A7, A8, A9 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
-
@vancouver Mulțumesc mult de răspuns! Scuză-mă că o spun din nou, dar e așa de plăcut că aici nu sunt isterii ale unui administrator de forum care abia se poate exprima și injurăturile ritualice ale câinilor lui, injurături la adresa oricui le spune că greșesc...
O problemă de mentalitate în România e viziunea de scurtă durată. Un lot care e la 90% nu ar trebui forțat, ci lăsat încă câteva luni să se termine. Obsesia cu câți kilometri se termină în decembrie e foarte toxică, în opinia mea. -
Urmeaza si filmari cu loturile 1+2 din Ploiesti-Buzau. Stay tuned.
-
A8: Aici avem toate loturile dintre Tg. Neamt si Tg. Mures scoase la licitatie. Ultimul:
"Documentația pentru lotul 2B Grințieș-Pipirig, cel mai dificil lot al Autostrăzii ,,Unirii” -A8, transmisă la ANAP Compania Națională de Investiții Rutiere a transmis, astăzi, spre validare către Agenția Națională pentru Achiziții Publice, documentația pentru proiectarea și execuția lotului 2 B Grințieș-Pipirig (31,5 km), cel mai dificil lot al Autostrăzii ,,Unirii” -A8. Este un proiect de o complexitate tehnică ridicată pentru că include lucrări majore de artă (tuneluri, viaducte, poduri și pasaje) și volume considerabile de lucrări de excavare și consolidări. Lungimea pasajelor și a tunelurilor de pe acest lot este de aprox. 20 kilometri reprezentând aproape 70 % din lungimea întregului lot : 16 tuneluri, (cel mai lung, de 940 de metri) 60 de poduri și viaducte, două poduri având peste 1000 de metri lungime (cel mai lung fiind podul peste râul Bistrița și DN 15 -1275 metri)"
-
Ceea ce mie pe moment imi scapa: de unde o sa se ia banii pentru toate proiectele in executie si scoase la licitatie. Daca mai punem si A8 Tg. Neamt - Iasi si tunelul Meses sarim de 20 de miliarde € (afara de orice este deja prin PNRR). Din care UE pune maxim 4, hai poate cu ceva suplimentari 5 miliarde. Bine, o parte din proiecte nu au cum sa fie gata in 2029 si se vor faza si pe urmatorul exercitiu financiar UE si sa zicem ca o sa mai fie 4-5 miliarde...
Practic daca judecam la rece, deja cu A8 pana la Iasi si A7 pana la Suceava, plus poate ceva pe A3, deja epuizam toate fondurile UE pana in 2035, inclusiv ce mai are de pus Romania de la buget.
-
Un "sumar" de santier la final de octombrie
-
A7 lot 4 Bz-Fcs 29.10:
-
Inca mai au de lucru la detalii. Rigole mai ales, le consider extrem de importante si nu e bine ca sunt ramase in urma. In lipsa lor corpul autostrazii poate fi compromis si o sa coste o gramada refacerea terasamentului !!
Pacat ca legatura DN2-DN2D e in urma. E cel putin la fel de utila ca partea cealalta, care se va deschide. Dar se vede luminita: se vad lucrari pentru fundatiile noilor stalpi de curent la LEA. Poate in aprilie-mai sa se dea si partea asta.
-
A7 Pl-Bz lot 1 - secvente:
-
Si A7 Pl-Bz lot 2:
-
Declaratii politice: mii si mii de km de autostrada...
”Săptămâna viitoare o să dăm drumul, o să intre în circulaţie primii zeci de kilometri din Autostrada Moldovei. Vedeţi că Sorin Grindeanu nu taie nicio panglică, nici eu când am mers. Cred că până la sfârşitul anului vor fi 130 de km numai din Autostrada Moldovei. În ultima şedinţă de guvern am aprobat şi parte din A8, vreo 5 miliarde de euro. Trebuie să trecem la bugete multi-anuale, exact ca bugetul UE. Anul acesta am avut pentru prima dată buget pe proiecte. Văd o proiecţie de buget pe patru ani de zile”, a spus M. Ciolacu, în emisiunea Insider politic, la Prima TV.
