Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    272 Mesaje 20 Posters 64.3k Vizualizări 4 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • P Deconectat
      PaulS
      ultima editare de

      Ionel Scrioșteanu - update 𝗧𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻𝘂𝗹 𝟰: 𝗖𝗼𝗹𝗼𝗻𝗲𝘀𝘁𝗶 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 al 𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀 𝗖𝗿𝗮𝗶𝗼𝘃𝗮-𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶
      The Romanian

      Ionel Scrioșteanu - update 𝗧𝗿𝗼𝗻𝘀𝗼𝗻𝘂𝗹 𝟰: 𝗖𝗼𝗹𝗼𝗻𝗲𝘀𝘁𝗶 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 al 𝗗𝗿𝘂𝗺𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗘𝘅𝗽𝗿𝗲𝘀 𝗖𝗿𝗮𝗶𝗼𝘃𝗮-𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 #DX12
      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de

        Foarte interesant: Scriosteanu anunta ca imediat dupa Paste se vor monta grinzile pasajului peste A1 la intersectia cu DX12..... pai stai asa, ca tot era vorba de pila mediana. Pe pum s-a insistat foarte mult cu asta si mereu raspunsul a fost clar exista pila mediana.

        Ori acum Scriosteanu vorbeste de grinzi imediat dupa Paste!

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • M Deconectat
          mihai @vancouver
          ultima editare de mihai

          @vancouver exact asta vroiam sa comentez si eu! Cum se instaleaza grinzile fara pila centrala?

          Stiu ca noi doi am mai discutat despre reazemele pe culee si pile si despre cum ele nu sunt standardizate. Totusi, judecand dupa experienta celorlalte viaducte construite de UMB, reazemele de la culeele DX12 peste A1 sunt pentru grinzi de beton armat, nu pentru tablier metalic. In conditiile in care deschiderea intre culee este de 80m, iar UMB uzual lucreaza cu deschideri de 40m la grinzile de beton, pila (pilele) centrala pe axul A1 pare inevitabila.

          Sigur ca se pot pune grinzi mai inalte care sa poata suporta deschiderea, dar nici asta nu pare sa fie cazul judecand dupa culee.

          Caz in care nu inteleg cum poate incepe montarea grinzilor DX12 peste A1 imediat dupa Paste.

          vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • C Deconectat
            chapo
            ultima editare de

            Cred ca e al 5-lea accident de o saptamana intre Severin si Lugoj pe DN6, iar Cnair mi se pare ca a postat doar 1 sau 2 pe pagina lor…

            PLAN ROȘU DE INTERVENȚIE! UN MICROBUZ A CĂZUT ÎN DUNĂRE!

            A fost activat Planul Roșu de Intervenție în urma unui accident rutier grav!

            Județul Mehedinți, E 70 - DN 6 (viaductul Bahna și Ilovița), accident rutier, un microbuz a căzut în Dunăre. La acest moment, nu este confirmat dacă vehiculul transporta pasageri.

            Petru gestionarea evenimentului, la nivelul județului Mehedinți, a fost activat Planul Roșu de Intervenție.

            La fața locului au fost trimise de la nivelul ISU Mehedinți: 3 echipaje de stingere, 1 descarcerare, 1 container MULTIRISC, 1 ambulanță SMURD, 1 ambarcațiune. De asemenea, în sprijin acționează un echipaj specializat, format din cinci scafandri din cadrul ISU Caraș-Severin.

            Misiunea este în dinamică. Revenim cu amănunte!

            https://www.facebook.com/share/v/1DpxacXWN1/?mibextid=wwXIfr
            vancouverV C 2 Replies Last reply Răspunde Citează 2
            • vancouverV Deconectat
              vancouver @mihai
              ultima editare de vancouver

              @mihai

              Numai ca nu sunt 80m. Doar 40m !!! :

              uuu.png

              Ca idee latimea unei autostrazi 2x2 cu toate benzile si acostamentele este de 26m in Romania (in Germania a fost tot asa 26m mult timp, de cativa ani s-a modificat in 29m, prin adaugarea unor spatii de siguranta mai generoase, de ex. 1m intre banda din stanga si parapetele median).

              Daca mai adaugam 2 benzi pe sensul spre Pitesti pentru racordul spre Craiova mai sunt 7m. Ajungem la 26+7=33m. Mai punem cate 1m de rezerva pana la culee, sunt 35m! De ce ar fi nevoie de pila mediana?

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • vancouverV Deconectat
                vancouver @chapo
                ultima editare de

                @chapo Nasol. Devine arzatoare autostrada in zona asta!

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • M Deconectat
                  mihai @vancouver
                  ultima editare de

                  @vancouver distanta intre culee este de 80m 😉

                  Screenshot 2025-04-14 at 15.08.11.png

                  vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • C Deconectat
                    chapo
                    ultima editare de

                    Problema e ca nu se mediatizeaza niciun accident, dar daca stai sa cauti pe paginile locale gasesti cateva pe fiecare saptamana. Cei care nu circula pe aici cred ca se merge liber ca in codru…

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver @mihai
                      ultima editare de

                      @mihai da, atunci e ciudat ce zice Scriosteanu. Iar distanta mai mare e logica, daca se are in vedere o largire la 3 benzi pe sens pe A1.

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de

                        Alta intrebare: unde or avea grinzile depozitate. Trebuie sa fie 16 buc. Nu le vad in nici o filmare. In schimb predalele sunt alaturi, pregatite. Tipice pentru grinzi din beton.

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • C Deconectat
                          chapo
                          ultima editare de

                          ✅️ până la sfârșitul acestei luni, va începe executia pilei centrale apoi se vor monta grinzile aferente pasajului principal peste A1.

