Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    969 Mesaje 29 Posters 152.6k Vizualizări 7 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Deconectat
      vancouver
      ultima editare de

      No comment:

      Cum a reușit un șofer să intre pe un sector în lucru din Autostrada Moldovei și să producă un accident. A ajuns la spital

      Cum a reușit un șofer să intre pe un sector în lucru din Autostrada Moldovei și să producă un accident. A ajuns la spital

      Un șofer a provocat un accident după ce a intrat cu mașina pe un sector în lucru din Autostrada Moldovei. Accidentul a avut loc în noaptea de marți spre miercuri.

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • M Deconectat
        mihai @vancouver
        ultima editare de

        Premiile Darwin...

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • vancouverV Deconectat
          vancouver
          ultima editare de

          Indicatori aprobati pe A8 Tg. Neamt - Iasi. Este ultimul pas inainte sa se scoata la licitatie executia.

          Mădălina Podaru  /  oct. 30, 2024  /  Rutier

          Update. Guvernul a aprobat indicatorii pentru realizarea secțiunii Târgu Neamţ – Iaşi – Ungheni din A8. Aceasta va costa 5 miliarde de euro

          Update. Guvernul a aprobat indicatorii pentru realizarea secțiunii Târgu Neamţ – Iaşi – Ungheni din A8. Aceasta va costa 5 miliarde de euro

          Guvernul aprobă în ședința de guvern de azi indicatorilor tehnico - economici pentru secțiunea Târgu Neamț – Iași – Ungheni a Autostrăzii Unirii (A8).

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • vancouverV Deconectat
            vancouver
            ultima editare de vancouver

            Anemona Andone  /  oct. 30, 2024  /  Companii

            Autostrada Unirii A8, secțiunea montană: Ofertele pentru cel mai lung lot, așteptate până pe 19 decembrie - Economica.net

            Autostrada Unirii A8, secțiunea montană: Ofertele pentru cel mai lung lot, așteptate până pe 19 decembrie - Economica.net

            Undă verde pentru lansarea în licitație a contractului pentru construcția Lotului 2A (Ditrău-Grințieș), parte a Autostrăzii Unirii (A8), anunță miercuri ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu. În lungime de 38 km, acesta este cel mai lung lot al secțiunii montane a A8 (Sărățeni-Pipirig).

            Mai rămâne un singur lot din zona montană de scos la licitație. Adică suntem la 5/6. Semnate sunt 2/8 și ar trebui să înceapă lucrări serioase în 2025.

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • vancouverV Deconectat
              vancouver
              ultima editare de

              Poze noi A7 lot 1 Pizza-Retter:

              zona nod rutier DN1D, toate grinzile sus:

              photo_2024-10-31_17-04-28.jpg photo_2024-10-31_17-05-06.jpg photo_2024-10-31_17-05-10.jpg

              zona pod peste Cricovul Sarat:
              photo_2024-10-31_17-05-20.jpg

              photo_2024-10-31_17-05-25.jpg

              photo_2024-10-31_17-05-30.jpg

              Retter sustine in continuare ca structurile vor fi gata la 01.12, hai +5 zile daca ploua.

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de

                Procente stadiu fizic santiere A7 conform CESTRIN, actualizare 31.10.2024:

                Ploiesti - Buzau:

                • lot 1: 88% (Pizzarotti - Retter)
                • lot 2: 97% (Coni-Trace)
                • lot 3: 19% (Nurol)

                Buzau - Focsani (toate UMB):

                • lot 1: 90%
                • lot 2: 90%
                • lot 3: 70%
                • lot 4: 85%

                Focsani - Bacau (toate UMB):

                • lot 1: 32%
                • lot 2: 31%
                • lot 3: 19%

                Bacau - Pascani (toate UMB):

                • lot 1: 20%
                • lot 2: 19,5%
                • lot 3: 20,5%

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • M Deconectat
                  mihai @vancouver
                  ultima editare de

                  In sfarsit progres la instalarea de grinzi. Podul peste Cricovul Sarat ar putea fi gata anul aceasta.

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de

                    A7 Ploiesti - Buzau Lot 2 , Coni-Trace.

