Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    678 Mesaje 20 Posters 126.1k Vizualizări
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • P Conectat
      PaulS @vancouver
      ultima editare de

      @vancouver Pare ca au mai avansat cei de la CCECC ( Baxcon )

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • P Conectat
        PaulS
        ultima editare de

        [31 IAN 2025] Autostrada A0 sud lot 3 pasajul Clinceni Aktor.
        https://www.youtube.com/watch?v=PWnlcSybOLM

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • R Deconectat
          rocklee
          ultima editare de

          20250201_163230.jpg 20250201_163323.jpg 20250201_163336.jpg 20250201_163338.jpg 20250201_163344.jpg 20250201_163349.jpg 20250201_163407.jpg 20250201_163428.jpg 20250201_163430.jpg 20250201_163520.jpg

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
          • R Deconectat
            rocklee
            ultima editare de

            20250201_163524.jpg 20250201_163527.jpg 20250201_163547.jpg 20250201_163613.jpg 20250201_165801.jpg 20250201_165827.jpg 20250201_165939.jpg 20250201_170227.jpg 20250201_170233.jpg 20250201_170237.jpg

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
            • R Deconectat
              rocklee
              ultima editare de

              20250201_170243.jpg 20250201_170247.jpg 20250201_170249.jpg 20250201_172801.jpg 20250201_172812.jpg 20250201_172813.jpg

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
              • R Deconectat
                rocklee
                ultima editare de

                20250201_155250.jpg 20250201_155258.jpg 20250201_155301.jpg 20250201_155325.jpg 20250201_155327.jpg 20250201_155332.jpg 20250201_155336.jpg 20250201_160157.jpg 20250201_160243.jpg 20250201_160317.jpg

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                • R Deconectat
                  rocklee
                  ultima editare de

                  20250201_160321.jpg 20250201_160446.jpg 20250201_160816.jpg 20250201_160821.jpg 20250201_161219.jpg 20250201_161224.jpg 20250201_161230.jpg 20250201_161913.jpg 20250201_161918.jpg 20250201_161924.jpg

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                  • R Deconectat
                    rocklee
                    ultima editare de

                    20250201_161936.jpg 20250201_161937.jpg 20250201_162106.jpg 20250201_162112.jpg 20250201_162117.jpg 20250201_162121.jpg 20250201_162134.jpg 20250201_163209.jpg 20250201_163217.jpg 20250201_163226.jpg

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
                    • R Deconectat
                      rocklee
                      ultima editare de

                      imagini din santierul holdea margina ....lotul cu tunelurile ....

                      ROG adminul sa stearga primele doua postari ca nu miau iesit ...pana ma obisnuesc cu postarile mai este u pic pana ma invat 😊 👍

                      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de

                        Super reportaj de pe teren de la UMB + bosniacii. Multumim @rocklee !
                        Pare ca s-au apucat serios de treaba. Vedem utilajele de lucru pentru tunel mutate mai aproape de intrarea in tunel, pesemne ca se pregatesc sa intre.

                        Ramane intrebarea daca se apuca concomitent din 6 locuri sa foreze, cum scrie in contract. Ca altfel nici o sansa de 2026.

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • M Conectat
                          mihai
                          ultima editare de

                          https://www.youtube.com/watch?v=KuRskJhFsXM

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                          • M Deconectat
                            mike_us @rocklee
                            ultima editare de

                            @rocklee Mulțumim pentru reportaj.
                            Era o rușine pentru România această gaură de 10 kilometri de pe A1, unde nu se lucra de ani de zile. Acum, fie că o termină în 2026 sau 2027, bine că se închide.

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                            • M Deconectat
                              mike_us
                              ultima editare de

                              https://www.youtube.com/watch?v=cYHpVCJ5vm0

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                              • vancouverV Deconectat
                                vancouver
                                ultima editare de vancouver

                                Intreaba cineva pe pum, unde vin grinzi metalice si unde de beton pe lotul A0 UMB. Si opineaza ca peste CF vine metalic si pe lac vin de beton.

                                In fapt ambele poduri au parte de beton si parte metalica.

                                Daca ne uitam in filmare la min. 0:25 vedem ca pilele nr. 4 sunt diferite de primele 3, mai "ghiolban" capul de pila. Acolo se face trecerea de la beton la metal. Pe acea pila sprijina pe de o parte grinzi din beton (spre pila 3) si din metal spre zona cu CF.

