Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A0 și DNCB, centuri București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    360 Mesaje 24 Posters 91.3k Vizualizări 4 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Deconectat
      mike_us @mihai
      ultima editare de

      @mihai
      Din ce am numărat eu, sunt 9 deschideri spre Cernica și 2 spre A2 deja finalizate.
      Adică 11 × 8 = 88 grinzi de beton montate până acum.
      Pe partea spre A2 mai sunt încă 5 deschideri de realizat, deci încă 40 de grinzi de montat.
      La final, ar trebui să fie 9 deschideri spre Cernica și 7 spre A2, dacă am numărat corect.

      Știi cumva care este lungimea structurii metalice și câte deschideri are?
      Acolo m-am încurcat la numărat.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de vancouver

        • 23 deschideri ale podului, 7 vor avea tablier metalic si 16 grinzi din beton;
        • in total, vor fi montate 128 grinzi din beton
        • deschiderile cu beton sunt de 40m
        • in total podul are 1274m

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • M Deconectat
          mike_us @vancouver
          ultima editare de mike_us

          @vancouver

          Mulțumesc.
          Deci, la beton am nimerit bine: 9 + 7 = 16 deschideri.
          Avem 88 de grinzi deja montate și încă 40 care urmează să fie montate, în total 128 grinzi de beton.
          16 × 40 metri = 640 de metri de pod realizați cu structură de beton.
          Dacă se menține ritmul ăsta super rapid, înseamnă că partea de beton va fi gata foarte curând.

          Din totalul de 1274 de metri, rămân 634 de metri care vor fi realizați cu structură metalică.
          Rezultă că deschiderile metalice însumează în medie aproximativ 90 de metri fiecare.

          Dacă nu am greșit la calcule. 😊

          O 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • O Deconectat
            oneLess @mike_us
            ultima editare de

            @mike_us Din amintiri, la capete de ~70m și 5 deschideri de ~100m !

            PS: Nu îmi vine mailul de confirmare a contului de 2+ săptămâni cu foarte multe încercări !!

            P M M 4 Replies Last reply Răspunde Citează 4
            • P Deconectat
              PaulS @oneLess
              ultima editare de

              @oneLess ii poti scrie lui @vancouver sau lui @mihai .

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • M Deconectat
                mihai @oneLess
                ultima editare de

                @oneLess multumesc ca ne-ai semnalat. Intr-adevar se pare ca avem o problema cu livrarea de mail-uri despre care nu stiam. O rezolvam si vei primi mailul de confirmare.

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • M Deconectat
                  mike_us @oneLess
                  ultima editare de mike_us

                  @oneLess Am încercat să găsesc pe internet detalii despre podurile de pe lot, dar am găsit doar lungimile celor două (500 m și 1.200 m).
                  Mai sus făcusem doar niște calcule simple, bazate pe câte deschideri am numărat și pe lungimea deschiderilor de la @vancouver.

                  Din curiozitate, de unde ai datele? Sunt date publice pe net sau lucrezi în domeniul construcțiilor?

                  O D 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
                  • O Deconectat
                    oneLess @mike_us
                    ultima editare de oneLess

                    @mike_us Din AC publicat pe undeva, cândva. M-au frapat lungimile ălea de 100 m per dechidere.
                    La Olt au avut 50+70+50 metalice plus 38 de deschideri de 40m betoane. 1.690m. P-ăla l-am crescut de mic de la primul foraj, prin filmările lui daniel, păcat că l-au antifonat complet!
                    La Cernica le lipsesc 8 grinzi, cât pentru o deschidere dublă. Adică nu le au în șantier. Le aduc ei, le-au adus și la DEx12 de pe undeva depozitate cu dată de 2022 pe ele.

                    H 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver
                      ultima editare de

                      @adix :

                      12 IUN 2025 AUTOSTRADA A0 NORD LOT 4 UMB!!

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • H Deconectat
                        hummingbird @oneLess
                        ultima editare de

                        @oneLess filmase Adix acum vreo 2-3 luni vreo 10 grinzi de beton depozitate în apropierea șantierului, aproape de DNCB. Posibil acelea sa fie grinzile lipsa.

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • D Deconectat
                          DaniK @mike_us
                          ultima editare de

                          @mike_us A0N4_UMB.jpeg

                          Salut, am salvat eu acum ceva timp o captura din AC cu cele 2 structuri. Sper ca ajuta.

                          O 1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
                          • P Deconectat
                            PaulS
                            ultima editare de

                            Autostrada A0 Sud Lot 3 – Imagini din 12.06.2025 - Redare rapidă
                            Presshouse

                            Autostrada A0 Sud Lot 3 – Imagini din 12.06.2025 - Redare rapidă
                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • O Deconectat
                              oneLess @DaniK
                              ultima editare de oneLess

                              @DaniK garantat s-a modificat proiectul cumva după apariția acestui tabel, pentru că, clar sunt 7 deschideri la sud, se vede după cuzineții riglelor deja elevate. La deschiderea 6 ar trebui să fie cuzineți pe riglă și pentru beton și pentru fiare cu supraînălțare. Nu sunt. Prima deschidere de la sud din cele 2 ridicate e mult mai scurtă decât cea de-a doua ridicată, nu are 40m. Transparența ucide !
                              Explică tabelul cumva și absența celor 8 grinzi din șantier. Eu am numărat pe partea aia 48, trebuiesc 56=7x8.

                              D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                              • M Deconectat
                                mihai @oneLess
                                ultima editare de

                                @oneLess a spus în A0 și DNCB, centuri București:

                                PS: Nu îmi vine mailul de confirmare a contului de 2+ săptămâni cu foarte multe încercări !!

                                @oneLess problema s-a rezolvat. Ar trebui sa fii primit deja mail-ul de confirmare.

                                P 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                • P Deconectat
                                  PaulS @mihai
                                  ultima editare de

                                  @mihai Confirm 🙂

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                  • P Deconectat
                                    PaulS
                                    ultima editare de

                                    Nici o veste notabila...

                                    𝗜̂𝗻 𝗳𝗶𝗲𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘇𝗶 Începând de astăzi și pană in ziua în care îl vom da...

                                    𝗜̂𝗻 𝗳𝗶𝗲𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘇𝗶   Începând de astăzi și pană in ziua în care îl vom da...

                                    𝗜̂𝗻 𝗳𝗶𝗲𝗰𝗮𝗿𝗲 𝘇𝗶 Începând de astăzi și pană in ziua în care îl vom da in trafic, voi verifica și vă voi prezenta care 𝗲𝘀𝘁𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗱𝗶𝘂𝗹 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮̆𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿 𝗽𝗲 𝗔𝟬 𝗦𝘂𝗱...

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • vancouverV Deconectat
                                      vancouver
                                      ultima editare de

                                      Pentru noi nimic notabil, dar totuși o confirmare oarecum oficială a ceea ce am scris eu mai sus: ca la Bâcu nu se mai dă drumul la nodul provizoriu și ca se pregătește un nod definitiv.

                                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                                      S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                      • D Deconectat
                                        DaniK @oneLess
                                        ultima editare de

                                        Pai si unde am putea gasi aceste informatii actualizate?

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                        • S Deconectat
                                          spooky @vancouver
                                          ultima editare de

                                          @vancouver și faptul că relocarea LEA se va întâmpla în 1-2 săptămâni, nu în 28 de zile.

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                          • M Deconectat
                                            mihai
                                            ultima editare de

                                            Autostrada A0 | Lot 1 Nord | Nod Rutier cu DN1A | Pasaj peste CF300 | 13.06.2025 (Pizzarotti&Retter)
                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                                            • First post
                                              Last post