Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    951 Mesaje 29 Posters 151.0k Vizualizări
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Deconectat
      vancouver
      ultima editare de vancouver

      Da, lotul DN2 - nod turbion. Si eu am mai intrebat si sugerat mereu sa fie scos prioritar la licitatie. Dar nu am vazut nici o miscare. Sunt doar vreo 6km la campie pura. Si leaga lotul UMB si Tg. Neamt de reteaua de autostrazi.

      Poate acum, ca au fost aprobati indicatorii in guvern. Sa vedem cum au de gand sa scoata loturile la licitatie.

      Totusi cel mai important lot este Iasi-Podu Iloaei, zona cea mai aglomerata acum.

      lot prioritar.png

      Si nu prea inteleg de ce nu au facut nod la intersectia cu acel judetean de langa Podu Iloaiei. Sunt destui care-l folosesc si toti acestia pe relatia spre Iasi nu vor putea folosi autostrada, ca doar nu o sa se intoarca prin Podu Iloaiei pana la nod. In plus si pentru locuitorii din Podu Iloaiei nodul e peste mana. Le este util numai daca merg la Bacau, Pascani, Suceava, Bucuresti, etc.., dar nu daca se duc la Iasi, ori 90% din relatiile sociale si economice sunt cu capitala de judet.

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      M C vancouverV 3 Replies Last reply Răspunde Citează 1
      • M Conectat
        mihai @vancouver
        ultima editare de mihai

        @vancouver ma gandesc ca ar fi penibil in 2026 sa fie finalizat ditamai nodul turbion, cel mai mare nod de autostrazi din tara, dar sa nu fie folosit decat ca trecere a A7 spre Pascani si restul sa ramana inchis inca 1-2 ani.

        Ai dreptate cu Podul Iloaiei. Nici eu nu inteleg absenta din proiect a acelui nod.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • C Deconectat
          chapo @vancouver
          ultima editare de

          @vancouver
          Nu e doar campie, sunt 2 tunele intre turbion si lotul UMB de pe A8

          M vancouverV D 3 Replies Last reply Răspunde Citează 2
          • M Conectat
            mihai @chapo
            ultima editare de

            @chapo Wow. Cu atat mai nasol. Lotul trebuia deja sa fie adjudecat si cel putin in faza de proiectare

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • M Conectat
              mihai
              ultima editare de

              https://www.youtube.com/watch?v=z14YLADvlxQ

              O 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • vancouverV Deconectat
                vancouver @chapo
                ultima editare de

                @chapo a spus în A7, A8, A9 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:

                @vancouver
                Nu e doar campie, sunt 2 tunele intre turbion si lotul UMB de pe A8

                Nu stiam, recunosc ca m-am uitat superficial pe harta. Da, sunt ceva diferente de nivel acolo.

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • O Deconectat
                  OvidiuPetru84 @mihai
                  ultima editare de

                  @mihai posteaza filmarea pe A7

                  M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • D Deconectat
                    daniel22_22 @chapo
                    ultima editare de

                    @chapo a spus în A7, A8, A9 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:

                    @vancouver
                    Nu e doar campie, sunt 2 tunele intre turbion si lotul UMB de pe A8

                    Corect, este o urcare destul de bruscă de pe șesul râului Moldova către Codrii Pașcanilor urmată de o coborâre lungă și abruptă în primii 3 km către valea Siretului. Șaua respectivă a dat mult de furcă rușilor în WWII fiind un obstacol formidabil aparat de armată română după ofensiva rusă de la Târgu Frumos. Eu sunt de loc din Moțca și pădurea aia e plină de cazemate, tranșee și cartușe trase.
                    Dincolo de turbion urmează alta urcare bruscă după Siret către Ruginoasa, urmată de coborârea bruscă către Târgu Frumos. Mai departe e plimbarea de relaxare către Iași pe extremitatea de vest a Mării Câmpii Ruse.

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                    • M Conectat
                      mihai @OvidiuPetru84
                      ultima editare de

                      @OvidiuPetru84 a spus în A7, A8, A9 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:

                      @mihai posteaza filmarea pe A7

                      Corect 😊

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de vancouver

                        Bursa zvonurilor:

                        • Bz-Fcs lot 1+2 nu sapt asta, ci sapt viitoare (posibil pe 20.11).
                        • Bz-Fcs lot 3: probabil 20.12
                        • pod Buzau UMB + bretele Nurol - este inca prematur sa se dea o data estimata, dar sunt sanse pentru anul asta. Sapt. asta se termina betonarea tablierului pe ambele sensuri.
                        • Pl-Bz lot 2 Coni Trace: ramane in carti varianta cu deschidere anul asta in decembrie, cu inchiderea unor drumuri judetene si finalizarea pasajelor acestor drumuri prin martie-aprilie

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • vancouverV Deconectat
                          vancouver
                          ultima editare de

                          Cea mai buna strategie de combatere a aglomeratiei de pe Valea Prahovei: constructia A7! (no joke):

                          Companii

                          Urmează schimbarea la faţă a Moldovei: Operatorii din turism se aşteaptă ca autostrada să contribuie la dezvoltarea turismului în zonă. „Cred că o parte din turiştii care merg pe Valea Prahovei vor...

