Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Cârcoteala de pe drum

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    159 Mesaje 33 Posters 6.3k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • D Conectat
      Duta C
      ultima editare de

      Asta e meseria lor si a lu guru ( ăla cu cânepa si caii ), viclenie , urăa , scandal și minciună-dezinformare. Sper să nu le mai meargă mult!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • A Deconectat
        Azrael @yetiman
        ultima editare de

        @yetiman a spus în Cârcoteala de pe drum:

        Inainte de a posta asa ceva, uita-te putin cine e in spatele acestor site-uri.
        Nu-i tin partea lui Drula, dar asta e unul din reteaua de dezinformare aur-ista.

        conu virtual puscarias Rizea elucubreaza ceva pe tema asta. e un video in link
        https://www.replicaonline.ro/cristian-rizea-arunca-bomba-drula-ar-urma-sa-fie-audiat-la-dna-in-bdquo-dosarul-dronelor-rdquo-video-641271

        nu stim ce va fi saptamana viitoare, chiar daca ar fi fals (si mari sanse sunt sa fie neadevarat cred) si ar exista asa ceva la DNA...un lucru negativ, chiar neadevarat, e greu de spalat apoi. o fi dat si ciurea interviuri la dna? 😊

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • M Deconectat
          mike_us @Azrael
          ultima editare de mike_us

          @Azrael
          Zic de ani de zile că ceea ce se petrece cu „Pro Infrastructura” e foarte dubios.
          În primul rând, nu mai are nicio legătură cu atmosfera de pe forum de acum 5 ani.
          În al doilea rând, nu e posibil ca atâția oameni să repete neadevăruri cu atâta pasiune și toate în aceeași direcție (pro un anumit partid, anumiți indivizi, contra unei anumite firme), decât dacă există interese la mijloc.

          Aici, pe forum, văd că fondatorii lucrează ca să se întrețină.
          Acolo, însă, sunt curios cine plătește facturile „monarhului”, care e un șomer de lux.
          Și în ce scop le plătește și cine îl promovează.

          Nu cred că ar mira pe nimeni dacă am descoperi că PSD extrage o groază de bani de la firmele de construcții.
          De ce ar fi altfel la USR? Sunt mai puțin lacomi, mai morali? Eu nu cred.
          Și toată corupția asta de la partide și miniștri o plătim noi, cei de jos, care ajungem să plătim totul mai scump.

          @mihai — Fără să fi avut ocazia să discut prea mult cu tine pe forum, vreau doar să spun că sunt impresionat de cât de decent și cu câtă răbdare i-ai vorbit colegului banat.
          Și de faptul că ți-ai cerut scuze, deși eu nu văd să fi greșit cu nimic.

          T 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
          • T Conectat
            trismegistul @mike_us
            ultima editare de

            @mike_us Nu mai vreau să alimentez discuția, mai ales ca individul a fost banat, vreau doar să atrag atenția ca maniera de a reacționa si discuțiile despre Ciurea anticiurea demonstrează ca de fapt acel ID era tot monarhul. Iar amenințarea cu ddos și bots mi s-a părut la fel, stilul lui. In cazul asta, din păcate, este vb de o patologie dincolo de orice alte discuții despre forumuri și infrastructura. Păcat!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • D Conectat
              Duta C
              ultima editare de

              Monarhul e un fel de Putin. Nu ai voie sa zici decât ce îi gâdilă lui urechile. Face crize,spume. Vrea să fie ascultat. Îi recomand un consult .

              JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
              • JohnDoeJ Deconectat
                JohnDoe @Duta C
                ultima editare de

                @daniel22_22 e carcoteala, mai bine continuam aici.

                Imi aduc aminte de PPP acum, exista riscul situatiei in care statul garanteaza un anumit venit, nu se realizeaza si platim noi din impozit diferenta dintre taxele pe tronson si venitul prognozat.

                Totusi, cum am putea justifica atunci existenta autostrazii daca economic nu e fezabila? Adica nu e destul de mult trafic platitor incat sa se construiasca? Ce se poate face incat sa devina fezabila in viitor?

                http://forum.construim-romania.ro/post/8260

                Calafat - Severin - Lugoj

                daniel22_22D 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
                • daniel22_22D Deconectat
                  daniel22_22 @JohnDoe
                  ultima editare de

                  @JohnDoe Cuplul de comici Ponta-Sova spunea ca rezolva necesarul de trafic pe Ploiesti-Brasov pe PPP obligând tot traficul greu sa meargă pe acolo și lăsând A1 doar pentru turisme. 🤣🤣🤣🤣

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • daniel22_22D Deconectat
                    daniel22_22 @JohnDoe
                    ultima editare de

                    @JohnDoe În caz de PPP se calculează o rată de rentabilitate a proiectului, se repartizează pe anii de parteneriat, se pune în contract și diferența dintre veniturile din taxare până la veniturile bugetate se acoperă de stat. După cei X ani de parteneriat statul preia gratis autostrada.
                    Singurii care au bani de așa ceva e statul chinez care a tot finanțat autostrăzi prin Asia, Africa și Balcanii de Vest (non-UE) în care sumele plătite de statele beneficiare și garatau cu active: porturi, resurse naturale, infrastructura energetică, etc. Țeapă curată pentru ca beneficiarii nu au mai putut plăti și au pierit activele puse gaj sau au apelat la FMI să scape de chinezi.

                    JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • JohnDoeJ Deconectat
                      JohnDoe @daniel22_22
                      ultima editare de

                      @daniel22_22 chiar ma gandeam la doua cazuri cu chinezi, Muntenegru si situatia neplacuta in care sunt si cel de-al doilea caz, Serbia unde inca nu au inceput sa transpire vestile, exceptie prabusirea din gara de la Novi Sad.

                      Calafat - Severin - Lugoj

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de

                        Redacția  /  nov. 13  /  Infrastructură

                        Grecia caută muncitori în Albania, Bulgaria, România pentru proiectele publice mari, de la extinderi de metrou la infrastructură rutieră

                        Grecia caută muncitori în Albania, Bulgaria, România pentru proiectele publice mari, de la extinderi de metrou la infrastructură rutieră

                        Ministrul grec al Infrastructurii și Transporturilor, Christos Dimas, a anunțat de la tribuna conferinței Newsauto Talks că țara se confruntă cu o

                        In Romania si Bulgaria pot sa caute, ca n-o sa gaseasca ... Sa caute si ei intr-o tara mai saraca decat a lor!

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • First post
                          Last post