Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A0 și DNCB, centuri București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    360 Mesaje 24 Posters 91.2k Vizualizări 4 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • M Deconectat
      MihaiD
      ultima editare de

      Sincer, îi înțeleg pe cei care nu vor să-și asume și să semneze. Ar fi bine să-și asume, dar ii înțeleg dacă nu vor. Știu un caz recent în care DNA consideră prejudiciu cheltuielile neeligibile (proiect de infrastructură, fonduri UE). Nu luare de mită sau grozavii din astea. Sechestru pe locuințe, oameni care e posibil sa fie suspendați de la locul de muncă, copii mici, vieți distruse, până mori tu cu dreptatea în mână. Bolojan, Boc și toți primarii sunt penali mâine pe logica asta, dacă cheltuieli eligibile devenite neeligibile înseamnă prejudiciu, la câte zeci de milioane euro au avut corecții.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de vancouver

        Nu este posibil ca cineva sa fie condamnat (si teoretic nici suspectat) daca a avut o intentie buna si nu a bagat nimic in buzunar (nu are nici un folos necuvenit nici pentru el, nici pentru altcineva). Povesti circula multe. Eu nu le cred, pentru ca majoritatea sunt raspandite de lenesii care nu vor sa faca treaba sau care chiar urasc DNA-ul pentru ca le este frica sa fie prinsi dupa ce au luat spagi, respectiv ii impiedica sa fie cu tupeu si sa ceara in continuare.

        Dar ma las convins de contrariu, daca voi ajunge sa vad - pentru prima data in viata mea - un caz in care niste bugetari sunt urmariti complet pe nedrept, cu sechestru si una si alta, ei avand doar intentii bune si nebagand nici un leut in buzunar. Si am urmarit destul de atent activitatea DNA, am facut rezumate la diverse dosare. Cazul ala de abuz si de acuzatii complet aiurea inca nu l-am intalnit. Iar cazurile in care la final cei acuzati scapa sunt mereu din cauza unor chichite sau pentru prescriptia faptelor sau pentru ca nu sunt dovezi suficiente. Dar niciodata nu am vazut o achitare de clasa I, adica in care suspectul SA DOVEDEASCA CONTRARIUL. Toate sunt achitari fara a se poate stabili suficient de clar culpa, vina, dar niciodata nu s-a dovedit clar LIPSA ORICAREI VINOVATII. De ce ar fi util sa se dovedeasca contrariul, adica acuzatul sa dovedeasca el ca nu a facut nimic incorect? Pentru ca atunci ar putea sa ceara despagubiri si sa le si obtina. Nu despagubiri pentru conditii proaste in arest. Nu, ma refer la despagubiri pentru ca a fost cercetat aiurea. Ca sa exemplific, ar fi ca in cazul unei crime, in care suspectul (cu ajutorul avocatilor, detectivilor etc) sa dovedeasca ca altcineva este autorul. Atunci nu doar scapa de acuzatii, dar mai poate sa si ceara daune pentru ca a fost tarat inutil in proces.

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • G Deconectat
          geodin10
          ultima editare de

          Știe cineva ceva de lotul chinezilor din A0, cred ca ei lucrează acolo, am văzut ca la pasajul de la afumați spărgeau un stâlp unde erau puse deja grinzile

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • P Deconectat
            PaulS
            ultima editare de PaulS

            O fi luni, o fi marti...😂 😂
            Irinel Ionel Scriosteanu :
            C𝗮𝗿𝗲 𝗲𝘀𝘁𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗱𝗶𝘂𝗹 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮̆𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿 𝗽𝗲 𝘂𝗹𝘁𝗶𝗺𝘂𝗹 𝗹𝗼𝘁 𝗱𝗶𝗻 𝘀𝗲𝗺𝗶-𝗶𝗻𝗲𝗹𝘂𝗹 𝘀𝘂𝗱𝗶𝗰 𝗮𝗹 𝗔𝟬
            Am făcut astăzi o nouă vizită pe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟯 𝗦𝘂𝗱 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 #𝗔𝟬, pentru a verifica evoluția lucrărilor pe acest ultim lot din semi-inelul sudic.
            Lucrări mai importante care mai sunt de executat:
            ✅️ Montare parapet pe aproximativ 5,2 Km dintr-un total de 76 Km-azi lucrau 4 echipe;
            ✅️ Marcaje rutiere aproximativ 10 %, rest de executat-2 echipe
            ✅️ Rosturi de dilatare la pasajul peste A1 și pasajul peste CF (un fir de circulatie)-4 echipe, doua taie rosturile și 2 montează;
            ✅️ Gard perimetral aproximativ 15 % dintr-un total de 40 Km-se lucrează in 3 zone
            ✅️ Sistem ITS-de efectuat teste și reglaje
            ✅️ Iluminat public-lămpi de montat in zona parcării de scurtă durată
            ✅️ Portale de direcționare de montat pe Autostrada A1 București-Pitesti
            ℹ️ Un antreprenor serios ar putea finaliza aceste lucrări intr-o săptămâna. Așa cum am constatat, și după aceasta noua verificare in santier, pana la sfârșitul acestei luni vom circula, in sfârșit, pe tot semi-inelul sudic al A0.
            Vă prezint în acest video evoluția lucrărilor din ultima săptămână, in principalele puncte de lucru.