-
Din pacate un deces pe santier la A7 pod Cricovul Sarat:
Poza din articol arata alta locatie, dar va pot spune eu ca este pe lot Pizza, la Cricovul Sarat.
Cam asta se intampla cand se lucreaza in graba si cu presiune. Si desigur ne putem astepta si la calitate mai proasta. Asta apropos de anuntul lui Ciolacu, cu deschiderea a 130 km pe A7 pana la sfarsitul anului.
-
@vancouver De ce a durat atât de mult relocarea la drumul de legătură? Este vina CNAIR sau UMB nu a mai avut resurse?
-
@mike_us La care drum de legatura te referi? Aici poti sa dai linistit Quote la mesaje anterioare, nu e ca pe PUM unde cineva e enervat pe chestia asta.
Daca te referi la relocarea LEA la centura Focsani nord, nu stiu raspunsul.
-
A7 Ploiesti-Buzau lot 2 Coni-Trace, structura cea mai ramasa in urma de pe acest lot, unde un sens este deja gata asfaltat (la nevoie se va putea circula deviat pe un fir o perioada), dar mai au de pus grinzi la celalalt sens:
Azi au mai ridicat o grinda si ultima este programata marti, 05.11:
-
@vancouver a spus în A7, A8, A9 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:
@mike_us La care drum de legatura te referi? Aici poti sa dai linistit Quote la mesaje anterioare, nu e ca pe PUM unde cineva e enervat pe chestia asta.
Daca te referi la relocarea LEA la centura Focsani nord, nu stiu raspunsul.
În live-ul făcut de Irinel Scriosteanu (secretarul de stat de la Ministerul Transporturilor) a explicat, parțial.
Pe scurt, Transelectrica e cam stat în stat, durează mult proiectele, avizele etc. Un circuit lung. Dar s-a rezolvat între timp. -
A7 Bz-Fcs lot 1 UMB, pod peste raul Buzau, de azi:
-
@pauld a spus în A7, A8, A9 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:
@vancouver a spus în A7, A8, A9 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:
@mike_us La care drum de legatura te referi? Aici poti sa dai linistit Quote la mesaje anterioare, nu e ca pe PUM unde cineva e enervat pe chestia asta.
Daca te referi la relocarea LEA la centura Focsani nord, nu stiu raspunsul.
În live-ul făcut de Irinel Scriosteanu (secretarul de stat de la Ministerul Transporturilor) a explicat, parțial.
Pe scurt, Transelectrica e cam stat în stat, durează mult proiectele, avizele etc. Un circuit lung. Dar s-a rezolvat între timp.Exact la asta mă refeream. Și bănuiam că este Transelectrica. Mulțumesc pentru răspuns.
-
Dronache : Autostrada A7 - Structuri importante din lot 1 - 3 noiembrie 2024
-
Super, daca o tin in acest ritm, poate fac surpriza si deschid lotul pana la sfarsitul anului.
-
Guido Retter sustine ca Retter termina toate structurile pe 10.12. Acum nu stiu ce inseamna ca termina structurile? Inseamna ultimul beton sau inseamna inclusiv asfalt? Inseamna inclusiv parapete? Nu stiu.
La intersectia cu DN1D se vede cum reasfalteaza vechea deviere. Trebuie sa revina pe ea, ca sa finalizeze bretelele dinspre Ploiesti.
Buba cea mai mare acum este la urmatorul nod, cel dintre lotul 1 si 2. Acolo pasajul peste A7 de-a lungul DJ100C inca nu a primit grinzi si se pare ca programul Trace prevede ca ultima grinda va fi montata pe 20.11. Prea tarziu ca sa mai termine podul anul asta - zic eu. Intrebarea este daca politicul va presa pentru o solutie provizorie, cu iesire de pe autostrada pe bretele provizorii, intrare in giratorii si revenire pe A7 prin bretelele permanente.
Granita dintre loturi este in punctul notat de mine cu G. Dar bretelele si inclusiv pasajul DJ100C cel alb-albastru sunt pe lot Coni-Trace. Cine o sa faca atunci devierea? Cred ca Trace si Coni, pentru ca aici Pizza nu are nici o vina.