Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-Turda

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    540 Mesaje 27 Posters 154.5k Vizualizări 3 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • Duta CD Deconectat
      Duta C @ncb
      ultima editare de

      @ncb Să-l țină hărnicia pe nea Beni.......

      G 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • G Deconectat
        gruia88 @Duta C
        ultima editare de

        @Duta-C Eu oricum nu am intelese de ce o tot frecau unele companii , nu pare normala treaba asta - lurezi facturezi iei banii si dai inainte .

        Adica in orice mediu privat - lucrare - termini iei banii toata lumea e multumita :) .

        Dar lectiile trecutului in infrastructura / autostrazi ne spun tocmai reversul.

        Duta CD F 2 Replies Last reply Răspunde Citează 1
        • Duta CD Deconectat
          Duta C @gruia88
          ultima editare de

          @gruia88 Păi in trecut pe vremea si Cuc si înainte claimurile erau la modă. Acum surubul se strânge . Daca nu ai infra societatea explodează de nervi pt ca masinile si activitatea economica sau inmultit.Trebuie sa livrezi. Altfel investitorii fug tara rămâne pe loc.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • F Deconectat
            fulgernc @gruia88
            ultima editare de

            @gruia88
            Păi era o întreagă filozofie în jurul acestui "concept" economic. Și ca de obicei "diavolul" stă în detalii mici. Și disipate. Și "pretiiiniii" și arhanghelii moralitățiii..și corectitudinii , și virgulei infrastructurei românești , câteodată , ori se fac că nu le văd , ori le promovează cu bună știință. Direcția unei piețe e dată de un binom reglementări-posibilități tehnice. Adică , dacă introduci o firmă dintr-o zonă mai slab reglementată(să spunem Turcia) pe o piață matură și reglementată(să spunem Japonia) ..are o alternativă. Se ajustează la piață. Sau e expulzată. În sens invers. Introduci o firmă recunoscută ptr bune practici pe o piață matură(să spunem We Build)(sunt N exemple de firme , e doar ilustrativ) pe o piață slab reglementată și care nu îi poate oferi concurență pe palier egal. Ce crezi că se întămplă??? Se adaptează la piață ..și beneficiind de o poziție de semimonopol se "joacă" cu piața.

            Poate acum înțeleg mai bine unii rolul și sarcina pe care și le-a asumat UMB-ul în piață. Între timp au crescut toți antreprenorii locali , la umbra UMB-ului. Exact pe același principiu , cum crește valoarea rezervei , într-o echipă de top , la fotbal , dacă aceasta se menține la vârf în competiții. Și la un moment dat ai un sector întreg competitiv.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
            • vancouverV Deconectat
              vancouver
              ultima editare de

              Reluare trafic pe breteaua A1 spre A10 la nod Sebes:

              Directia Regionala de Drumuri si Poduri Cluj

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • EmericE Deconectat
                Emeric
                ultima editare de

                Autostrada A3 Biharia-Chiribiș - 15.12.2025
                1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                • M Deconectat
                  mihai
                  ultima editare de

                  Autostrada A3 Chiribiș-Suplacu de Barcău - 16.12.2025
                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • EmericE Deconectat
                    Emeric
                    ultima editare de

                    În perioada 19.12.2025 – 23.12.2025 se vor desfășura opt transporturi cu depășiri pe traseul: Beclean – DN1C – Centura Apahida Vâlcele – Cluj Napoca – DN1F – Românași.
                    Vehiculele transportă grinzi.
                    Lățimea maximă a vehiculelor este de 3 m, masa totală 106 tone, lungime 48 m, înălțime 4 m, viteza de deplasare urmând a fi adaptată condițiilor de trafic. Menționăm că în conformitate cu OUG 195/2002 privind circulația pe drumurile publice viteza maximă de deplasare a vehiculelor cu depășiri este de 70 km/oră.

                    https://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/transporturi-agabaritice-pe-ruta-beclean-–-românași

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
                    • ncbN Deconectat
                      ncb
                      ultima editare de

                      Autostrada A3, filmare integrală Zimbor-Nădășelu, inclusiv viaductele Ozaltin, 20 decembrie 2025
                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • ncbN Deconectat
                        ncb
                        ultima editare de

                        A3 Suplacu de Barcău - Chiribiș, Montarea grinzilor U | Episodul 5 , detalii grinda U
                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • First post
                          Last post