A7 Ploiești - Bacău - Suceava
-
De la surse serioase din UMB (nu vorbe lansate de muncitori): se continua lucrul normal, nu exista nici un plan de intrerupere a activitatii.
-
@vancouver Acum cateva minute Grindeanu a cofirmat ca in acest moment sunt pe santierele UMB in jur de 7000 de oameni.
-
@vancouver a spus în A7 Ploiești - Bacău - Suceava:
@rockband de acord
In alta ordine de idei, s-a deschis centura Focsani nord-vest, parte din contractul UMB pentru lot 4 Buzau-Focsani:
Legat de centura Focsani nord, precizez ca NU ESTE DESCHISA OFICIAL. Este intr-adevar gata si se poate parcurge integral, dar nu este deschisa oficial. Asta ca sa nu cumva sa plece de aici de pe forum vreo informatie eronata.
Motivele sunt legate de o modificare de proiect, drumul taind accesul la o proprietate (1 bucata casa). Si ca atare trebuie un drum de acces la acea proprietate, drum care va fi facut in perioada urmatoare. Pe de alta parte am inteles ca UMB i-a facut omului un drum de acces provizoriu, pietruit, pe sub pasajul CF si ca atare nu ar trebui sa blocheze deschiderea. Vedem.
-
Și avem prima relocare de personal, de pe centura nord a mun. Focșani. Bună și asta. Urmează oamenii și utilajele de la pod Buzău. Apoi DX12. „Experții” vor vedea o accelerare, doar că va fi același ritm, pe mai puțini km de șantier.
-
Autostrada A7 Buzău Est-Vadu Pașii - Pod peste Râul Buzău - 10.05.2025
Asociația Pro Infrastructură
-
-
Nu atat de remarcabila mobilizarea de care zice titlul, pentru ca nici nu prea mai e nevoie.
Cu adevarat remarcabil este faptul ca Podul Buzau se apropie rapid de finalizare, fiind in mare parte deja asfaltat. E clar ca fierar-betonistii au fost deja relocati cel mai probabil pe Focsani - Bacau, unde e mare nevoie de ei.
-
Vesti bune de pe A7 Ploiesti - Buzau lot 2 Coni-Trace:
km38: a inceput eclisarea, in sensul ca deocamdata se dau gauri in grinzile tablierului. Si se pare ca nu e nevoie de ridicat cu totul structura, ca atare nu va dura prea mult. Ceva de genul 2 sapt / sens.
km33: 2/6 suduri remediate. Asadar numai 6 suduri neconforme si sunt in curs de remediere.
km26: eclisare finalizata si RECEPTIONATA 12.05. Liber la predale si suprastructura (s-a inceput deja cu montajul predalelor). Betonarea programata saptamana viitoare pe final.
km20: armarea se termina maine, 15.05. Betonare 15 sau 16 mai. Pana la final de mai se da drumul la circulatie pe pasaj pe DJ100C si presupun ca si la cei 9km acum inchisi din lotul 1.
Si dovada de la km 38:
-
-
Eugen Vladutu:
-
Aici si ceva poze de la un spatiu de servicii de pe Ploiesti - Buzau lot 2 Coni-Trace.
Statiile de incarcare masini electrice functioneza deja! Nu le gasiti inca in aplicatii pentru ca lotul nu este deschis, dar daca totusi ajungeti acolo puteti incarca masina:In rest pacat de designul comunist - primitiv al toaletelor.
Sa punctam si un plus pentru CNAIR: copaci plantati, care peste 20-30 de ani vor arunca o umbra bine-venita pe timp de vara in zona de oprire. Sunt alte spatii prin vestul Romaniei unde nu inteleg de ce nu planteaza cativa copaci macar. De fapt pe orice spatiu verde trebuie sa fie o adevarata padure.
-
Asa arata toaletele noi din Austria. Inclusiv cu WC-uri turcesti anti-vandalim. (vadalii de pe autostrazile lor suntem tot noi si alte popoare balcanice sau est-asiatice).
Dar trebuie sa gandim logic: nu putem sa reparam permanent WC-uri stricate si nici sa vina o femeie de serviciu sa spele la 10 minute si este nevoie de astfel de solutii, chiar daca unora nu le place. Ma refer acolo unde toaletele sunt gratuite.
In schimb la benzinarii trebuie sa exista toalete CU PLATA, la care sa exista WC-uri normale, iar din banii incasati o persoana se poate ocupa permanent de curatenie si intretinere, plus totul supravegheat video in zona chiuvetelor.
-
Poze de ieri de la km 26. Se vede cum au inceput sa monteze predale. Posibil azi sa le termine de montat. In orice caz echipa de fierari termina maine la km 20 si se muta aici la km26 in cursul zilei de mâine (joi 15.05).