                      chapo
                      ultima editare de

                      Bine cu PORR😎

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • vancouverV Conectat
                        vancouver
                        ultima editare de vancouver

                        De pe PUM, de la userul NGC, avem si clasamentul:

                        "PROIECTARE SI EXECUTIE "AUTOSTRADA TIMISOARA – MORAVITA, TRONSONUL 2: JEBEL - MORAVITA""

                        Valoare estimata -> +/- 4235 milioane RON fara TVA

                        1. PORR -> +/- 2976 milioane RON fara TVA
                        2. KOLIN -> +/- 3091 milioane RON fara TVA
                        3. DRUMURI BANAT -> +/- 3129 milioane RON fara TVA
                        4. DANLIN -> +/- 3237 milioane RON fara TVA
                        5. STRABAG -> +/- 3691 milioane RON fara TVA
                        6. WEBUILD -> +/- 3841 milioane RON fara TVA
                        7. KALYON -> +/- 4271 milioane RON fara TVA

                        @mike_us este ceea ce spuneam si pe A8: sunt situatii in care prin concurenta intre firme se ajunge la valori ofertate mult sub valoarea estimata. In cazul de fata 4 firme au sub 80% din valoarea estimata, PORR chiar 70%.

                        Ori la inceput, in 2007-2008 cand a inceput cu licitatiile, noi (Romania) nu am stiut, nu ne-am imaginat asa ceva. In 2007-2008-2009 s-au pregatit licitatii pentru proiecte cu o valoare estimata cat erau bani de la UE disponibili. Cand surpriza: ce sa vezi, fara coruptie si cu licitatii pe bune, PRETUL SCADE!!! Asta a fost una din cauzele pentru care nu s-au cheltuit toti banii atunci. Pana sa ne invartim sa cautam mai multe proiecte de banii ramasi, s-a facut 2015 si pa pa banii!

                        De aceea (plus alte motive) acum facem supracontractare pana la max 300%!

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • C Deconectat
                          chapo
                          ultima editare de

                          Ce SF de tot 💩 a facut search de a iesit valoarea aia estimata.
                          Nu inteleg cum nimeni nu se intoarce impotriva firmelor astea care sunt putine si fac toate studiile si toate proaste, search, egis, dpconsult, explan, consitrans.

                          vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • vancouverV Conectat
                            vancouver @chapo
                            ultima editare de

                            @chapo n-as fi asa de vehement. In 2022-2023 preturile pur si simplu au sarit in aer. De atunci materialele de constructii s-au ieftinit, energia s-a ieftinit, perspective sa avem iarasi cresteri asa de mari nu mai sunt.

                            In acest moment se fac profituri frumoase pe contractele mari, la preturile recent semnate sau cele cu ajustarea din 2022-2023. Ca atare exista inca spatiu pentru reduceri, atunci cand o firma isi doreste neaparat un contract. Asa a procedat Porr.

                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • First post
                              Last post