A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia
-
@MihaiD Scuze, am vrut să zic: A7, A1, A3.
La ritmul actual, oricum A0 e gata în 6 luni. -
HARTA CESTRIN
Filiasi SeverinDECIZIA ETAPEI DE EVALUARE INITIALA EMISA DE CATRE AGENTIA NATIONALA DE PROTECTIE A MEDIULUI, IN PREZENT PRESTATORUL ELABOREAZA MEMORIUL DE MEDIU
Severin Domasnea
A FOST FINALIZAT STUDIULUI PRIVIND DEMINAREA TERENULUI DE MUNITIE NEEXPLODATA.
A FOST DEPUSA NOTIFICAREA PRIVIND OBTINEREA ACORDULUI DE MEDIU ANPM.
A FOST EMISA DECIZIA ETAPEI DE INCADRARE.
STUDIUL TOPOGRAFIC A FOST FINALIZAT, URMAND A FI PREDAT SPRE AVIZARE.
IN CURS DE ELABORARE TEMA DE PROIECTARE GEOTEHNICA.fara noutati spre Lugoj
O intrebare. Din cate stiam eu trebuia depus memoriul de mediu, ca mai apoi sa se dea incadrarea de catre ANPM. Stie cineva ce sunt aceste decizii initiale, ca eu nu le gasesc pe nici unde.
Sunt curios si daca au avansat cu forajele sau daca s-a aprobat dupa atata amar de timp varianta finala pe Domasnea Caransebes
-
Drum Express DEx12 Craiova–Pitești: S-au montat grinzile la pasajul peste A1!
SergiuPnt -
[21.06.2025] Drum Express Craiova - Pitesti [DEx12] Lot 4 Nefinalizat
De sus cu Vlad -
@mihai S-a terminat suprabetonarea și pe celălalt sens.
În curând ar trebui să se dea drumul la trafic pe A1. -
După cât timp se poate aplica hidroizolația pe suprabetonarea proaspăt turnata?
-
@Iulian a spus în A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia:
După cât timp se poate aplica hidroizolația pe suprabetonarea proaspăt turnata?
Nu sunt specialist, dar am observat că UMB utilizează aditivi speciali pentru accelerarea procesului de întărire a betonului.
Din ce știu, cu acești aditivi, se poate ajunge la o rezistență suficientă în aproximativ o săptămână, astfel încât să se poată aplica hidroizolația fără probleme.
Din filmare părea că tocmai turnaseră betonul.
Poate ne ajută @vancouver cu mai multe detalii aici. -
Sunt mai multe tipuri de hidroizolatie. Cele fluide aplicate cu rola pe care le foloseste UMB cred ca se pot aplica foarte repede, dupa 2-3 zile. Fiecare producator are specificatii in acest sens.
Betonul este complet uscat si intarit a doua zi dupa turnare. Se poate circula pe el cu picioarele sau se poate construi in sus mai departe, sa zicem pereti la o cladire civila. Singura problema este sa nu mai emane vapori de apa prin capilare, ca sa compromita cumva hidroizolatia. La variantele clasice de hidroizolatie cu benzi de carton si smoala se asteapta de regula 10-14 zile, dar in mod sigur se poate si mai repede.
-
-
DEx12 - Stadiul lucrărilor la Nodul cu A1 | 22 iunie | Tronson 4
Yo Carmen
-
^^ La 1:23, interesanta metoda neconventionala de compactare a capatului de rampa, cu basculante incarcate. Practic "se lucreaza" la compactare inclusiv atunci cand nu lucreaza nimeni in santier.
E clar ca UMB isi doreste sa finalizeze cat mai rapid acest lot. Asta daca nu eram deja convinsi de viteza cu care s-a construit pasajul peste A1.
-
Este interesant sa vezi cate echipamente mai au acolo: minim 25 basculante, 4 excavatoare, 4 compactoare... Oricum nu-i vedem plecați de acolo până la sfârșitul lui iulie. Deci resurse serioase pentru orice lot pe unde ar fi redistribuiți.
-
@mihai Exact același sentiment și în cazul A0.
Sunt filmări aproape zilnic, și se vede de la o zi la alta cât de mult avansează lucrările.@Iulian Exact asta am spus și eu mai sus, în urmă cu câteva comentarii – că încă mai au resurse aici care pot fi mutate și pot influența ritmul pe alt lot.
Dar, fiind vorba de UMB și nu de PORR, un coleg de pe forum nu vrea să mă creadă. -
Drum Expres DEx12 Craiova - Pitesti Tronson 4 Nod rutier 2 M 25.06.2025
-
Saptamana viitoare are loc receptia lucrarilor la pasajul DX12 peste centura Craiovei si a parcarilor de pe lotul 1, ceea ce va duce la finalizarea receptiei pe intreg lotul.
La capatul de la Pitesti, receptia lotului 4 este prevazuta pentru perioada 23-25 iulie.
-
@mihai Cred că sunt în săptămâna de pauză și lucrează doar contractori.
Sunt pe ultima sută de metri. Eu zic că e realist să termine într-o lună, așa cum e programat. -
Sapt de pauza este sapt. viitoare la UMB.
-
Poate fac un efort și deschid sensul de circulație blocat că încep stranierii sa se întoarcă acasă de la 1 iulie.
Daca nu, sa le fie rusinica. -
Este o mizerie ca nu dau drumul prin santier la 4 benzi. Limitarea de viteza poate fi si la 60 la ora, important este sa fie 2 benzi pe sens, la fel ca restul autostrazii si automat nu mai apar ambuteiajele.
E ELEMENTAR si NU INTELEG ce puii mei nu inteleg nici UMB si nici CNAIR acest principiu elementar.
- capacitate 1 banda drum tip DN 1+1: 1800-1900 veh / ora
- capacitate 2 benzi drum tip autostrada sau DX 2+2: 3600-3800 veh / ora
- capacitate punct de ingustare de la 2 la 1 benzi: 1400-1650 veh / ora daca nu se creeaza ambuteiaj
- capacitate punct de ingustare de la 2 la 1 benzi dupa ce s-a creat ambuteiaj (se adauga viteza mica drept cauza a reducerii fluxului): 1100-1300 veh / ora (atentie, 1300 numai daca se face regula fermoarului, civilizat. Altfel daca unii nu lasa, atunci manevra asta de a nu lasa reduce inca si mai mult capacitatea spre minimul de 1100, din cauza ca pe banda celui care nu a putut sa intre se ajunge la oprire pe loc - cel care ulterior il lasa totusi pe cel "nelasat" din prima trebuie si el sa reduca mult sau sa se opreasca scurt; si asa se ajunge pe ambele benzi la stop-and-go, in loc de un avans cursiv cu 20-30 km/h pe ambele benzi cu intercalare usoara nefortata fix acolo unde este punctul in care se termina o banda).
ce-o fi asa greu de inteles?
-
+90% Finalizat
️ DEx12 Drum Expres Craiova (Albota) - Pitesti (A1). Tronson 4 UMB 29.06.25
BabaDog