Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate

    Scheduled Pinned Închis Moved CĂI FERATE
    308 Mesaje 13 Posters 72.5k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Conectat
      vancouver
      ultima editare de

      Stadiul lucrarilor pe Sighișoara- Brașov

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • ncbN Conectat
        ncb
        ultima editare de

        Călătorie feroviară Sibiu-Sighisoara partea 2/Railway journey Sibiu-Sighisoara part 2.
        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
        • P Conectat
          PaulS
          ultima editare de

          Magistrala CFR 100 | Timișoara Nord - Timișoara Est | Stadiu lucrări 30.09.2025
          frameD Future PRODUCTIONS

          Magistrala CFR 100 | Timișoara Nord - Timișoara Est | Stadiu lucrări 30.09.2025
          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • A Deconectat
            Azzl
            ultima editare de Azzl

            MODERNIZAREA LINIEI DE CALE FERATA APAHIDASUCEAVA, SUBSECTIUNEA 2: ILVA MICA POJORATA

            260f749a-2820-4c89-897e-97a2ea41afa6-image.png

            https://djmsv.anmap.gov.ro/modernizarea-liniei-de-cale-ferata-apahida-suceava-subsectiunea-2-ilva-mica-pojorata/

            99a33269-4168-4b58-acc2-c2db4822b623-image.png

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
            • A Deconectat
              Azzl
              ultima editare de

              Modernizarea liniei de cale ferată Apahida – Suceava, Subsecțiunea
              3: Pojorâta-Suceava”

              https://anmap.gov.ro/documents/27459/125497450/Memoriu de prezentare-CNCF-CFR SA-Modernizare linie CF Apahida-Suceava%2C subsectiunea 3 Pojorata-Suceava.pdf

              b7548edb-7f79-4dba-9c2f-c97e9e83d396-image.png

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
              • R Deconectat
                rockband
                ultima editare de rockband

                Adrian Bărbulescu  /  oct. 9

                Prima linie ferată de mare viteză din România, pe agenda Guvernului

                Prima linie ferată de mare viteză din România, pe agenda Guvernului

                Guvernul va lua în discuție în ședința de joi indicatorii pentru modernizarea căii ferate București-Roșiori Nord, pentru 200 km/oră

                200 dar nu acum, mai tarziu ... Adica nu se fac pasaje la toate trecerile cu calea ferata, ca atare nu merge mai mult de 160. Dar macar fac garile pentru 200, adica fara peroane la linia directa. Sinele, terasamentul si semnalizarea la fel, vor fi pentru 200. Ramane in etapa 2 sa elimine TN si sa intinda firul de contact.

                Eu personal insa nu inteleg de ce nu scot TN de acum. Si la 160 sunt o incurcatura majora pentru siguranta si un eventual accident la viteza aia o sa fie o nenorocire.

                Adica tot sistemul ERTMS / ETCS ofera un avantaj de siguranta numai in situatia in care ai un mecanic de tren tembel, baut sau nebun care de-al naibii vrea sa treaca pe rosu si sistemul o sa-l opreasca mai bine decat actualul sistem INDUSI, care si el duce la franarea automata a trenului, dar abia DUPA trecerea efectiva peste rosu sau un inductor de control, pe cand ETCS va frana mai devreme...

                DAR MAMA MASII, la un sofer tembel, baut, drogat sau nebun nu se gandesc? Care cu cateva secunde inainte sa vina trenul rupa bariera si intra acolo cu tractorul sau camionul?

                Mecanicii de tren sunt super instruiti, verificati, controlati... sofer poate fi oricine!

                Deci dai miliarde pentru o franare mai rapida in caz de mecanic rau-voitor sau drogat, dar lasi treceri la nivel unde se pot produce tragedii imense cu o probabilitate destul de mare! De altfel nu trece luna sa nu moara unul la TN, ce-i drept de regula la TN fara bariere.

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                • M Conectat
                  mihai
                  ultima editare de

                  🔥 Sudarea Aluminotermică a Șinelor - Gara Brașov Ep 27 🚆 13.10.2025
                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • ncbN Conectat
                    ncb
                    ultima editare de

                    Lucrări M200 - Lot 3 (parțial) - Simeria-Gurasada - 10.2025
                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • ncbN Conectat
                      ncb
                      ultima editare de

                      VIDEO Strapungere tunel Mureni
                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • ncbN Conectat
                        ncb
                        ultima editare de

                        Lucrări M200 - Lot 2C - Gurasada-Ilteu - 10.2025
                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                        • First post
                          Last post