Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare
    1. Acasă
    2. chapo
    3. Cel mai bun
    C
    Deconectat
    • Profil
    • Îi urmărește pe 0
    • Urmărit de 0
    • Subiecte 0
    • Mesaje 207
    • Grupuri 0

    Mesaje

    Recente Cel mai bun Controversial
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      rob.webp

      postat în AUTOSTRĂZI
      C
      chapo
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      Cum ziceam, doar un TBM pentru ambele tunele

      https://www.facebook.com/share/1JTfJBPkd6/?mibextid=wwXIfr

      IMG_0588.jpeg

      𝗨𝗻 𝗰𝗮𝗱𝗼𝘂 𝗱𝗲 𝘀𝘂𝗳𝗹𝗲𝘁

      🇷🇴 Am primit aceasta fotografie, cadou, de ziua mea.

      ➡️𝗔𝗰𝗲𝗮𝘀𝘁𝗮 𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗧𝗕𝗠-ul ( Cârtița care va fora cel mai lung tunel din #𝗔𝟭 și anume 𝘁𝘂𝗻𝗲𝗹𝘂𝗹 𝗣𝗼𝗶𝗮𝗻𝗮 aferent 𝗦𝗲𝗰𝘁̦𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟯: 𝗖𝗼𝗿𝗻𝗲𝘁𝘂 - 𝗧𝗶𝗴𝘃𝗲𝗻𝗶 a 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮̆𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂-𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀̦𝘁𝗶, care va avea o lungime de 1,78 km şi va fi format din 2 galerii cu câte 2 benzi de circulație pe sens.

      ℹ️ Instalația de foraj a intrat in teste la producător și urmează sa fie demontată si transportată spre țară. Aceasta va ajunge in portul Constanța in luna Octombrie după care se vor organiza transporturi agabaritice către șantier. Aproximativ in luna Martie a anului viitor preconizăm începerea forajului la tunel.

      🇷🇴 𝗛𝗮𝗶, 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮, 𝗵𝗮𝗶 𝗰𝗮 𝘀𝗲 𝗽𝗼𝗮𝘁𝗲! 🇷🇴


      #autostrada #Sibiu #Pitesti #AutostradaSibiuPitesti
      #Boița #Cornetu #sectiunea2 #România #sectiunea3 #infrastructurarutiera #A1 #Tigveni #TunelPoiana #HaiRomaniaHaiCaSePoate

      postat în AUTOSTRĂZI
      C
      chapo
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      𝐀𝐮 𝐢̂𝐧𝐜𝐞𝐩𝐮𝐭 𝐭𝐞𝐬𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐝𝐞 𝐫𝐞𝐳𝐢𝐬𝐭𝐞𝐧𝐭̦𝐚̆ 𝐥𝐚 𝐏𝐨𝐝𝐮𝐥 𝐝𝐞 𝐥𝐚 𝐕𝐚𝐝𝐮 𝐏𝐚𝐬̦𝐢𝐢, 𝐩𝐚𝐫𝐭𝐞 𝐚 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐬𝐭𝐫𝐚̆𝐳𝐢𝐢 𝐀𝟕 – 𝐨 𝐞𝐭𝐚𝐩𝐚̆ 𝐞𝐬𝐞𝐧𝐭̦𝐢𝐚𝐥𝐚̆ 𝐢̂𝐧𝐚𝐢𝐧𝐭𝐞 𝐜𝐚 𝐬𝐭𝐫𝐮𝐜𝐭𝐮𝐫𝐚 𝐬𝐚̆ 𝐩𝐨𝐚𝐭𝐚̆ 𝐟𝐢 𝐝𝐚𝐭𝐚̆ 𝐢̂𝐧 𝐟𝐨𝐥𝐨𝐬𝐢𝐧𝐭̦𝐚̆.

