Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate
-
-
Porr declarati castigatori pe lotul 5 din Craiova - Caransebes. Sunt 6 loturi. Lotul 5 este intre Baile Herculane km 404 si PO Poarta km 438 => 34 km
Viteza maxima pe lotul reabilitat va fi de 120 km/h (desi in mod pompos reabilitarea se numeste pentru cresterea vitezei la 160 km/h, dar nu se atinge nicaieri 160 pe acest lot; doar pe un singur lot din 6 se va ajunge la 160 km/h, in viitorul tunelul Balota si de o parte si de alta a acestuia pe varianta noua de viteza).
Din pacate pe lotul castigat acum de Porr aprox. 10 km raman linie simpla. Asta inseamna ca reabilitarea se poate face numai cu inchiderea totala a liniei. O ABERATIE IMENSA. Reabilitez cu miliarde de euro o magistrala la care nu e nici o problema sa o inchidem cativa ani!!!! PAI ORI TREBUIE MUSAI REABILITATA ORI NU NE TREBUIE DELOC? Daca ne descurcam ani de zile fara ea, ce mama masii ne mai chinuim?
Mai mult, aberatia e maxima, pentru ca de fapt pe cei 10km de linie care ramane simpla avem 3 statii: Baile Herculane, Mehadia si Mehadia Veche. Pe tot parcursul acestor statii avem 2 sau mai multe fire. Si lungimea statiilor este asa:
- Baile Herculane 1,5km (2 fire)
- interval statie linie simpla 0,6km
- Mehadia 1,5 km (3 fire)
- interval statie linie simpla 0,6km
- Mehadia Veche 0,8 km.
Adica din cei 10 km de linie simpla, de fapt raman doar 10-3,8= aprox. 6,2 km.
Dar mai ales cele 2 intervale dintre aceste 3 statii foarte apropiate. Ce-i costa sa dubleze linia pe 600m si apoi inca pe 600m?
(click pe poza ca sa se vada mare si sa intelegeti scrisul)
De mentionat ca statia Poarta (capatul nordic al lotului) va fi pe o varianta noua si va fi incadrata de 3 tuneluri noi, cel mai lung de 1,2km - aici macar stim ca la Porr suntem pe mâini bune. Aici pe noua varianta Vmax va fi 120 km/h.
-
CFR Infrastructura TM:
-
M300 | Aleșd - Episcopia Bihor, filmat complet 21.05.2025
marin marian
-
-
M300|Lotul 3 Poieni- Aleșd, secțiunea Vadu Crișului - Aleșd, stadiu lucrări 21.05.2025
marin marian
-
-
Aktor loveste din nou. Si asta explica si lentoarea cu care se misca pe A0:
-
@vancouver deci nici Intrakat nu face fata sa gestioneze falimentul de facto al Aktor.
-