            𝗖𝗮𝗿𝗲 𝗲𝘀𝘁𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗱𝗶𝘂𝗹 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮̆𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿 𝗽𝗲 𝘂𝗹𝘁𝗶𝗺𝘂𝗹 𝗹𝗼𝘁 𝗱𝗶𝗻 𝘀𝗲𝗺𝗶-𝗶𝗻𝗲𝗹𝘂𝗹 𝘀𝘂𝗱𝗶𝗰 𝗮𝗹...

            𝗖𝗮𝗿𝗲 𝗲𝘀𝘁𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗱𝗶𝘂𝗹 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮̆𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿 𝗽𝗲 𝘂𝗹𝘁𝗶𝗺𝘂𝗹 𝗹𝗼𝘁 𝗱𝗶𝗻 𝘀𝗲𝗺𝗶-𝗶𝗻𝗲𝗹𝘂𝗹 𝘀𝘂𝗱𝗶𝗰 𝗮𝗹...

            𝗖𝗮𝗿𝗲 𝗲𝘀𝘁𝗲 𝘀𝘁𝗮𝗱𝗶𝘂𝗹 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮̆𝗿𝗶𝗹𝗼𝗿 𝗽𝗲 𝘂𝗹𝘁𝗶𝗺𝘂𝗹 𝗹𝗼𝘁 𝗱𝗶𝗻 𝘀𝗲𝗺𝗶-𝗶𝗻𝗲𝗹𝘂𝗹 𝘀𝘂𝗱𝗶𝗰 𝗮𝗹 𝗔𝟬 Am făcut astăzi o nouă vizită pe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟯 𝗦𝘂𝗱 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶...

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • M Deconectat
              mihai
              ultima editare de

              Da, din filmare pare ca au bagat putin carbuni. Dar cine stie cat ii tine.

              P 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • P Deconectat
                PaulS @mihai
                ultima editare de

                @mihai Cred ca toata lumea isi doreste acest lucru si poate de data aceasta chiar o sa se intample "minunea" pt ca azi au intrat 1.3 miliarde din PNRR dar dupa cum ne-am obisnuit cu Aktor, ei lucreaza cand vine domnul cu pantaofi de lac...

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                • P Deconectat
                  PaulS
                  ultima editare de

                  11 IUN 2025 AUTOSTRADA A0 NORD LOT 4 UMB!!
                  Infrastructura Romania

                  11 IUN 2025 AUTOSTRADA A0 NORD LOT 4 UMB!!
                  M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • M Deconectat
                    mihai @PaulS
                    ultima editare de

                    Asadar au terminat de pozitionat grinzile de beton de la capatul dinspre Cernica. Mai departe incepe structura metalica.

                    Pe partea dinspre nodul cu A2 mai de montat grinzile de beton peste 5 deschideri (40 de grinzi) dupa care de asemenea incepe structura metalica.

                    In rest se vad deja radierele pe care vor sta pilonii temporari pentru asamblarea tablierului metalic. Ma astept ca dupa finalizarea viaductului respectivele radiere sa fie desfiintate.

                    M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver
                      ultima editare de

                      Nu vor fi desfiintate, ci barbierite! 😦

                      Cat sa fie cu cativa cm sub luciul apei, sa nu se mai vada 🤦

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de

                        In alta ordine de idei, in stil smuls, pardon Aktor, la Bâcu se pare ca mai e o conducta de gaze de care Aktor nu s-a ocupat. Asa ca oricum mai dura, si atunci conducta a fost trecuta in sarcina Pizza. Automat nu se poate face deschiderea pana la Bacu.

                        Vestea buna totusi: CNAIR doreste un nod complet acolo, pentru care urmeaza sa se faca proiect.