      ✅În prima fază sunt efectuate testele statice. Acestea presupun amplasarea a 8 camioane, însumând în total 320 tone, aflate în poziții prestabilite pe pod, pentru a simula solicitările la care va fi supus în timpul utilizării. Se monitorizează comportamentul structurii prin măsurarea deplasărilor verticale și a eforturilor în elementele de rezistență, verificându-se dacă reacțiile corespund celor prevăzute în proiect.

      ✅A doua fază a testelor este cea dinamică, în care se induc vibrații controlate în structură. Scopul este de a simula condițiile reale de trafic, inclusiv neregularitățile carosabilului, și de a măsura reacțiile structurii – în special accelerațiile pe verticală.

      https://www.facebook.com/share/v/1AqgiUSri9/?mibextid=wwXIfr

      O sa zica ca sunt camioanele goale :))

      postat în AUTOSTRĂZI
      C
      chapo
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Se uita o tara intreaga la postarile tale :)))

      Poate ar trebui sa iti cauti si tu un loc de munca si sa lasi dezinformarile si stirile can-can. E plina tara de ,,jurnalisti” si ,,experti” ca tine.

      postat în AUTOSTRĂZI
      C
      chapo
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      A1 Boița-Cornetu, pregatire portal tunel Robesti, capăt Sibiu

      fdsafsf.webp

      Before you continue to YouTube
      postat în AUTOSTRĂZI
      C
      chapo
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
      https://www.facebook.com/share/v/1GBy4wAtAv/?mibextid=wwXIfr

      Un filmulet de la Geostud lotul 2

      Vizită tehnică pe șantierul viitoarei autostrăzi Sibiu – Pitești, Lotul 2

      Reprezentanții conducerii Geostud au verificat starea drumurilor de acces și au analizat soluțiile pentru protecția DN7 împotriva căderilor de roci. De asemenea, a fost urmărită evoluția lucrărilor de realizare a drumului de acces peste râul Olt, esențial pentru transportul utilajelor către punctele de foraj geotehnic destinate ecoductului.

      La tunelul Robești – pentru care Geostud a realizat studiile geotehnice ce au stat la baza proiectului și a obținerii autorizației de construire – se desfășoară în prezent lucrări de torcretare și drenaj, în paralel cu monitorizarea atentă a deplasărilor prin repere topografice.

      Investigațiile complexe realizate de Geostud – care au inclus 17 foraje geotehnice cu adâncimi între 28 și 78 m, precum și analize seismice și electrometrice – au permis identificarea și evaluarea riscurilor asociate instabilității versanților.

      Pe baza acestor rezultate, expertizele noastre, elaborate în colaborare cu Prof. Univ. Anton Chirică și cu specialiști internaționali din partea Mapa-Cengiz, oferă soluții sigure și eficiente, atât pentru execuție, cât și pentru exploatarea tunelului.

      #Geostud #GeostudEștiTu #AutostradaSibiuPitesti #TunelRobesti #Geotehnica #Infrastructura

      postat în AUTOSTRĂZI
      C
      chapo
    • RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava

      Daca imi fac cont acolo imi iau ban in 5 min :))

      postat în AUTOSTRĂZI
      C
      chapo
    • RE: Autostrăzi

      A8 Pascani Ungheni
      A7 Pascani Siret

      postat în AUTOSTRĂZI
      C
      chapo
    • RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      Dl Bolojan nu stie ca in zona montana nu sunt studii geo deci pot sa stea linistiti 2 ani cu proiectarea

      postat în AUTOSTRĂZI
      C
      chapo
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      IMG_0253.jpeg

      A1 Margina-Holdea UMB-EuroAsfalt

      https://www.facebook.com/share/p/17bt867iG3/?mibextid=wwXIfr
      postat în AUTOSTRĂZI
      C
      chapo
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
      Autostrada A1 Boița-Cornetu, pregătire portal tunel Robesti
      postat în AUTOSTRĂZI
      C
      chapo
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
      Autostrada A1 Sibiu-Pitesti, Tunel Robesti-sens Pitești.
      postat în AUTOSTRĂZI
      C
      chapo
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      Inca nu a fost solicitata prelungirea. Astfel, termenul contractual este 2028, deci nu minte, faptul ca turcii si italienii nu se incadreaza in termenul initial e alta mancare de peste

      postat în AUTOSTRĂZI
      C
      chapo
    • RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia

      ANUNȚ PUBLIC ❗️❗️❗️

      ​PRIMĂRIA COMUNEI ȘIMIAN, cu sediul în Comuna Șimian, anunță proprietarii terenurilor afectate de obiectivul de investitii ,,Drum de legatura intre Drumul Euro Trans (DN56A) și viitorul drum de mare viteza - Drobeta Turnu Severin Filiasi,, (CENTURA OCOLITOARE ȘIMIAN), că, in perioada urmatoare se vor efectua investigatiile geotehnice de teren - cartarea geomorfologică și foraje geotehnice executate mecanizat, conform traseului din planul atasat.
      ​Pentru mai multe detalii puteti suna la numarul de telefon 0252/338693 sau e-mail: clsimianmh@gmail.com.

      Conducerea Primariei

      IMG_0543.jpeg

      postat în AUTOSTRĂZI
      C
      chapo
    • RE: DEx4, DEx16 - DX-uri zona Transilvania

      A fost desemnat Nurol pe lotul 3, dupa cum era de asteptat. Sa vedem daca contesta selina.
      Cel mai lung lot 47 km+ 13 km centura TM platforma 22m

      postat în DRUMURI EXPRESS
      C
      chapo
    • RE: A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-Turda

      Au fost respinse contestatiile pe lotul MESES, se semneaza cu MAKYOL si OZALTIN !!!!

      postat în AUTOSTRĂZI
      C
      chapo
    • RE: Cârcoteala de pe drum

      Au aparut ca ciupercile dupa ploaie jurnalistii astia in ultimul an de cand a aparut si sfantul GURU. Am mai spus si pe topicul A7 cand a rasarit in conversatie, a tot spus aberatii, pentru ca e un om fara loc de munca si ocupatie mai buna nu are. Tot el a spus de cateva ori ca pleaac UMB, ca isi vinde UMB firmele, ca NUROL a gresit grinda peste CF ca e prea mare sau prea mica.

      Si puteti sa va uitati si ce proiect sustine, Focsani Braila care nu ar prinde niciun loc daca ar exista o lista a prioritatilor.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      C
      chapo
    • RE: A8 Tg. Mureș - Tg. Neamț - Iași - Ungheni Prut

      Va fi aceeasi Autostrada nu este niciun drum de legatura se continua ca si la Bacau. De asta s-a propus ca de la Ungheni la Bors sa fie numerotat toata A8

      postat în AUTOSTRĂZI
      C
      chapo
    • RE: Cârcoteala de pe drum

      Mai penibil decat orice fan orb al UMB esti tu, care te certi singur aici unde nimeni( sau cei mai multi) nu au spus ca UMB este o firma sfanta fara de pacat. Dar tu treci de limita oricarui ridicol prin faptul ca o tii doar pe a ta si nu poti sa concepi ceva mai mult de ,,analfabeti functional” ,,iubitori de UMB” si ce ai mai zis tu astazi :))
      La fel cu cei de la Api ca vad ca de acolo ti s-a aprins fitilu.
      Nu este normal sa ai o minte ingusta cum te prezinti tu in mesaje aici si sa spui ca UMB este doar rau nu face bine sau ca API reprezinta adevarul absolut si nimic altceva.
      Fiecare are bune si rele.

      postat în AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
      C
      chapo
    • RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

      @PaulS Foreaza de la ambele capete si la tunelul mic pana cand se fac portalurile pentru cel mare. Bravo lor, frumos progres de la ultima filmare. Ar fi fost fain sa fi stiut cat au forat.

      postat în AUTOSTRĂZI
      C
      chapo