Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A7 Ploiești - Bacău - Suceava

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    3.2k Mesaje 113 Posters 1.1m Vizualizări 12 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Deconectat
      vancouver
      ultima editare de vancouver

      Numai eu cunosc personal 3 firme în Bacău, care ar avea oameni și ar putea să facă așa ceva. Sigur, nu poduri de 1000 m lungime, dar de ex sa preia toate supratraversarile. În Iași iarăși cunosc vreo 3 firme. Toți noname, dar ca exemplu una lucrează la podul A8 peste Prut.

      Ce zici tu cu fierarii nu e așa, Orice fierar poate să facă orice structură cu planul în fața. Am lucrat ca maistru la început după ce am terminat facultatea și am condus echipe de fierari. Apoi ca inginer fix la firme cu profil majoritar pe fierărie câțiva ani. Știu exact ce zic. Da, când faci a cincea pilă identică merge mai repede decât la prima, evident există un efect pozitiv la repetare , dar în rest orice echipă de fierari care are un șef de echipă capabil să să citească plan se apucă de treabă și în 5 minute e în pâine.

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 7
      • A Deconectat
        Azzl
        ultima editare de Azzl

        Legat de capacitatea de a citi plansa sunt perfect de acord. Diferenta la UMB este ca in perceptia mea ei au o experienta incat “nu mai au nevoie de planse”. Ma refer la viteza de lucru. Nu este timp de invatat . Firme cunosc si eu in zona Moldovei. Dar acele firme fac un pod cu 2-3 deschideri in peste 6-8 luni. General vorbind. Un exemplu este podul de la Milisauti ca a fost reabilitat in peste 2 ani de zile. Cred ca e prea tarziu pentru subcontractori ce au nevoie de un pic de timp pentru a intra in ritm. La asta ma refer.
        Acum daca o sa vedem frenezie la structuri pe tronson 3 incepand cu Ianuarie, daca vedem ca se incepe asfalt la nord de bacau incepnd cu februarie (fara “calitate mediocra”), daca in februarie nu mai structuri din prefabricate sau locuri in care nici macar nu ai fost aduse la teren !!!!! Inca din Martie. Atunci ne facem o idee. In schimb daca nu vedem o mobilizare exemplara macar a personal UMB atunci e stabilit sa termine cat pot sa termine si aia este.

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • F Deconectat
          fulgernc
          ultima editare de

          Problema nu e la fierar-betoniști. Să legi fier ce vine deja format nu e cine știe ce inginerie. Ai nevoie de șefi de echipă și maiștri care știu ce fac.
          Problema e la dulgheri. Cei ce îți fac cofrajele și restul. Bine , dulgheri e impropriu spus. Ptr că nu lucrează cu cofraje de lemn , sau susțineri , etc. Problema e acolo și de ei depinde viteza de mișcare. Mare parte din structurile de fier vin deja asamblate , am văzut că UMB lucrează modern , după principii care favorizează avans rapid pe structuri mari, relativ standardizat. Utilizează multe prefabricate.

          Cofrajele astea mari , necesită oameni care știu să se coordoneze cu utilajele. Diferitele tipuri de macarale. Trebuie să știi meserie precis. Prinderi . Etc. Ai nevoie de oameni cu experiență în așa ceva. Panouri mari. Alinieri. Lucru în echipă. Coordonare cu utilaje. Nu e același lucru să torni o placă de 5 metri pătrați ...cu a turna stâlpi pe 3-4 metri înălțime în aceeași zi.

          În general , deși ptr mulți , "ochiometric" , pregătirea fierului pare că ia cel mai mult timp , în realitate etapa cea mai îndelungată e cofrarea. Turnarea e rapidă. Fierul poate fi parțial confecționat în afara șantierului(e și cazul aici). Și poate fi lucrat de multe echipe în paralel. La montare se merge rapid. Etapa lungă e cofrarea ptr că nu se poate lucra simultan. Și fiecare etapă trebuie să o aștepte pe următoarea. Nu se poate cofra un întreg și pleci. Se cofrează , se așteaptă , se decofrează , se cofrează din nou.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
          • daniel22_22D Conectat
            daniel22_22
            ultima editare de

            M-am întors azi de la Onești și am făcut tot traseul A7-A3. Deja lumea se întoarce din vacanță și traficul între Buzău și București a fost intens. Mai ales pe A3. Între nodul Snagov și nodul Balotesti s-a mers cu 50-60 km/h. Curând va fi nevoie de 3 benzi între Dumbrava și Balotesti.

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • vancouverV Deconectat
              vancouver
              ultima editare de vancouver

              Pe A3 va fi nevoie de 4 benzi. Sunt 2 autostrazi care se varsa acolo si pot veni pline, mai ales dupa ce A3 o sa fie gata pana la Brasov. A3 intre A0 si A7 trebuie 4 benzi si intre Bucuresti si A0 poate sa ramana cum este, ca benzi in plus nu ajuta, nu au unde sa se verse in Bucuresti.

              Acelasi lucru si pe A1, va fi nevoie de 4 benzi pe A1 intre A0 si DX12.

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              A 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • W Deconectat
                WSrc1
                ultima editare de

                Autostrada A7 - Focsani - Adjud (27.12.2025)
                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de

                  A7 ADJUD - BUCURESTI MIRACULOASA

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • A Deconectat
                    arwise @vancouver
                    ultima editare de

                    @vancouver nu știm să circulăm nici pe 3 benzi, ce să mai zicem de 4! Pe A3 pe porțiunea cu 3 benzi, banda 1 e 90% liberă. Fuge șoferul român de banda 1 cum fuge dracu' de tămâie.

