Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    422 Mesaje 26 Posters 155.7k Vizualizări 5 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • JohnDoeJ Deconectat
      JohnDoe @gruia88
      ultima editare de

      @gruia88 buna idee.
      Probabil ca initial s-a considerat ca sunt prea aproape nodurile, dar acum DRDP Craiova ar putea sa-l faca cu mijloace proprii.

      Calafat - Severin - Lugoj

      O 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • O Deconectat
        oneLess @JohnDoe
        ultima editare de

        ^, ^^ Și cu ce viteză să se treacă prin parcare ?!

        JohnDoeJ G 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
        • JohnDoeJ Deconectat
          JohnDoe @oneLess
          ultima editare de

          @oneLess probabil cum au facut beljenii aici cu un sens giratoriu.

          Bevor Sie zu Google Maps weitergehen

          Calafat - Severin - Lugoj

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • G Deconectat
            gruia88 @oneLess
            ultima editare de

            @oneLess a spus în A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia:

            ^, ^^ Și cu ce viteză să se treacă prin parcare ?!

            30 km/r , un stop , un bumer :) nu sa vina lansati sa doboare wc-urile :) .

            Cred ca si pe A2 am vazut un drum local cu access in parcare.

            M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • M Deconectat
              mihai @gruia88
              ultima editare de

              E o mare diferenta intre drum de access local si nod de autostrada.

              Exista mai multe exemple in Europa de astfel de "accese secrete", respectiv drumuri locale conectate in cate un spatiu de servicii.

              Numai ca astfel de conexiuni nu indeplinesc conditiile pentru a fi declarate ca noduri de autostrada. Din acest motiv iesirea si intrarea in autostrada nu sunt anuntate, accesul ramanand practic doar pentru localnicii care cunosc legatura sau cu accesul fiind formal restrictionat doar pentru vehicule de urgenta.

              Motivul este tocmai diferenta de viteza si de perspectiva asupra viitorului imediat a celor doua categorii de soferi care ar folosi un astfel de acces din/in autostrada:

              • soferii care intra in parcare se asteapta sa opreasca si vor reduce viteza la circa 30-40km/h
              • soferii care ies din parcarile de servicii au uzual viteze mici (<50km/h) pana la intrarea in banda de acceleratie
              • soferii care folosesc iesirea ca nod de autostrada se asteapta sa circule pe bretelele de iesire si intrare la viteze de 50-80km/h

              Conflictul de trafic este inevitabil si de aici un inevitabil risc major de accidente. Ceea ce face ca ideea de a folosi un spatiu de servicii ca nod de autostrada sa fie una foarte periculoasa.

              Vedem acelasi rationament corect aplicat de Politia Rutiera la legatura DN2-DN2D de la Focsani, precum si la proaspat inauguratul Nod Spataru de pe A7, unde breteaua 6 ramane inchisa din cauza accesului auto in proprietatile din vecinatatea nodului.

              In ambele cazuri vorbim de diferenta mare de asteptare intre soferii care se opresc si cei care tranziteaza drumul national, sitiutie care creaza un risc mare de accident.

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de vancouver

                Autostrada Craiova – Filiași: CNAIR poate semna contractul cu Ozaltin și Strade pentru Lotul 1 / Curtea de Apel București a respins contestația brașovenilor de la Gott Strasse:

                Mădălina Podaru  /  nov. 27  /  Rutier

                Autostrada Craiova – Filiași: CNAIR poate semna contractul cu Ozaltin și Strade pentru Lotul 1 / Curtea de Apel București a respins contestația brașovenilor de la Gott Strasse

                Autostrada Craiova – Filiași: CNAIR poate semna contractul cu Ozaltin și Strade pentru Lotul 1 / Curtea de Apel București a respins contestația brașovenilor de la Gott Strasse

                Compania de Drumuri poate semna cu turcii de la Ozaltin (Turcia) și Strade contractul pentru proiectarea și execuția primului lot al Autostrăzii Craiova –

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                • G Deconectat
                  gruia88
                  ultima editare de

                  Aveti idee daca o sa semneze curand aici :) , a trecut 1 an jumate de cand au lansat licitatiile , tot amana , inteleg nu sunt bani .

                  As prefera sa stiu ca sunt semnate cu OIL mai tarziu macar pe lotul 1 + 2 ca sa elibereze din centura Nord ...

                  Mai vrei si noi prin Oltenia :) ca doar ce ne-am invatat cu Dex12

                  JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • JohnDoeJ Deconectat
                    JohnDoe @gruia88
                    ultima editare de JohnDoe

                    @gruia88 pai daca mesterii proiectanti nu au stiut sa infiga DEx12 in A6 ce trebuia sa ocoleasca orasul venind dinspre Alexandria spre Filiasi, acum avem varza asta tipic politicienilor romani.

                    Si tot carpim cu solutii din ce in ce mai mirobolante si evident scumpe, ca prostii europeni platesc.

                    L.E. macar sa mearga cu autostrada pana la Severin si de acolo DEx ca e mai ieftin.
                    Dar parca vad ca de la Filiasi fac DEx ca de oltenii nu merita, vere decat express.

                    Calafat - Severin - Lugoj

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver
                      ultima editare de

                      DX12 integral.

                      DEx12 Craiova – Pitesti 🚗 Drum expres in ceata si nori | Trafic real | 56 min

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de

                        Cristian Negrei  /  dec. 26  /  News

                        Update: Accident rutier în care sunt implicate 11 mașini în județul Olt, pe Drumul Expres Craiova - Pitești. IGSU a activat Planul Roșu de Intervenție - Economica.net

                        Update: Accident rutier în care sunt implicate 11 mașini în județul Olt, pe Drumul Expres Craiova - Pitești. IGSU a activat Planul Roșu de Intervenție - Economica.net

                        Update: Ministrul Sănătății Alexandru Rogobete a anunțat pe pagina sa de Facebook că accidentul a avut loc pe DN 12 (DEX12), sensul de mers Pitești–Slatina, la km 80, fiind implicate 11 autoturisme și un total de 27 de persoane. Conform datelor existente până în acest moment, nu sunt persoane...

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • First post
                          Last post