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                        • M Deconectat
                          mike_us @mihai
                          ultima editare de

                          @mihai
                          Din ce am numărat eu, sunt 9 deschideri spre Cernica și 2 spre A2 deja finalizate.
                          Adică 11 × 8 = 88 grinzi de beton montate până acum.
                          Pe partea spre A2 mai sunt încă 5 deschideri de realizat, deci încă 40 de grinzi de montat.
                          La final, ar trebui să fie 9 deschideri spre Cernica și 7 spre A2, dacă am numărat corect.

                          Știi cumva care este lungimea structurii metalice și câte deschideri are?
                          Acolo m-am încurcat la numărat.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • vancouverV Deconectat
                            vancouver
                            ultima editare de vancouver

                            • 23 deschideri ale podului, 7 vor avea tablier metalic si 16 grinzi din beton;
                            • in total, vor fi montate 128 grinzi din beton
                            • deschiderile cu beton sunt de 40m
                            • in total podul are 1274m

                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                            M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • M Deconectat
                              mike_us @vancouver
                              ultima editare de mike_us

                              @vancouver

                              Mulțumesc.
                              Deci, la beton am nimerit bine: 9 + 7 = 16 deschideri.
                              Avem 88 de grinzi deja montate și încă 40 care urmează să fie montate, în total 128 grinzi de beton.
                              16 × 40 metri = 640 de metri de pod realizați cu structură de beton.
                              Dacă se menține ritmul ăsta super rapid, înseamnă că partea de beton va fi gata foarte curând.

                              Din totalul de 1274 de metri, rămân 634 de metri care vor fi realizați cu structură metalică.
                              Rezultă că deschiderile metalice însumează în medie aproximativ 90 de metri fiecare.

                              Dacă nu am greșit la calcule. 😊

                              O 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                              • O Deconectat
                                oneLess @mike_us
                                ultima editare de

                                @mike_us Din amintiri, la capete de ~70m și 5 deschideri de ~100m !

                                PS: Nu îmi vine mailul de confirmare a contului de 2+ săptămâni cu foarte multe încercări !!

                                P M M 4 Replies Last reply Răspunde Citează 4
                                • P Deconectat
                                  PaulS @oneLess
                                  ultima editare de

                                  @oneLess ii poti scrie lui @vancouver sau lui @mihai .

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                  • M Deconectat
                                    mihai @oneLess
                                    ultima editare de

                                    @oneLess multumesc ca ne-ai semnalat. Intr-adevar se pare ca avem o problema cu livrarea de mail-uri despre care nu stiam. O rezolvam si vei primi mailul de confirmare.

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                    • M Deconectat
                                      mike_us @oneLess
                                      ultima editare de mike_us

                                      @oneLess Am încercat să găsesc pe internet detalii despre podurile de pe lot, dar am găsit doar lungimile celor două (500 m și 1.200 m).
                                      Mai sus făcusem doar niște calcule simple, bazate pe câte deschideri am numărat și pe lungimea deschiderilor de la @vancouver.

                                      Din curiozitate, de unde ai datele? Sunt date publice pe net sau lucrezi în domeniul construcțiilor?

                                      O D 2 Replies Last reply Răspunde Citează 0
                                      • O Deconectat
                                        oneLess @mike_us
                                        ultima editare de oneLess

                                        @mike_us Din AC publicat pe undeva, cândva. M-au frapat lungimile ălea de 100 m per dechidere.
                                        La Olt au avut 50+70+50 metalice plus 38 de deschideri de 40m betoane. 1.690m. P-ăla l-am crescut de mic de la primul foraj, prin filmările lui daniel, păcat că l-au antifonat complet!
                                        La Cernica le lipsesc 8 grinzi, cât pentru o deschidere dublă. Adică nu le au în șantier. Le aduc ei, le-au adus și la DEx12 de pe undeva depozitate cu dată de 2022 pe ele.

                                        H 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                                        • vancouverV Deconectat
                                          vancouver
                                          ultima editare de

                                          @adix :

                                          12 IUN 2025 AUTOSTRADA A0 NORD LOT 4 UMB!!

                                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                          • H Deconectat
                                            hummingbird @oneLess
                                            ultima editare de

                                            @oneLess filmase Adix acum vreo 2-3 luni vreo 10 grinzi de beton depozitate în apropierea șantierului, aproape de DNCB. Posibil acelea sa fie grinzile lipsa.

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                            • First post
                                              Last post