A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta
-
[31 IAN 2025] Autostrada A0 sud lot 3 pasajul Clinceni Aktor.
-
-
-
-
-
-
-
imagini din santierul holdea margina ....lotul cu tunelurile ....
ROG adminul sa stearga primele doua postari ca nu miau iesit ...pana ma obisnuesc cu postarile mai este u pic pana ma invat
-
Super reportaj de pe teren de la UMB + bosniacii. Multumim @rocklee !
Pare ca s-au apucat serios de treaba. Vedem utilajele de lucru pentru tunel mutate mai aproape de intrarea in tunel, pesemne ca se pregatesc sa intre.Ramane intrebarea daca se apuca concomitent din 6 locuri sa foreze, cum scrie in contract. Ca altfel nici o sansa de 2026.
-
-
@rocklee Mulțumim pentru reportaj.
Era o rușine pentru România această gaură de 10 kilometri de pe A1, unde nu se lucra de ani de zile. Acum, fie că o termină în 2026 sau 2027, bine că se închide. -
-
Intreaba cineva pe pum, unde vin grinzi metalice si unde de beton pe lotul A0 UMB. Si opineaza ca peste CF vine metalic si pe lac vin de beton.
In fapt ambele poduri au parte de beton si parte metalica.
Daca ne uitam in filmare la min. 0:25 vedem ca pilele nr. 4 sunt diferite de primele 3, mai "ghiolban" capul de pila. Acolo se face trecerea de la beton la metal. Pe acea pila sprijina pe de o parte grinzi din beton (spre pila 3) si din metal spre zona cu CF.
Invers daca ne uitam la min. 8:43 vedem pila 6 plecand din acel capat diferita.
In total sunt 13 deschideri la podul peste CF. 4+6 vor fi cu grinzi din beton si cele 3 ramase pe centru cu grinzi metalice.
Grinzi din beton daca am numarat bine sunt 130 numai pe partea asta de santier. Mult prea multe numai peste podul peste CF. Asa ca din ele mai trebuie si la lac. Acolo va fi ceva asemanator. Deschiderile laterale mai scurte vor fi cu grinzi din beton, pe centrul vor fi mai putine pile, cu deschideri mult mai mari, deci metal.
-
@vancouver
Mai au 12 grinzi de beton și la supratraversarea drumului acela local dinspre DN3, unde s-au apucat deja de elevatii -
Nu mi-e clar de ce la Nadlac masinile inca mai trec prin portile de control de frontiera.
Totusi, judecand dupa parapetii Jersey nou instalati, pare ca se pregateste deschiderea circulatiei intre Romania si Ungaria pe corpul principal al autostrazii, pe langa punctele de control.
-
La cum arata pare o chestiune de zile pana sa deschida normal la Nadlac. Numai sa nu fie vreo chichita birocratica, iar la noi nu hârtiile se fac dupa realitate, ci realitatea se face dupa hârtii...
-
La tunelul Poiana de pe secțiunea 3 a Autostrăzii Sibiu-Pitești au început primele lucrări. DRDP Craiova- CNAIR
Pe secțiunea 3 a Autostrăzii Sibiu-Pitești au fost demarate lucrările pentru execuția piloților forați de la portalul tunelului Poiana.
În teren Antreprenorul mai execută lucrări pregătitoare pentru platformele de foraj la viaducte, drumuri de acces la punctele de lucru, pentru a impacta cât mai putin localitățile din zonele de lucrări. Mobilizarea din șantier este una buna, peste 300 de muncitori și peste 60 de utilaje, numărul acestora urmând să crească în perioada următoare.
Cele două organizări de șantier, Cepari și Racovița, sunt operaționale, în următoarea perioadă urmând să se finalizeze și fabrica de prefabricate folosite la execuția tunelului.