Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    891 Mesaje 26 Posters 326.2k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Deconectat
      vancouver
      ultima editare de vancouver

      in loc de 10 minute se fac 40-50:

      fffffff.png

      fmfmfmfmf.png

      Pentru cei care vin din sud de pe DN6, navigatiile trimit pe DJ592D, un judetean paralel cu DN6, dar nici macar cel principal prin Buzias.

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      I 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
      • ncbN Conectat
        ncb
        ultima editare de

        Autostrada A1 Sibiu Pitesti lot2 Boita Cornetu 07 07 2025 #autostrada

        Autostrada A1 Sibiu Pitesti lot2 Boita Cornetu 07 07 2025 #autostrada

        IOAN ADRIAN GICA

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • P Conectat
          PaulS
          ultima editare de

          Cristian Pistol :
          Imagini de pe șantierul secțiunii 4 (Tigveni – Curtea de Argeș) a autostrăzii Sibiu - Pitesti (A1)!
          Antreprenorul (PORR Construct SRL) este bine mobilizat în șantier cu 617 muncitori și 198 de utilaje, iar stadiul lucrărilor a ajuns la 75%.
          Pe acest lot se află primul tunel forat pe o autostradă: Momaia.
          În data de 03.03.2025, galeria de pe sensul de mers Pitești - Sibiu a fost străpunsă, iar cealălată galerie, pe sensul Sibiu- Pitești, în data de 14.04.2025.
          În momentul de față, la tunel se execută cămășuiala interioară și hidroizolația.
          O altă structură complexă din acest șantier este viaductul Bușaga, cu o înălțime de 30 metri care traversează pârâul Bușaga. Stadiul fizic la acest viaduct este de 85 %.
          Dacă se menține ritmul actual de lucru din santier, cu siguranță, această secțiune de autostradă în lungime de aproximativ 10 km va fi deschisă circulației mult mai devreme față de termenul contractual (28.02.2027).

          3.3K views · 92 reactions | Imagini de pe șantierul secțiunii 4...

          3.3K views · 92 reactions | Imagini de pe șantierul secțiunii 4...

          Imagini de pe șantierul secțiunii 4 (Tigveni – Curtea de Argeș) a autostrăzii Sibiu - Pitesti (A1)! Antreprenorul (PORR Construct SRL) este bine...

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • vancouverV Deconectat
            vancouver
            ultima editare de

            Am facut comunicat de presa pe tema inchiderii de pe A1 zona Timisoara. Presa poate sa-l preia integral sau partial:

            https://forum.construim-romania.ro/topic/48/comunicate-ascoro-rutier/3?_=1751965768678

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
            • I Deconectat
              Iulian @vancouver
              ultima editare de

              @vancouver
              DRDP Timișoara o adunătură de babuini.

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de vancouver

                Pus si pe facebook (a mai cizelat colegul, nu e fix acelasi text):

                Construim Romania

                Construim Romania

                Comunicat de presă – Asociația Construim România DRDP Timișoara sfidează șoferii: închide complet Autostrada A1, timp de o lună, în plin sezon de vacanță Direcția Regională de Drumuri și Poduri...

                Comunicat de presă – Asociația Construim România
                DRDP Timișoara sfidează șoferii: închide complet Autostrada A1, timp de o lună, în plin sezon de vacanță

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                • P Conectat
                  PaulS
                  ultima editare de

                  Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere :
                  Ritm bun de lucru pe șantierul secțiunii 3 (Cornetu – Tigveni) a autostrăzii Sibiu - Pitesti (A1)!
                  Asocierea de constructori italieni și români (Webuild SPA - TANCRAD SRL) are mobilizați în șantier 700 de muncitori și 160 de utilaje.
                  Se lucrează la portalurile tunelului Poiana, o structură de o complexitate deosebită, în lungime de 1,78 km.
                  Forajul la tunel va începe în primăvara anului viitor, iar constructorii vor folosi în premieră pentru România metoda TBM (Tunnel Boring Machine).
                  Aceasta este o tehnică de excavare mecanică a tunelurilor cu ajutorul unor mașini speciale de forat tuneluri cu o eficiență ridicată.
                  Stadiul fizic care se înregistrează în momentul de față pe întreg șantierul este de 5,26 %.
                  De asemenea, constructorii au în șantier două fabrici de grinzi prefabricate (Cepari și Racovița) care au început producția în 4 iulie și respectiv 5 iunie 2025. S-au realizat 44 de bucăți dintr-un necesar de 1400 grinzi prefabricate.
                  Pe acest lot se vor mai construi 2 noduri rutiere și 55 de structuri.
                  Valoarea contractului este de 5,32 miliarde lei, fără TVA, iar sursa de finanțare este Programul Transport (PT).

                  1.6K views · 74 reactions | Ritm bun de lucru pe șantierul secțiunii...

                  1.6K views · 74 reactions | Ritm bun de lucru pe șantierul secțiunii...

                  Ritm bun de lucru pe șantierul secțiunii 3 (Cornetu – Tigveni) a autostrăzii Sibiu - Pitesti (A1)! Asocierea de constructori italieni și români (Webuild SPA - TANCRAD SRL) are mobilizați în șantier...

                  M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                  • M Deconectat
                    mihai @PaulS
                    ultima editare de

                    ^^ Este precis o greseala in comunicare. In niciun caz nu poate fi vorba de progres fizic de doar 5.26%. Mai degraba 35.26%

                    Avem totusi umpluturi de pamant in stadiu avansat (>70%), tunelele mici aproape de strapungere, tunelele mari cu portaluri finalizate si foraj inceput etc.

                    Y vancouverV 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
                    • A Deconectat
                      Azzl
                      ultima editare de Azzl

                      Poate gresesc dar ma surpinde sistemul de fundare cu piloti a structurilor chiar si in zona de munte. Radier general, perne de balast etc. nu se mai i-au in calcul? Orice structura la ora actuala e cu piloti.

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • Y Deconectat
                        yetiman @mihai
                        ultima editare de

                        @mihai - Cred ca ai confundat loturile WEBUILD cu cel al UMB.

                        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • M Deconectat
                          mihai @yetiman
                          ultima editare de

                          @yetiman corect. Scuze. 😌

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • vancouverV Deconectat
                            vancouver @mihai
                            ultima editare de

                            @mihai a spus în A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București:

                            ^^ Este precis o greseala in comunicare. In niciun caz nu poate fi vorba de progres fizic de doar 5.26%. Mai degraba 35.26%

                            Avem totusi umpluturi de pamant in stadiu avansat (>70%), tunelele mici aproape de strapungere, tunelele mari cu portaluri finalizate si foraj inceput etc.

                            e vorba de PiSi3 cu 5,26%

                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • First post
                              Last post