                                Invers daca ne uitam la min. 8:43 vedem pila 6 plecand din acel capat diferita.

                                In total sunt 13 deschideri la podul peste CF. 4+6 vor fi cu grinzi din beton si cele 3 ramase pe centru cu grinzi metalice.

                                Grinzi din beton daca am numarat bine sunt 130 numai pe partea asta de santier. Mult prea multe numai peste podul peste CF. Asa ca din ele mai trebuie si la lac. Acolo va fi ceva asemanator. Deschiderile laterale mai scurte vor fi cu grinzi din beton, pe centrul vor fi mai putine pile, cu deschideri mult mai mari, deci metal.

                                Railway fan. But motorways have to be done first!

                                H 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                                • H Deconectat
                                  hummingbird @vancouver
                                  ultima editare de

                                  @vancouver
                                  Mai au 12 grinzi de beton și la supratraversarea drumului acela local dinspre DN3, unde s-au apucat deja de elevatii

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                  • M Conectat
                                    mihai
                                    ultima editare de mihai

                                    Nu mi-e clar de ce la Nadlac masinile inca mai trec prin portile de control de frontiera.

                                    Totusi, judecand dupa parapetii Jersey nou instalati, pare ca se pregateste deschiderea circulatiei intre Romania si Ungaria pe corpul principal al autostrazii, pe langa punctele de control.

                                    https://www.youtube.com/watch?v=up1RXjrY3DE&t=58s&ab_channel=DRDPTimisoara

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                    • vancouverV Deconectat
                                      vancouver
                                      ultima editare de

                                      La cum arata pare o chestiune de zile pana sa deschida normal la Nadlac. Numai sa nu fie vreo chichita birocratica, iar la noi nu hârtiile se fac dupa realitate, ci realitatea se face dupa hârtii...

                                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                      • P Conectat
                                        PaulS
                                        ultima editare de

                                        La tunelul Poiana de pe secțiunea 3 a Autostrăzii Sibiu-Pitești au început primele lucrări. DRDP Craiova- CNAIR
                                        Pe secțiunea 3 a Autostrăzii Sibiu-Pitești au fost demarate lucrările pentru execuția piloților forați de la portalul tunelului Poiana.
                                        În teren Antreprenorul mai execută lucrări pregătitoare pentru platformele de foraj la viaducte, drumuri de acces la punctele de lucru, pentru a impacta cât mai putin localitățile din zonele de lucrări. Mobilizarea din șantier este una buna, peste 300 de muncitori și peste 60 de utilaje, numărul acestora urmând să crească în perioada următoare.
                                        Cele două organizări de șantier, Cepari și Racovița, sunt operaționale, în următoarea perioadă urmând să se finalizeze și fabrica de prefabricate folosite la execuția tunelului.

                                        https://www.youtube.com/watch?v=Pup_rraUthE

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                        • P Conectat
                                          PaulS
                                          ultima editare de

                                          În fabrica de grinzi din șantierul secțiunii 2 a autostrăzii Sibiu -Pitești, au fost produse primele două grinzi!
                                          Asocierea de constructori turci Mapa-Cengiz va produce în această fabrică un număr de 1.059 grinzi din beton necesare structurilor care vor fi construite pe traseul secțiunii de autostradă dintre Boița și Cornetu (30,35 km).
                                          Antreprenorul a montat în șantier și o fabrică de confecții metalice care va fi pusă în funcțiune în scurt timp.
                                          Pe traseul secțiunii 2 a autostrăzii Sibiu-Pitești, vor fi construite:

                                          • 49 viaducte și poduri,
                                          • 1 ecoduct peste DN7, linia CF, Râul Olt,
                                          • 7 tuneluri

                                          12K views · 211 reactions | În fabrica de grinzi din șantierul...

                                          12K views · 211 reactions | În fabrica de grinzi din șantierul...

                                          În fabrica de grinzi din șantierul secțiunii 2 a autostrăzii Sibiu -Pitești, au fost produse primele două grinzi! Asocierea de constructori turci...

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • P Conectat
                                            PaulS
                                            ultima editare de

                                            Autostrada A0 | LOT 4 | 5 FEB | PASAJ CFR | LAC CERNICA | UMB Ep. 13
                                            Mihai Panait
                                            https://www.youtube.com/watch?v=vCyVwmfsOx0

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                            • First post
                                              Last post