Material rulant: Locomotive, vagoane etc
-
Testare loco modernizata de Reloc Craiova seria 482 (ELASMO):
-
Inca o captura frumoasa cu ELASMO 1:
-
Si alte informatii:
ELASMO (seria 482), din articol: "Noile motoare asincrone dezvoltă o putere totală de 6.300kW și beneficiază de garanția oferită de experiența de peste 140 de ani a producătorului ABB Global! Locomotivele vor fi autorizate NNTR la nivel local, nu beneficiază de ETCS și vor efectua serviciul comercial doar în România."
mici deosebiri fata de LEMA Softronic (seria 481):
" Puterea totală este de 6.000kW și 435 kN efort tractiv. Locomotivele sunt bi-sistem și pot opera atât pe rețelele alimentate cu curent alternativ la 25 kV și 50 Hz, cât și pe rețelele alimentate cu curent la 15 kV și 162/3 Hz! Locomotivele Softronic realizează serviciul de remorcare al trenurilor de marfă în România, Bulgaria, Serbia, Ungaria, Slovacia și Suedia!"LEMA Softronic sunt autorizate TSI (adica interoperabile in toata Europa) si dotate cu ETCS level 2.
Ambele locomotive au 10 ani de mentenanta inclusi in contracte.
-
-
Teste cu Coradia 003 si Softronic 003+004 pe M800, inclusiv cu viteza maxima:
-
Si a treia firma care modernizeaza a terminat prima locomotiva. SCRL Brasov. Caroseria modernizata este de EC, si nu EA cum sunt cele de la Softronic si Reloc. Locomotivele originale EC au fost produse de Rade Končar la Zagreb (acum in Croatia) intre 1974 si 1986 si au 4 osii, nu 6 precum cele de la Electroputere Craiova. Adica BoBo, de unde si numele "bobice". Initial capabile de 120, o parte au fost apoi upgradate si pentru 160 km/h.
-
Si vin si locomotive noi:
-
-
20+9 rame PESA.
-
Pe de o parte da, trebuie cautati activ cei care distrug trenurile.
Pe de alta parte este o realitate, si la sageti mai ales. Ca atare trebuie create stocuri de piese de schimb si proceduri rapide de inlocuire, sa nu stam sa fie nevoie de licitatii sau mai stiu eu ce...