Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    3.2k Mesaje 113 Posters 1.1m Vizualizări 12 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Deconectat
      mihai
      ultima editare de

      Autostrada A7 Focșani-Adjud · În trafic · High POV complet tur-retur și noduri | #UMB | 2025.12.23
      1 Reply Last reply Răspunde Citează 9
      • T Deconectat
        trismegistul @vancouver
        ultima editare de

        @vancouver Din ce știu eu, exproprierile se fac și la Drum Expres tot ca la nivel de autostradă. Deci gândirea este să le dezvolte ulterior la profil de autostradă în funcție de trafic.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
        • vancouverV Deconectat
          vancouver
          ultima editare de vancouver

          Waze deja ruteaza pe autostrada deschisa pana la Adjud. 2:59 de la aeroport Otopeni pana in centrul Bacaului (la catedrala)!

          Si atentie, daca am dat de undeva de pe A0 imediat langa Otopeni pana la sensul giratoriu Adjud Nord, Waze zice 2:09 pe 240km, adica o medie de 111 km/h. Adica inca se poate semnificativ mai repede in conditii meteo mai bune. Acum probabil la aprox. 0°C asa se circula cu o medie de 110.

          Pe google maps, unde inca nu apare Focsani Nord - Adjud Nord, timpul Otopeni - Bacau Centru este 3:22. Si asta cu trecerea fluenta prin Adjud.

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • I Deconectat
            ioan.velescu @vancouver
            ultima editare de ioan.velescu

            @vancouver confirm că aceștia sunt timpii reali.

            Pe data de 23.12.2025 - am plecat de la Mega Mall și până la ieșirea de pe A7 - Adjud (de menționat ar fi că am trecut pe la nodul Focșani Nord la ora 11.10) am făcut 2 ore și 9 minute.

            Mașina setată pe pilot automat la 123 km/h (real 120 km/h) - viteza medie obținută a fost de aprox. 115 km/h (inclusiv ieșirea din București care a fost neașteptat de liberă).

            Dacă aș fi mers cu 139-140 km/h aș fi ajuns într-o oră și 50 de minute, dar riscam să stau în coadă la deschidere.

            După ce am ieșit de pe A7, traficul până la BC a fost crunt. Din experiența mea (peste 15 ani de condus pe DN2), cu un astfel de trafic aș fi făcut până la ieșirea din Adjud cel puțin 4 ore.

            OvidiuPetru84O 1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
            • OvidiuPetru84O Deconectat
              OvidiuPetru84 @ioan.velescu
              ultima editare de

              A7 - A3 | Adjud - Bucuresti | Decembrie 2025
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • W Deconectat
                WSrc1
                ultima editare de

                A7 MIRACOL MOLDOVENESC
                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de vancouver

                  Mai avem nevoie de inca un mic miracol la anu'. Am vazut acum ce a scris horatiu cosma pe pum acum cateva zile si are dreptate. Sau cel putin mi-a temperat optimismul. Avem structura asta pe Racaciuni - Bacau, lungime 1200m, in stadiu incipient:

                  BcPfM4q.jpeg

                  Personal nu vad sanse de finalizare de Paste, mi se pare utopic. Si nici mai-iunie, cum chiar noi ASCORO am scris in comunicatul de presa. Structura asta poate fi gata (de trafic) realist in iulie - august. Cu lucru intens de la 01.02, adica presupunand ca februarie se poate lucra normal. La betoane "normal" inseamna de la -5°C, la structuri masive (radiere, pile pline) se pot turna cand afara sunt -5°C chiar daca noaptea urmatoare scade la -10°C, la grinzi si tablier doar daca noaptea urmatoare nu scade sub -5. Dar aici nu au ei cum sa ajunga la grinzi si tablier in perioada rece.

                  Minunea ar fi sa poata sa traga tare concomitent la structuri pe 3 loturi (3 Fcs-BC si 1+2 Bc-Psc), asftel incat sa termine in august tot. Doua loturi le vad rezolvate fara probleme, 3 va fi greu greu. Iar al patrulea, zero sanse dupa parerea mea (ma refer numai la structuri, terasamentele cred ca vor fi gata la 31.08 si pe lotul 3 Sabaoani-Pascani, inclusiv asfalt, marcaje, tot). De fapt si Umbrarescu recunoaste asta, promisiunea fiind ca lotul 3 va fi gata in decembrie 2026, ceea ce inseamna ca structuristii vor intra acolo atunci cand termina pe celelalte 3.

