Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate
-
Intotdeauna, dar absolut intotdeauna cand are loc un accident, unul din soferi este vinovat. Sau cel putin unul (sau mecanicul de locomotiva). Sau un impiegat de miscare. Sau un sistem electronic facut de om, dar care are imperfectiuni.
Daca nici un om niciodata nu ar face greseli, atunci s-ar accepta treceri la nivel si pe cai ferate la 300 km/h. De ce sunt interzise? In Germania, de ce sunt interzise TN pe CF de 300?
Gasirea vinovatului nu rezolva problema.
Errore humanum est. Asta e natura noastra, facem greseli.Singura sansa de a creste siguranta rutiera si feroviara este sa excluzi constructiv orice scenariu de coliziune.
Bina, la Sinaia, accept, e aproape imposibil de facut pasaj. V max. 90 km/h - nu e asa dramatic. Eu ma refeream la situatia reabilitarii pentru 160 km/h. Nu zic sa facem acum mii de pasaje. Dar macar atunci cand facem magistrala de 160 si oricum se lucreaza in zona...
-
-
-
Reabilitare tunel Stana pe linia Cluj - Oradea:
-
-
-
Triajul de marfa CFR Valu lui Traian (langa Constanta) este in reabilitare si a sosit primul transport de sina noua:
-
-
Modernizare Calea Ferată Gara Brașov Ep 15
18 - 26.04.2025
Tot Ce Zboară Se Mănâncă
-
Lucrari la garile Neptun si Costinesti Tabara. Este vorba de cladiri si peroane (vor fi prelungite), nu de linii.
-
Lucrari M300 - Lot 1 - Brașov-Apața - 04.2025
Lucrări de reabilitare coridorul M300 (Sighișoara - Brașov) - Lot 1 - Brașov - Apața, Aprilie 2025
Constructor : Asocierea RailWorks : Asocierea Alstom Transport – Aktor Technical Societe Anonyme – Arcada Company – Euro Construct Trading 98 SRL
Lungime : 84 km (Lot 1 + Lot 3)
Stadiul lucrărilor : 43.98% - 01.04.2025 (33.78% - 01.10.2024) - 10.20% in 6 luni
Data estimată a finalizării: Aprilie 2027
chimdrone
-
-
Viaduct Carcea pe M100.
Pe scurt, la anul pe vremea asta ar trebui sa fie gata.
-
Lucrări M300 - Lot 3 - Caţa-Sighişoara - 04.2025
chimdrone
-