                    Progres oficial 97%, dar mai au structuri la care au de pus grinzi, ciudat progres oficial.

                    La km 38 ieri au sosit ultimele grinzi metalice:

                    photo_2024-11-01_11-07-57.jpg

                    photo_2024-11-01_11-08-17.jpg

                    photo_2024-11-01_11-08-21.jpg

                    photo_2024-11-01_11-08-25.jpg

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver
                      ultima editare de

                      Trace a prezentat un grafic de lucru pentru montaj grinzi metalice la structurile ramase in urma. Este vorba de cele 4 poduri metalice PESTE autostrada, la care sapt. trecuta inca nu erau grinzi. PE autostrada ei nu mai au nici o structura lipsa, se poate deja circula pe lotul Coni-Trace integral cap coada pe asfalt.

                      Planul arata asa:

                      km 38: 07.11
                      km 33: 19.11
                      km 26: 19.11
                      km 20: 20.11

                      Datele reprezinta ziua in care este planificata ultima ridicare de grinda. Evident depinde si de vreme. Grinzile am inteles ca sunt deja toate fabricate, nu stiu daca au si ajuns toate in santier.

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de

                        Concluzia este ca o deschidere anul asta devine cvasi-imposibila, de 01.12 nici nu poate fi vorba. Dar totusi finalizarea se apropie.

                        Sper sa nu ajunga sa dea buleala in graba asta!

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • vancouverV Deconectat
                          vancouver
                          ultima editare de vancouver

                          Breteaua provizorie de iesire de la Stalpu (A7 lot 2 Pl-Bz) asfaltata:

                          stalpu.jpg

                          Doar ca au o mica problema: nu gasesc pe nimeni sa le faca indicatoarele rutiere provizorii asa de repede (in noiembrie) 😁

                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • vancouverV Deconectat
                            vancouver
                            ultima editare de

                            Pe acelasi lot, cea mai in urma ramasa structura de PE autostrada (fara pasajele PESTE autostrada):

                            photo_2024-11-01_14-15-59.jpg

                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • vancouverV Deconectat
                              vancouver
                              ultima editare de

                              km 26:

                              26.jpg

                              km 33:

                              33.jpg

                              Se vad grinzi metalice partial aduse.

                              Railway fan. But motorways have to be done first!

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                              • M Deconectat
                                mike_us @vancouver
                                ultima editare de

                                @vancouver
                                Sper ca forumul vostru să fie un succes.
                                Din păcate, API a ajuns să fie doar portavocea unui partid care dorește cu orice preț să fie la guvernare. Atmosfera pe forumul lor a devenit toxică și nu mai are nicio legătură cu un forum de infrastructură.
                                De aceea mi-am făcut cont aici, unde văd că se discută cu adevărat despre autostrăzi.

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                • M Deconectat
                                  mike_us @vancouver
                                  ultima editare de

                                  @vancouver Așadar, anul acesta Buzău - Focșani are 3 sau 4 loturi. Pe Ploiești - Buzău nu se deschide nimic? Crezi că loturile 1 și 2 ar putea fi terminate undeva în aprilie - mai 2025?

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                  • vancouverV Deconectat
                                    vancouver
                                    ultima editare de vancouver

                                    @mike_us , bine ai venit aici!

                                    Atmosfera din minister + CNAIR este in continuare de punere de presiune pe constructori sa deschida cat mai mult anul asta. Macar pana la finalul anului, daca nu se mai poate pe 01.12, cu ocazia alegerilor.

                                    In sine orice presiune pe constructori e buna, daca nu se exagereaza si nu se ajunge la calitate proasta. Sau la deschideri premature.

                                    Lot 1 Pizza: Retter zice ca e gata cu structura cea mai intarziata la Cricovul Sarat pe 05, max 10 decembrie. Asa ca papa 01.12, dar inca posibil ceva pe 20-22.12. Teoretic.

                                    Lot 2 Coni: Se vehiculeaza o deschidere dupa ce vor fi montate grinzile si predalele la traversarile ramase in urma. Cu limitare de viteza sub ele. Dupa cum ai vazut mai sus in poze, descarcarea de la Stalpu e practic gata, la fel avem peste tot asfalt. Nu stiu cum stau cu marcajele si parapetele. Si sigur pe un singur fir la acel pod ramas in urma pe A7.