                    A vancouverV 2 Replies Last reply Răspunde Citează 3
                    • A Deconectat
                      Adrianb1 @arwise
                      ultima editare de

                      @arwise Vrei sa spui ca nu exista politie pe autostrazi, nu ca nu stim sa circulam. Nu e problema de cunostinte, ci de respectat reguli - in lipsa oricarei constrangeri care e sensul de a respecta reguli? Moralitatea, religia, horoscopul?

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver @arwise
                        ultima editare de vancouver

                        @arwise Asa e peste tot in lume. Si in Germania si in Franta si in Austria. Si inca o data ma pronunt FERM impotriva oricaror idei cum ca romanii sunt mai prosti sau nu stiu aia sau ailalta.

                        Eu personal traiesc in paralel in doua lumi, adica in Germania si Romania si chiar pot sa le compar. Nu mai proiectati imagini idealizate despre vestul Europei: asa se nasc mari dezamagiri, inclusiv dezamagirea diasporei care dupa 20 de ani vede cat e de greu si in vest si ca nu poti sa razbati nici aici, tot la coada clasamentului, mai ales ca nu ai cum sa concurezi cu populatia veche autohtona din vest, care detine una sau mai multe proprietati si deci nu plateste chirie.

                        Civilizatia se invata si se educa prin amenzi. Nu amenzi mari, alea ajuta doar ca politistii sa ia spaga, iar cei bogati sa-si bage picioarele. Nu, amenzi multe si medii. Multe mai ales. Cine de regula merge ok va lua 1-2 amenzi, ca deh, oameni suntem, mai gresim. Cine mereu circula airea trebuie sa ia multe si treptat sa ramana fara carnet.

                        Legat concret de 3 sau 4 benzi e asa (observatii din Germania):

                        • la 3 benzi cei care nu se grabesc merg ca berbecii pe banda 2, indiferent daca pe banda 1 sunt alte vehicule sau nu; cunosc personal oameni din anturaj si nu are rost sa ma cert cu ei, oricum nu se vor schimba. ATENTIE: stiu prea bine ca merg aiurea: daca apare o masina de politie in trafic brusc 99% isi aduc aminte de reguli si deodata nu mai sunt asa de egoisti
                        • la 4 benzi lentii se impart pe benzile 2 si 3: mai e cate unul idiot de-a binelea care sta cu 100-110 pe banda 3, desi 1+2 sunt libere, desi in spatele lui vin gramada sau cate unul il mai ia prin dreapta si asta si pe autostrazi fara limita unde mai zboara unii pe langa el cu 200 pe banda 4; dar asta e mai rar, 95% din cei cu 100-110 stau pe banda 2; in cursul saptamanii e ok, pentru ca pe banda 1 oricum e plin de camioane; iar pe banda 3 sunt cei care merg repejor dar nu blana, care uneori mai trec si pe 4, dar se dau repede deoparte
                        • ATENTIE: DIFERENTA ENORMA apare cand autostrada e FULL. Pe 2 benzi mergi in coloana cu 80-90-100-110, cu mici zvacuri la 130-150 (vorbesc unde nu e limita), cum se fac 3 benzi parca e alta lume, deodata autostrada pare goala si se poate merge cu 140-160 aproape constant, sau cei cu 110-130 si ei aproape constant. Ai acest efect de ex. pe A5 in zona Basel-Freiburg-Offenburg: 2 benzi, jale, jale. In fiecare zi parca esti in week-end vara pe A2-ul romanesc, duminica. In fiecare zi se ajunge la stat pe loc, stop-and-go, go insemnand cu 50-80 la ora. Asta pe vreo 100 de km, de-ti bati cainii. De la Offenburg brusc 3 benzi: zici: unde naibii au disparut cu totii? Pare goala autostrada, desi in realitate se mai adauga trafic; la fel pe A67 spre sud, intre Frankfurt si Mannheim. Sau unde merg multi romani, pe A3 la Regensburg, au extins o zona la 3 benzi si se merge bine, dupa ani de ambuteiaje, dar la capete, unde se revine la 2 benzi incep deseori problemele.
                        • cand treaba e groasa, adica trafic urias, se vede fenomenul asta si la 3->4 benzi. De ex. pe A3 Frankfurt Sud - Offenbach, unde sunt 4 benzi si e mereu mai bine decat pe segmentele adiacente, resp. la revenirea pe 3 benzi se face iarasi mai rau.

                        Am mers sute de mii de km pe autostrazi cu 3 si 4 benzi. Daca vreti sa ma credeti bine, daca nu asta e: 3 benzi este diferenta ca de la cer la pamant fata de 2, in ciuda comportamentului multora care refuza sa se dea pe prima banda. Atunci cand e aglomerat conteaza enorm. Si a treia banda o faci fix pentru mega aglomeratie, nu pentru cand e liber!

                        Ca principiu de baza, daca vreti sa mergeti fluent cu macar 120 la ora intre nod A7/A3 si nod A0/A3 trebuie pastrat numarul de benzi care se varsa acolo in nodul A7/A3. Adica 2 benzi de pe A3 + 2 benzi de pe A7. De aia trebuie 4. Orice reducere va duce automat la ambuteiaje cand va e lumea mai draga, adica duminica seara. Si o sa injure lumea ca degeaba avem autostrada si Waze o sa duca iara pe DN2 pe la Urziceni!

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                        • First post
                          Last post