A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
-
^^ Este precis o greseala in comunicare. In niciun caz nu poate fi vorba de progres fizic de doar 5.26%. Mai degraba 35.26%
Avem totusi umpluturi de pamant in stadiu avansat (>70%), tunelele mici aproape de strapungere, tunelele mari cu portaluri finalizate si foraj inceput etc.
-
Poate gresesc dar ma surpinde sistemul de fundare cu piloti a structurilor chiar si in zona de munte. Radier general, perne de balast etc. nu se mai i-au in calcul? Orice structura la ora actuala e cu piloti.
-
@mihai - Cred ca ai confundat loturile WEBUILD cu cel al UMB.
-
@yetiman corect. Scuze.
-
@mihai a spus în A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București:
^^ Este precis o greseala in comunicare. In niciun caz nu poate fi vorba de progres fizic de doar 5.26%. Mai degraba 35.26%
Avem totusi umpluturi de pamant in stadiu avansat (>70%), tunelele mici aproape de strapungere, tunelele mari cu portaluri finalizate si foraj inceput etc.
e vorba de PiSi3 cu 5,26%
-
Compania Nationala de Administrare a Infrastructurii Rutiere :
Imagini de pe șantierul secțiunii 2 (Boița – Cornetu) a Autostrăzii Sibiu - Pitesti (A1)!
Constructorii turci (Mapa - Cenghiz) au în șantier mobilizați 106 muncitori și 62 de utilaje.
La viaductul 1, stadiul fizic este de 51,83%. Acesta are o lungime de 650 m și se lucrează la pile și elevații.
La viaductul 2, în lungime de 204 metri, se execută foraje pentru piloți.
De asemenea, la viaductele 3, 4 și 5 se lucrează la platforme și drumuri de acces. Stadiul fizic care se înregistrează în momentul de față pe întregul șantier este de 5,02%.
Încă din această primăvară, constructorii turci au început transportul primelor grinzi realizate în propria fabrică de agregate pentru execuția viaductului de la Boița.
Pentru toate structurile de pe această secțiune sunt necesare 1059 de grinzi de beton cu lungimi cuprinse între 32,3 și 40 m.
De asemenea, pe secțiunea 2 (Boița - Cornetu), în lungime de 31,33 km vor fi executate 48 de poduri, pasaje și viaducte.
Valoarea contractului este de 4,2 miliarde lei, fără TVA, sursa de finanțare fiind asigurată prin Programul Transport 2021 -2027. -
Frumos, dar hai odata cu AC pentru tunel Robesti! CNAIR, puneti presiune pe cei de la mediu sa iasa AC complet lot 2+3!
-
@vancouver dar a inceput procedura de reviziuire a acordului de mediu?
-
nu apare pe site
-
Când vom putea circula prin primul tunel de autostradă din România
Știrile ProTV