Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate
-
-
Gara Brasov, reabilitari peroane .
Mai e mult de munca....Imagini : Brasov cel mai frumos oras din Romania
-
Din cate am inteles au de gand sa pastreze la Brasov acele copertine la peroane. Mie mi se pare o greseala. Se vede cum se infiltreaza apa, stalpii sunt si ei degradati. Ma tem ca in interior nu mai e mare lucru din armatura, a ruginit si acum e doar un gol. Risca sa pice peste calatori intr-o zi. Sa nu uitam de vibratiile induse de trenuri si mai ales locomotive.
-
-
O zona din Bucuresti - Craiova in care QW se apropie de final pe ambele fire:
-
-
Quick Wins:
Brasov:
Cluj:
Galati:
-
-
-
-
Adisan
Tunelul feroviar Turdaș din judetul Hunedoara | Adisan
-
Tot Ce Zboară Se Mănâncă
Modernizare Calea Ferată Gara Brașov 28.12.2024
-
Bra-Sig:
-
Simeria - Arad complet by ”Road Runner 1821”:
-
-
Adisan
[M200] Tunelurie de la Sălciva, lot AKTOR, 7 ianuarie 2025
-
-
Adisan
[M200] ILIA (HD) Pasajul peste CF, relocare DJ706A si GARA in 07.01.2025 |
-
" Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA informează că pe 14 ianuarie 2025, a fost desemnată Asocierea Railworks formată din Arcada Company (lider asociere) și S.C. Alstom Transport S.A. (asociat), câştigătoare a procedurii de licitaţie publică pentru proiectarea şi execuţia lucrărilor de modernizare a infrastructurii de cale ferată dintre staţiile CF Bucureşti Nord – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră – Lot 2.
Durata pentru elaborarea proiectului tehnic și execuția lucrărilor va fi de 36 de luni, dintre care 6 luni proiectare și 30 de luni execuție.
Valoarea totală estimată a achiziției publice pentru proiectare și execuție este de 2.259.457.149,97 lei, fără TVA.
Modernizarea liniei de cale ferată pe traseul Bucureşti Progresu – Jilava – Giurgiu Nord – Giurgiu Nord Frontieră (Lotul 2), în lungime de 93,45 km (fără intervalul Vidra – Comana, inclus în Lotul 1), cuprinde inclusiv (...) ERTMS.
(...)
Ofertant unic FCC CONSTRUCCION S.A.;
Asocierea: ARCADA COMPANY (Leader),S.C. Alstom Transport S.A.; (câstigator)
Asocierea: PORR CONSTRUCT (Leader), IMSAT;
Asocierea: ZUE (Leader),CON-A OPERATIONS, UTI CONSTRUCTION AND FACILITY MANAGEMENT."Linia va fi pastrata simpla. Va fi electrificata, inclusiv tronsonul deja modernizat de Porr cu podul peste Arges. La final vor putea circula si trenuri grele. Acum acest lucru nu este posibil din cauza unei alunecari de teren aproape de Giurgiu, rezolvata provizoriu pentru ramele usoare Desiro.
Linia Bucuresti - Giurgiu reprezinta ultimul tronson de cale ferata neelectrificat intre Istanbul si Paris.
-