                          Urmează schimbarea la faţă a Moldovei: Operatorii din turism se aşteaptă ca autostrada să contribuie la dezvoltarea turismului în zonă. „Cred că o parte din turiştii care merg pe Valea Prahovei vor...

                          Primele loturi pe o distanţă mai mare din autostrada Moldovei vor fi gata până la finalul anu­lui, au anunţat autorităţile, iar anul viitor este estimat că se va putea circula între Bucureşti şi Focşani pe autostradă, urmând a fi gata ulterior şi por­ţiu­nea până la Paşcani, dar nu există încă un...

                          Din Bucureşti şi până la Gura Humorului sunt peste 440 de kilometri, parcurşi în cea mai mare parte pe E85, denumit şi drumul morţii
                          Distanţa este parcursă în prezent între 7 şi 8 ore de condus continuu
                          În cazul unei autostrăzi, timpul s-ar reduce la circa 4 ore.
                          

                          De fapt acum se fac aprox 5:30-6:00 de la iesirea din Bucuresti pana in Gura Humorului + minim 30' pentru a iesi din Bucuresti, care o sa ramana. Dar in practica nu se poate conduce continuu 6-7 ore, trebuie o pauza, si atunci cele 7-8 ore date de ziarul financiar sunt corecte.

                          Cu A7 pana la Suceava o sa se faca aprox. 4 ore pe autostrada + 30' Suceava-GH + 30' iesirea din Bucuresti = 5 ore. Ceea ce se poate face fara oprire sau doar cu una scurta, mai ales ca autostrada este mult mai putin solicitanta.

                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • D Deconectat
                            daniel22_22
                            ultima editare de

                            At cam trebui măcar pana la Suceava (Milișăuți) ca să ajute turismul în Bucovina.
                            DN2 până la Spataresti e aglomerat și așa va rămâne până A7 va ajunge la Suceava. Apoi DN2E e aproape integral prin sate cu excepția Spataresti-primul sat unde toți dau talpă și se iese în decor pe capete plus intersecția nasoală cu DJ209H aflată în vârf de pantă și traversată la curaj de cei care vor să iasă din numeroasele sate de pe valea Moldovei.
                            Când A7 va ajunge la Milisauti vom avea traficul de Humor mutat pe DN17 care este modernizat (o plăcere să conduci pe el) + acces facil la adevărata Bucovinǎ: Marginea, Rădăuți, mănăstiri. Se va ridica zona aia mult mulțumită unui singur drum modern.

                            M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                            • M Conectat
                              mihai @daniel22_22
                              ultima editare de

                              https://www.youtube.com/watch?v=kYD0IQlUUiI&ab_channel=Ștef

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                              • D Deconectat
                                daniel22_22
                                ultima editare de

                                Cică Buzău-Focșani 1 și 2 se deschid pe 19 sau 20 noiembrie.

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                • M Deconectat
                                  mike_us
                                  ultima editare de

                                  Ce loturi credeți că vor fi gata primele în 2025?

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                  • D Deconectat
                                    daniel22_22
                                    ultima editare de daniel22_22

                                    Ploiesti-Buzau loturile 1 si 2. Nu cred ca au cum sa le deschida anul asta.
                                    Apoi cel mai avansat este Focsani-Bacau lot 1 si cred ca vor deschide in avans centura Adjud (Pufesti-Adjudu Vechi). Podul peste Trotus si structura de la Domnesti peste DN2 si calea ferata sunt la faza de ridicat grinzi.
                                    Sau Tisita-Adjudu Vechi in cel mai bun caz, dar fara bucata de nod cu drumul spre Tecuci.