                          A adaugat Scriosteanu

                          vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • C Deconectat
                            chapo @chapo
                            ultima editare de

                            @chapo A trecut deja o ora si nu l-au gasit. Sa ne rugam sa nu fie multe pierderi omenesti, inca nu se stie cati oameni erau in microbuz.

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • vancouverV Deconectat
                              vancouver @chapo
                              ultima editare de

                              @chapo a spus în A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia:

                              ✅️ până la sfârșitul acestei luni, va începe executia pilei centrale apoi se vor monta grinzile aferente pasajului principal peste A1.

                              A adaugat Scriosteanu

                              Aha, mister elucidat. Multumesc.

                              Railway fan. But motorways have to be done first!

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                              • C Deconectat
                                chapo
                                ultima editare de

                                Pentru contractul necesar construcției lotului 3 (21,7 km) al autostrăzii Craiova - Filiași au fost depuse astăzi 5 oferte:

                                • Asocierea AUTOMAGISTRAL PIVDEN SRL (lider) - DRUM ASFALT SRL (Ucraina – România)
                                • Asocierea CONSTRUCTII ERBASU SA (lider) – CONCELEX SRL – X-WAY INFRASTRUCTURE SRL (România)
                                • Asocierea NUROL CONSTRUCTION S.A. (lider) - NUROL INSAAT VE TICARET A.S. (România – Turcia)
                                • Asocierea OZALTIN INSAAT TICARET VE SANAYI A.S. (lider) - STRADE BAUUNTERNEHMUNG SRL – INFRAVIS S.R.L. (Turcia – România)
                                • WEBUILD SpA (Italia)

                                Contractul (finanțat prin Programul Transport 2021-2027), are o valoare maximă de 2,71 miliarde de lei (fără TVA) și prevede construcția acestui nou lot de autostradă în cel mult 34 de luni (10 luni pentru proiectare și 24 de luni pentru execuție).

                                Lotul 3 al autostrăzii Craiova - Filiași se va desfășura între Nodul rutier Beharca, prin care se asigura conexiunea cu DN6 și nord-vestul localității Țânțăreni.
                                Pentru asigurarea conexiunii cu DN 6 va fi construit un Nod rutier și în zona localității Răcarii de Sus.
                                Contractul mai prevede construcția pe traseul noului lot de autostradă a 21 de structuri, printre care un viaduct peste Râul Frățoștița, CF100 și DN6/E70 (846 m) și un pasaj în zona Nodului Răcarii de Sus, peste CF100 (285 m).

                                Acest lot de autostradă va beneficia și de patru parcări de scurtă durată, fiecare dintre acestea dotată cu câte 8 locuri de parcare destinate încărcării rapide a autoturismelor electrice.

                                Cristian Pistol

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                • M Deconectat
                                  mihai
                                  ultima editare de

                                  DRUM EXPRES Craiova-Pitesti Dex12 | 16.04.2025
                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                                  • M Deconectat
                                    mihai
                                    ultima editare de mihai

                                    [16.04.2025] Drum Express Craiova - Pitesti [DEx12] Lot Complet #UMB
                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                                    • C Deconectat
                                      chapo
                                      ultima editare de

                                      anunt a6.PNG Captură ecran (32).png

                                      Anunțuri - Consiliul Județean Mehedinți

                                      Anunțuri - Consiliul Județean Mehedinți
                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                      • vancouverV Deconectat
                                        vancouver
                                        ultima editare de

                                        Deviere trafic pe A1 pentru a construi pilonul central al nodului cu DX12. Traficul va fi inghesuit doar pe cate o banda:

                                        Anemona Andone  /  apr. 25  /  News

                                        Ultimul pas: Drumul Expres Craiova - Pitești se leagă de Autostrada A1 București - Pitești. Circulație restricționată începând de luni - Economica.net

                                        Ultimul pas: Drumul Expres Craiova - Pitești se leagă de Autostrada A1 București - Pitești. Circulație restricționată începând de luni - Economica.net

                                        Începând de luni, 28 aprilie 2025, traficul rutier va fi închis pe autostrada A1 București - Pitești, Calea 2, pe sensul de deplasare Pitești - București, pe sectorul cuprins între km 104+760 – km 103+980, informează vineri Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR)

                                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                                        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                                        • M Deconectat
                                          mike_us @vancouver
                                          ultima editare de mike_us

                                          @vancouver Intrăm pe ultima sută de metri, probabil încă două luni și sunt gata.
                                          Interesant unde vor merge muncitorii de aici: A0, A3, A7?

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                          • C Deconectat
                                            chapo
                                            ultima editare de

                                            ** Astăzi, 09.04.2025, reprezentanți din cadrul Directiei Județene de Mediu Mehedinti împreună cu reprentanți ai Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA și proiectanți au efectuat vizita de amplasament în cadrul procedurii de emitere a acordului de mediu pentru proiectul ”Autostrada Drobeta Turnu Severin- Domasnea”. Procedura se va finaliza prin emiterea acordului de mediu de către Agenția Naționala de Mediu si Arii Protejate.**

                                            IMG_0357.jpeg IMG_0358.jpeg IMG_0359.jpeg IMG_0360.jpeg

                                            Agentia pentru Protectia Mediului Mehedinti

                                            Agentia pentru Protectia Mediului Mehedinti

                                            Astăzi, 09.04.2025, reprezentanți din cadrul Directiei Județene de Mediu Mehedinti împreună cu reprentanți ai Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA și proiectanți au...

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                            • First post
                                              Last post