A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
-
in loc de 10 minute se fac 40-50:
Pentru cei care vin din sud de pe DN6, navigatiile trimit pe DJ592D, un judetean paralel cu DN6, dar nici macar cel principal prin Buzias.
-
Autostrada A1 Sibiu Pitesti lot2 Boita Cornetu 07 07 2025 #autostrada
IOAN ADRIAN GICA
-
Cristian Pistol :
Imagini de pe șantierul secțiunii 4 (Tigveni – Curtea de Argeș) a autostrăzii Sibiu - Pitesti (A1)!
Antreprenorul (PORR Construct SRL) este bine mobilizat în șantier cu 617 muncitori și 198 de utilaje, iar stadiul lucrărilor a ajuns la 75%.
Pe acest lot se află primul tunel forat pe o autostradă: Momaia.
În data de 03.03.2025, galeria de pe sensul de mers Pitești - Sibiu a fost străpunsă, iar cealălată galerie, pe sensul Sibiu- Pitești, în data de 14.04.2025.
În momentul de față, la tunel se execută cămășuiala interioară și hidroizolația.
O altă structură complexă din acest șantier este viaductul Bușaga, cu o înălțime de 30 metri care traversează pârâul Bușaga. Stadiul fizic la acest viaduct este de 85 %.
Dacă se menține ritmul actual de lucru din santier, cu siguranță, această secțiune de autostradă în lungime de aproximativ 10 km va fi deschisă circulației mult mai devreme față de termenul contractual (28.02.2027).
-
Am facut comunicat de presa pe tema inchiderii de pe A1 zona Timisoara. Presa poate sa-l preia integral sau partial:
https://forum.construim-romania.ro/topic/48/comunicate-ascoro-rutier/3?_=1751965768678
-
@vancouver
DRDP Timișoara o adunătură de babuini. -
Pus si pe facebook (a mai cizelat colegul, nu e fix acelasi text):
Comunicat de presă – Asociația Construim România
DRDP Timișoara sfidează șoferii: închide complet Autostrada A1, timp de o lună, în plin sezon de vacanță -
Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere :
Ritm bun de lucru pe șantierul secțiunii 3 (Cornetu – Tigveni) a autostrăzii Sibiu - Pitesti (A1)!
Asocierea de constructori italieni și români (Webuild SPA - TANCRAD SRL) are mobilizați în șantier 700 de muncitori și 160 de utilaje.
Se lucrează la portalurile tunelului Poiana, o structură de o complexitate deosebită, în lungime de 1,78 km.
Forajul la tunel va începe în primăvara anului viitor, iar constructorii vor folosi în premieră pentru România metoda TBM (Tunnel Boring Machine).
Aceasta este o tehnică de excavare mecanică a tunelurilor cu ajutorul unor mașini speciale de forat tuneluri cu o eficiență ridicată.
Stadiul fizic care se înregistrează în momentul de față pe întreg șantierul este de 5,26 %.
De asemenea, constructorii au în șantier două fabrici de grinzi prefabricate (Cepari și Racovița) care au început producția în 4 iulie și respectiv 5 iunie 2025. S-au realizat 44 de bucăți dintr-un necesar de 1400 grinzi prefabricate.
Pe acest lot se vor mai construi 2 noduri rutiere și 55 de structuri.
Valoarea contractului este de 5,32 miliarde lei, fără TVA, iar sursa de finanțare este Programul Transport (PT).
-
^^ Este precis o greseala in comunicare. In niciun caz nu poate fi vorba de progres fizic de doar 5.26%. Mai degraba 35.26%
Avem totusi umpluturi de pamant in stadiu avansat (>70%), tunelele mici aproape de strapungere, tunelele mari cu portaluri finalizate si foraj inceput etc.
-
Poate gresesc dar ma surpinde sistemul de fundare cu piloti a structurilor chiar si in zona de munte. Radier general, perne de balast etc. nu se mai i-au in calcul? Orice structura la ora actuala e cu piloti.
-
@mihai - Cred ca ai confundat loturile WEBUILD cu cel al UMB.
-
@yetiman corect. Scuze.
-
@mihai a spus în A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București:
^^ Este precis o greseala in comunicare. In niciun caz nu poate fi vorba de progres fizic de doar 5.26%. Mai degraba 35.26%
Avem totusi umpluturi de pamant in stadiu avansat (>70%), tunelele mici aproape de strapungere, tunelele mari cu portaluri finalizate si foraj inceput etc.
e vorba de PiSi3 cu 5,26%