                  PS. Ce bine ar fi daca Umbrarescu si-ar calca pe coada si ar gasi acum in iarna repede ceva subcontractanti pentru structuri si ar da sa zicem toate structurile de pe lotul 2 Bacau-Pascani la 2-3 subcontractori. Iar daca unul dintre ei subperformeaza, sa-i mute pe lotul 3 si sa vina cu oameni proprii, dar chiar si asa acel subcontractor va avansa cumva in prima parte a anului!

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  M A 2 Replies Last reply Răspunde Citează 5
                  • M Deconectat
                    marius.firtonea @vancouver
                    ultima editare de

                    @vancouver din pacate subcontractarea nu o va aplica.
                    A dovedit pana acum in multe situații si asa va proceda si acum din mai multe motive:

                    1. Orgoliul e prea mare: Umbrarescu a făcut toată autostradă Moldovei;
                    2. Nu vrea să împarta profitul: a licitat agresiv si marja e relativ mica;
                    3. Statul care nu aplică sancțiuni cum ar fi corect;
                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • A Deconectat
                      Adrianb1 @vancouver
                      ultima editare de

                      @vancouver Nu conteaza cat are o structura sau cea mai lunga structura, ci lungimea totala. Cam 2.4 km pe lotul ala. Structurile astea au executie paralela, pilonii independenti, grinzile si predalele independent, chiar si la un pod de genul asta de 1200 m cu 30 de deschideri se poate lucra cu 30 de echipe in paralel daca exista atatia oameni, Evident ca nu exista, dar ideea e ca cea mai lunga structura nu inseamna nimic, suma lor conteaza.

                      Habar nu am cand o sa termine UMB lotul ala, dar exista informatii despre structuri aici: https://forum.construim-romania.ro/topic/5/a7-ploiești-bacău-suceava/1699. Pe lotul 3 sunt cele mai putine. ca lungime, din toate loturile Focsani-Bacau. Pe Bacau-Sabaoani nu avem inca informatii despre lungimea structurilor, o sa aflam, daca cineva vrea sa calculeze cate structuri poate livra UMB intr-un an si apoi calcula lunar si verificat necesarul pe Adjud-Sabaoani, se poate calcula ceva rezonabil ca precizie. Sau asteptam si vedem, cel putin eu asta o sa fac, ghicitul in stele nu este in zona mea de expertiza.

                      Da, vremea o sa conteze enorm, chiar daca se poate lucra la -5 grade productivitatea e mai redusa, iar daca ninge e cam pauza totala la unele lucrari. Abia in martie cred ca se pot face predictii rezonabile despre deschideri.

                      F 1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
                      • F Deconectat
                        Flo87 @Adrianb1
                        ultima editare de

                        @Adrianb1 Horațiu Cosma a postat pe PUM(23/12)că situația e in felul următor:
                        Foc-Bac 3: 2430m beton, 570m metal (echivalent)
                        Bac-Paș 1: 2750m beton (echivalent)
                        Bac-Paș 2: 1060m beton, 240m metal (echivalent)
                        Bac-Paș 3: 1850m beton, 100m metal (echivalent).

                        Între Răcăciuni și Săbăoani sunt 4 structuri mai complexe: 2 fiind pasajele lungi peste CF pe Lotul 3 Focșani-Bacău, 1 pasaj peste DN2 și CF la Filipești ( Bacău - Pașcani 1) și ultima fiind podul peste Râul Moldova la Vest de Roman, pe lângă astea ar mai fi încă 2 de complexitate medie un pasaj la Nodul Bacău Sud și pasajul peste CF la Nodul Oniscani.
                        Dacă excludem cele enumerate restul sunt structuri simple până la Mogoșești-Siret( care cred că până aici va fi gata A7 la final de 2026)

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                        • First post
                          Last post