Centuri rutiere
-
-
-
-
-
-
-
@WSrc1 Mi se pare puțin probabil să se deschidă această centură înainte de darea în folosință a lotului Focșani - Tișița. În configurația actuală, alimentarea cu trafic suplimentar a sensului giratoriu de la intersecția Focșani Nord cu DN2 va genera foarte multă aglomerație. În schimb, odată ce grosul traficului de pe DN2 se mută pe A7, traficul rămâne doar cel local și se va fluidiza
-
Varianta Ocolitoare Comarnic (6 km) – Stadiul lucrărilor (August 2025)
Infra Ro
-
-
-
Centura Busteni - Azuga:
-
Centura Zalăului, 29 august 2025
Cristian Marius Man
-
@Metodiu am văzut cum circulă filmulețe și imagini pe Facebook, despre Centura Nordică (VN). Oficial e închis, dar dacă autoritățile de acolo și CNAIR, nu comunică, înseamnă că e banal, nu?
Gândește-te, ce sens ar avea ca un șofer obișnuit să intre de pe A7 pe DN2D și invers? Conexiunea firească și utilă e între A7 și DN2/E85, pentru că acolo se concentrează grosul traficului de tranzit nord-sud. DN2D e mai degrabă o rută secundară, cu rol local/regional, și nu justifică o descărcare majoră din A7. Important e ca descărcările să fie gândite pentru fluxurile principale, iar abia după finalizarea loturilor Focșani – Bacău se va vedea adevărata eficiență a autostrăzii. Până atunci, orice conexiune forțată riscă să aducă aglomerație suplimentară în puncte deja sensibile.