A7, A8, A9 - autostrăzi si drumuri express zona Moldovei
-
HOT DE AZI, de pe Ploiesti - Buzau lot 2, km 26:
-
Acum mergem mai departe la km33:
-
Si km 38:
-
Concluzia mea: arata bine lotul Coni-Trace. Pentru o deschidere prin aprilie-mai 2025. Cu o intarziere fata de termenul contractual de jumatate de an. Ma refer evident la termenul prelungit, adica noiembrie 2024. Dar au circumstanta intarzierilor enorme la structurile metalice si ar fi o prostie sa-i blamam sau injuram. Pur si simplu toate firmele au avut aceasta problema si se vede cum au sarit si Coni-Trace si Pizza pe lot 1, si WeBuild la Merisani, si UMB la Ramnic si Buzau imediat ce a venit structura au sarit cu toate fortele sa termine aceste puncte critice (era sa zic ca a sarit si Aktor, dar la Aktor saritura e mai degraba o ridicare din sprâncene si cam atât.
-
Raducu P Drum
AUTOSTRADA A7 De la Focșani la Râmnicu Sărat | Buzau - Focsani lot 3 | Stadiu Lucrari 20.11.2024
-
A7 Bacau - Pascani
Dupa cum se vede si aici, la momentul actual UMB nu are deloc oameni la structuri la nord de Focsani. Lucreaza exclusiv la terasamente, unde pe Buzau-Focsani au terminat 99%. Si avanseaza binisor, cresc terasamentele pe toate loturile. Probabil la primavara vor putea intra masiv la asfaltari.
Dar la structuri e nasol. A ramas in urma cu ele si pe Buzau-Focsani si acum trebuie sa faca un hei-rup major acolo. Inclusiv rigole si altele. Asa de la limita sunt, incat au sacrificat chiar si podul Buzau, unde intentionau sa fie gata pe final de an. Dar nu terminau lotul 3.
Mai au structuristi multi pe Cra-Pi si cam atat. Hai poate si cativa la A3 si la pod Galati.
Dar urmeaza structuri la greu, la greu. Pe Focsani-Bacau sunt mai multe structuri decat pe Buzau-Focsani, la fel si pe Bacau-Pascani sunt multe. E mega podul de la A0. Trebuie sa termine lot 4 din Cra-Pi cu nodul A1, iarasi structuri. Vor primi in curand AC pentru podul Cosmesti si au structuri si pe A1 la Holdea. Si bate la usa lotul lor A8. UMB! E NEVOIE SA ANGAJATI MAI MULTI STRUCTURISTI!
-
@vancouver Din ce am vazut pe o filmare mai recenta pe Cra-Pi nu mai au foarte mult de lucru la structuri, majoritate de la Albota spre Pitesti erau cam ridicate, unele deja au si grinzile ridicate.
-
Ok, asta e bine. Totusi cantitatea de structuri de pe Focsani-Bacau-Pascani este uriasa si daca acum nu au oameni pentru podul Buzau, desi cel de Ramnic deja e 100% gata, asta nu suna bine. Pe Focsani-Bacau-Pascani au cat 10 poduri de la Buzau de facut (ca lungime, nu neaparat ca inaltime) + toate traversarile.
Si sa nu uitam ca si loturile deja deschise pe Buzau - Focsani nu sunt 100% gata. Mai e de lucru de ex. la parcari, si acolo sunt cladiri de facut. Centre de intretinere. La rigole si alte maruntisuri ii prinde aprilie pe Buzau-Focsani.
-
@vancouver Ai date despre lungimea structurilor pe tronsoane, Buzău-Focșani, Focșani-Bacău ...? Ar fi interesant de comparat.
-
@mike_us Era o lista cu toate structurile pe forumul de la API , pe fiecare lot, grinzi normale sau metalice.