                                    M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • M Conectat
                                      mihai @daniel22_22
                                      ultima editare de mihai

                                      La momentul asta proiectia mea e cam asa:

                                      1. Buzau - Focsani Lot 1 (Buzau - Ramnicu Sarat) - pana la final de noiembrie 2024
                                      2. DX 12 Lot 1 (Craiova - Bals) - pana la final de noiembrie 2024
                                      3. DX 12 Lot 4 (Colonesti - Albota) - inceput de decembrie 2024
                                      4. A0 nord Lot 3 (Nod A0 / DN2) - decembrie 2025
                                      5. Buzau - Focsani Lot 3 (Ramnicu Sarat - Focsani) - final de decembrie 2024, cel tarziu ianuarie 2025 (functie de vreme)
                                      6. Ploiesti - Buzau Lot 2 (Mizil - Spataru) - deschidere partiala in ianuarie 2025, complet in martie 2025
                                      7. A1 Sibiu - Pitesti Lot 5 (Bascov - Baiculesti) - ianuarie 2025
                                      8. Ploiesti - Buzau Lot 1 (Dumbrava - Mizil) - februarie 2025
                                      9. Buzau - Focsani Lot 1 (Pod Buzau) + Ploiesti - Buzau Lot 3 (Nod A7 / DN2B) - februarie 2025
                                      10. A0 Sud Lot 3 (A1 - Bragadiru) - martie 2025
                                      11. DX12 Lot 4 (Albota - A1) - martie 2025
                                      12. A1 Sibiu - Pitesti Lot 5 (Baiculesti - Curtea de Arges) - martie 2025
                                      13. DX 6 (Braila - Galati) - mai 2025
                                      14. A0 nord Lot 4 - august 2025/septembrie 2025
                                      15. A7 Bacau - Focsani Lot 1 (Focsani - Domnesti Targ) - octombrie 2025
                                      16. A0 nord Lot 3 (legatura cu Lot 4) - octombrie 2025
                                      17. A3 - Zimbor - Poarta Salajului - octombrie 2025
                                      18. A7 Bacau - Focsani Lot 2 (Domnesti Targ - Racaciuni) - noiembrie 2025
                                      19. Ploiesti - Buzau Lot 3 (Spataru - DN2B) - noiembrie 2025
                                      20. A3 - Nadaselu - Zimbor (fara viaducte) - noiembrie 2025
                                      21. A1 Sibiu - Pitesti Lot 4 (Curtea de Arges - Tigveni) - decembrie 2025

                                      Am uitat ceva?

                                      Apropo, nu cred ca Romania se va mai intalni prea curand sau vreodata cu ritmul asta de constructie de autostrazi.

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                      • D Deconectat
                                        daniel22_22
                                        ultima editare de daniel22_22

                                        16: Cam la limita.
                                        19: Cam la limita
                                        20: Putin probabil. parca au primit extensie pana in 2026.
                                        21: Eu as vedea mai degraba pentru vara lui 2026. Au termen in 2027.

                                        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                        • vancouverV Deconectat
                                          vancouver
                                          ultima editare de

                                          La Focsani Nord la giratoriul de pe DN2 s-au creat ambuteiaje. Pentru ca - evident pentru mine, dar nu si pentru unii care refuza sa accepte realitatea - pe DN2 se circula practic pe 2 benzi. Ori giratoriul acela forteaza sa se intre pe 1 banda si atunci = ambuteiaj. Permanent pe timp de zi.

                                          Ca atare cred ca prioritate absoluta ar trebui sa aibe Focsani-Bacau lot 1 si centura Adjud. Aici UMB ar trebuie sa se concentreze, chiar si cu neglijarea loturilor dincolo de Bacau. Si atunci dispar si noul ambuteiaj de la Focsani Nord si cel generat de bataia de joc a autoritatilor locale din Adjud. (zic bataia de joc, pentru ca acolo totul se poate rezolva cu niste masuri elementare, dar pentru inca cateva luni de asteptare nu are rost sa mai discutam).

                                          Imediat in ordine vine restul din Focsani-Bacau. Ar fi minunat undeva pe final de 2025, inceput de 2026 sa avem complet Bucuresti - Bacau Nord gata (presupunem ca Nurol termina lejer in 2025).

                                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • M Conectat
                                            mihai @daniel22_22
                                            ultima editare de

                                            @daniel22_22 a spus în A7, A8, A9 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:

                                            16: Cam la limita.
                                            19: Cam la limita
                                            20: Putin probabil. parca au primit extensie pana in 2026.
                                            21: Eu as vedea mai degraba pentru vara lui 2026. Au termen in 2027.

                                            1. De acord ca CCCC trebuie sa traga tare pentru asta, dar momentan merg bine si informatiile noastre sunt ca finalizarea lotului va fi in 2025. Luna exacta e opinia mea personala.

                                            2. Nu cred ca e la limita. Turcii trag tare si nu vad niciun impediment la ritmul actual.

                                            3. Oarecum de acord. Adica lotul nu poate functiona fara viaducte, dar nici pentru UMB nu are sens sa tina santierul deschis sine die.

                                            4. Clar PORR nu se intinde pana in 2027, iar cea mai de durata lucrare - tunelele - au grafic de finalizare in martie 2026. Eu doar sunt optimost ca termenul va fi devansat.

                                            M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                            • First post
                                              Last post