A13 Sibiu-Brașov-Bacău
-
Primele miscari de trupe pe A13:
Multumim raducu!
-
In sfarsit.
Stiti cand se termina etapa de proiectare?Au primit toate avizele sa intre in teren?
-
see below :
Deci sa intre in teren mai devreme de primavara nu cred, probabil doar la decopertari daca vremea le permite si doar acolo unde au acordurile toate.
Au terminat cu descararea arheologica, ca asta nu mai stiu.btw : uite ce noduri rutiere avem aici, chiar destul de multe pentru 68km
-
Un video de la DRDP Brasov de acum cateva zile.
-
A13 Sibiu-Fagaras:
-
Pana cand au termen de proiectare?
-
a raspuns myid mai sus : TRimestrul 1 /2025
-
Va salut!! Revin cu o filmare de pe lotul 4 (Sambata de Jos-Fagaras). Turcii lucreaza in continuare la organizarea de santier de la Ileni, dar si la decopertarile pentru drumurile tehnologice.
-
A13 pare sa creeze deranj in unele comunitati locale.
-
eu nu ii inteleg pe astia.
Ce deranj mare fac acolo? -
@UnulAltul din ce inteleg de pe harti, Podu Olt (Harman) e o localitate destul de rasfirata, cu multe case construite in ceea ce pare ca era extravilanul satului. Iar traseul autostrazii trece printre aceste case si vatra satului. Din cat pot identifica pe satelit, nu par sa fie case care vor fi demolate, doar ca satul va fi cumva fracturat.
In zona ruta autostrazii are profil de campie prin podisul lin din zona. Daca ruta ar fi mutata mai la nord, ca sa ocoleasca satul cu totul, costurile ar creste semnificativ din cauza colinelor de la nord de sat.
In schimb pare posibil ca ruta A13 sa fie trasata pe la sud de sat, cu pastrarea profilului de campie al autostrazii.
La Ilieni in schimb traseul A13 ocoleste satul cu totul, prin afara lui, deci discutia e un mister.
Per ansamblu nu inteleg supararea localnicilor. Pare mai mult ca e vorba de NIMBY.
-
mersi vancouver
got it !
Totusi nu poti bloca, primaria trebuie sa se implice si sa gaseasca o solutie !
-
@mihai
In zonele rurale, vatra satului si chiar si casele rasfirate sunt una, terenurile "de la camp" alta.
Despre ultimele trebuie sa fie vorba: A-ul le taie i n loturi separate si pas sa mai ajungi usor la cele de peste A.
Dar asta a cam fost si va fi mereu cat se vor face drumuri noi. -
@casio bun, daca asta e problema, atunci se pot cere mai multe pasaje agricole peste autostrada. Dar de aici si pana la a discuta despre blocarea proiectului e cale lunga. Si obtuza
-
@mihai
acum cam trei decenii, am patit similar prin zona Lehliu a A2.Bineinteles ca nu se punea atunci problema de proteste, in mijlocul Baraganului.
Asadar, eu nu ii privesc negativ pe cei care isi sustin drepturile.
Daca nu pot impiedica utilitatea publica, macar sa se aleaga cu niscai compensatii.Acum e firesc, dar acum trei decenii, abia iesiti din comunism, doar am luat nota si-atat.
Cat despre valoarea terenului expropriat- acum ca si-atunci- este o gluma ( proasta).Singura diferenta ar fi ca cea de acum e " in valuta convertibila".