                                    Pod Buzau UMB: Inca sunt sanse pentru anul asta, daca e vremea buna. Nurol face jocul.

                                    Lot 3 UMB Bz-Fcs: Din pacate si aici 01.12 nu mai este realist. Poate 20.12. Mai au mult de lucru si la rigole, sunt ramasi in urma rau cu ele.

                                    Loturile 1+2+4 BZ-Fcs sunt pe ultima suta, aici nu sunt emotii.

                                    La celelalte, daca se rateaza anul asta, cum spui si tu, sunt insa foarte foarte aproape si mai avem de asteptat maxim pana in aprilie, sa fie vremea buna pentru ultimele retusuri.

                                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                                    M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                    • M Deconectat
                                      mike_us @vancouver
                                      ultima editare de

                                      @vancouver Mulțumesc mult de răspuns! Scuză-mă că o spun din nou, dar e așa de plăcut că aici nu sunt isterii ale unui administrator de forum care abia se poate exprima și injurăturile ritualice ale câinilor lui, injurături la adresa oricui le spune că greșesc...
                                      O problemă de mentalitate în România e viziunea de scurtă durată. Un lot care e la 90% nu ar trebui forțat, ci lăsat încă câteva luni să se termine. Obsesia cu câți kilometri se termină în decembrie e foarte toxică, în opinia mea.

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                      • vancouverV Deconectat
                                        vancouver
                                        ultima editare de

                                        Urmeaza si filmari cu loturile 1+2 din Ploiesti-Buzau. Stay tuned.

                                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                        • vancouverV Deconectat
                                          vancouver
                                          ultima editare de vancouver

                                          A8: Aici avem toate loturile dintre Tg. Neamt si Tg. Mures scoase la licitatie. Ultimul:

                                          sursa: https://www.facebook.com/CNIRSA/posts/pfbid0SEKNDgVSC6wbCrJMYWVwxNv6x7MyeARqknnY6UoBkdmrj4GzXAAbDCS4dKmY3pHRl

                                          "Documentația pentru lotul 2B Grințieș-Pipirig, cel mai dificil lot al Autostrăzii ,,Unirii” -A8, transmisă la ANAP
                                          
                                          Compania Națională de Investiții Rutiere a transmis, astăzi, spre validare către Agenția Națională pentru Achiziții Publice, documentația pentru proiectarea și execuția lotului 2 B Grințieș-Pipirig (31,5 km), cel mai dificil lot al Autostrăzii ,,Unirii” -A8.
                                          
                                          Este un proiect de o complexitate tehnică ridicată pentru că include lucrări majore de artă (tuneluri, viaducte, poduri și pasaje) și volume considerabile de lucrări de excavare și consolidări.
                                          
                                          Lungimea pasajelor și a tunelurilor de pe acest lot este de aprox. 20 kilometri reprezentând aproape 70 % din lungimea întregului lot :
                                          
                                          16 tuneluri, (cel mai lung, de 940 de metri)
                                          
                                          60 de poduri și viaducte, două poduri având peste 1000 de metri lungime (cel mai lung fiind podul peste râul Bistrița și DN 15  -1275 metri)"
                                          

                                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • vancouverV Deconectat
                                            vancouver
                                            ultima editare de

                                            Ceea ce mie pe moment imi scapa: de unde o sa se ia banii pentru toate proiectele in executie si scoase la licitatie. Daca mai punem si A8 Tg. Neamt - Iasi si tunelul Meses sarim de 20 de miliarde € (afara de orice este deja prin PNRR). Din care UE pune maxim 4, hai poate cu ceva suplimentari 5 miliarde. Bine, o parte din proiecte nu au cum sa fie gata in 2029 si se vor faza si pe urmatorul exercitiu financiar UE si sa zicem ca o sa mai fie 4-5 miliarde...

                                            Practic daca judecam la rece, deja cu A8 pana la Iasi si A7 pana la Suceava, plus poate ceva pe A3, deja epuizam toate fondurile UE pana in 2035, inclusiv ce mai are de pus Romania de la buget.

                                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                                            M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                            • First post
                                              Last post