A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
-
@vancouver : Camioanele nu vor putea lua curba aia in ac de par a la circuitul din Monaco.
-
@vancouver, multumim pentru plan.
Vestea buna e ca dupa ce termina suprabetonarea si pentru pasajul din mijloc s-ar putea deschide si lotul 2 cu aceasta improvizatie. Se vor forma cozi inainte de giratoriul principal, dar cred ca e fezabil.
Vestea proasta e ca va trebui inchisa complet autostrada cand se vor ridica grinzile pe DJ100C si apoi cat timp se va lucra efectiv la predale si suprabetonare (nu imi dau seama daca se poate lucra sub trafic daca se restrange circulatia pe cate o banda).
Intrebarea ar fi acum daca se intentioneaza totusi darea in trafic si a lotului 2 cu aceasta improvizatie sau asteptam pana in februarie. M-as bucura sa se deschida inainte de Craciun, macar pentru cei care au scris triumfatori cu rosu si majuscule ca nu se deschide -
-
@daniel22_22 a spus în A7, A8 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei:
@vancouver : Camioanele nu vor putea lua curba aia in ac de par a la circuitul din Monaco.
Fara probleme o pot lua. La Margina, la intrarea pe A1 venind de la Deva, e o curba mai stransa si intra camioanele de n-au treaba. La fel s-a facut mai demult si la descarcarea provizorie de la Chetani pe A3. Si mai demult a fost o intoarcere de 180°C pe A1 la Sebes, cand inca se lucra la A1, prin 2010.
De altfel in partea cealalta daca te uiti o sa fie sens giratoriu aici la A7 circuit Monaco. Si o sa fie chiar si mai strans acolo.
Raza de bracaj a unui camion este de ca. 15m. Autostrada are 26m latime. Asa ca fara probleme se poate amenaja un sens giratoriu pe latimea unei autostrazi, cu raza exterioara de 20m si interioara de 15m.
-
Cu lotul 2 problema este ca bulgarul a zis de n ori ceva si a durat mai mult. Probabil maine cei din CNAIR vor lua o decizie. Vor sa vada structura de la km26 ridicata complet si predalele puse complet. Atunci sunt sanse sa betoneze vineri-sambata. Dar mai sunt si alte puncte de rezolvat, cum ar fi lipsa parapet pe km intregi.
Da, vestea buna cu descarcarea provizorie de la Baba Ana DJ100C este ca se poate reconverti repede si pentru lot 2 deschis, cu sens giratoriu in dreapta (spre Buzau) in oglinda cu cel din stanga (spre Ploiesti) si atunci localnicii pot folosi in continuare DJ100C sa treaca peste autostrada.
-
@vm75 problema e că intrăm în sărbători și majoritatea se întorc în șantier pe 13 ianuarie.
Cum ziceam mai sus, nu închiderea pasajelor e problema, care cel mai probabil se va da în trafic dacă nu luna aceasta, în ianuarie, chiar dacă pasajele nu sunt finalizate... nici măcar lipsa gardului marginal care și acesta se pune în câteva zile. Sunt mai multe neconformități... printre care și verificarea tablierului cu raze X.
Și pasajul de la DJ100C de rămâne ultimul, tot există un plan de deviere pe bretele (devierea DJ100C și cele parte a nodului rutier) a traficului de pe autostradă pentru a permite să se lucreze la pasaj.
-
Sa desemat concuret ofertanți pentru lotul 2 de munte ...pe A 8 ...
Daca pate cineva sa puna anuntul de pe FB a lui Ionel Scriosteanu... -
5 oferte A8 lot 1D. Este lotul cel mai ușor, practic la câmpie.
Ofertele depuse:
- Nurol Insaat ve Ticaret (Turcia) Ofertant Unic
- Geiger Transilvania (România) Ofertant Unic
- Asocierea Danlin XXL (Leader/România) -Groma Hold-Intertranscom Impex SRL
- Asocierea MIS Grup (Leader/România)-Ad Astra IPP SRL- Automagistral-Pivden LLC
- Asocierea SA&PE Construct SRL (Leader)-Spedition UMB-Tehnostrade SRL (România)
-
@vancouver : 4 luni deliberări + 8 luni de contestații ale lui Danlin = câștigă UMB sau Nurol.
-
Culmea, aici m-as bucura sa castige chiar si Danlin. E un lot usor si e nevoie de mai multe firme. Cum au facut primul milion nu ne intereseaza, nici la UMB, nici la Danlin.
-
@vancouver Inca nu au venit grinzile de la primul pod de pe lotul 2 ?
-
Nu, din pacate nu. Sunt ratacite in tranzitie pe undeva intre Serbia si Romania (nu am date certe, doar zvonuri si conexiuni, in sensul ca Trace au ceva contract cu o firma din Serbia care le uzineaza toate structurile metalice, deci putem presupune ca si aici. Asta desi tabla pare a fi luata de la Galati si merge pe Dunare in Serbia).
-
-
Deci încă de ieri 17 dec avem predale pe secțiunea din mijloc și armare pe prima.
Or fi ridicat azi 18 dec ultima secțiune?