A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta
-
M-as bucura sa termine mai devreme. Apar oportunitati noi pentru drumul Pitesti-Sibiu cu evitarea a 70% din traseul actual de pe DN7, pentru masini mici.
Adica folosind judetenele care leaga zona Tigveni de DN7, care sunt in stare f. buna in jud. Valcea si acceptabila spre proasta in Arges - dar zona proasta e de max. 6 km, adica suportabil. Numai sa nu ploua prea tare.
Eu cel putin am masina de teren 4x4 si voi folosi noile variante.
Cea mai buna legatura este DJ703G Suici-Jiblea Veche (pe centura Calimanesti) Astfel se evita complet zona groaznica Bascov-Draganu, zona Dealu Negru si zona de centura Rm. Valcea, deseori blocata / ambuteiata. Varianta via DJ703G este cu aprox. 10 min mai rapida decat o revenire de la capatul lotului 4 spre Rm. Valcea - timpi ideali fara trafic. Daca se adauga traficul pe Rm. Valcea poate sa dureze si 1 ora in plus.
-
Fara trafic va dura cam 1:35 intre capetele autostrazii Tigveni si Boita, via DJ703G.
Bucuresti (intersectie DNCB/A1) - Tigveni pe A1 o sa fie 1:15.
Boita-intrare pe centura Sibiu 10'Total de pe centura Bucuresti DNCB / A1 pana pe A1 centura Sibiu la Vestem: 3:00 (fara trafic). Cu riscuri de ambuteiaj minime si deci timpi reali de 3:10-3:15. Acum real nu scoti sub 4 ore pe timp de zi.
Cu ocol pe la Rm. Valcea +10 minute. Si -10' daca CJ Arges catadicseste sa modernizeze DJ703G pe teritoriul lor si pe cei 6km neasfaltati.
Cam asta va fi situatia in pentru autoturisme in perioada 2027-2028, pana va fi gata lotul 3.
-
Mai precizez ca DJ703G are in total doar 18,6 km. Neasfaltati acum sunt 2,9km.
-
Infrastructura Romania
07 NOI 2024 Autostrada A0 nord lot 4 UMB COMPLET
-
Pe A0 Sud Lot 3 Aktor lucreaza in sfarsit pe una din zonele care au stat mult timp blocate de relocarile de utilitati. Daca am retinut corect in zona conexiuni cu A0 Sud Lot 2 de la Bragadiru a fost vorba de conducte de petrol ale OMV / Petrom.
-
Orice portiune acoperita cu asfalt inseamna terasament protejat pe timp de iarna, deci e de bine. Dar ritmul acestei firme este crunt, o bataie de joc.
-
Bascov. (nu mai e nevoie sa numesc autostrada sau lotul, cred ca si orice maramuresean cu masina daca-i spui "Bascov" stie despre ce e vorba.)
-
@vancouver a spus în A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta:
Orice portiune acoperita cu asfalt inseamna terasament protejat pe timp de iarna, deci e de bine. Dar ritmul acestei firme este crunt, o bataie de joc.
Partea buna e ca la primavara scapam de ei si se pare ca nu au mai licitat.
-
Nu sunt avocatul lui Aktor, dar totusi, de cand i-a preluat Intrakat se vede o schimbare mare de ritm. Si data fiind schimbarea, nu poti sa-i reprosezi actualei conduceri ceea ce a facut fost conducere in versiunea falimentara a companiei.
La fel, nu poti sa-i reprosezi lui Aktor faptul ca OMV si altii nu si-au avizat relocarile de utilitati, ori ca Retter a intarziat cateva luni livrarea aparatelor de reazem pentru grinzile de la podul peste magistrala 100.
Ce poti sa-i reprosezi actualei conduceri a Intrakat sunt comunicatele alea bombastice din cursul anului, cand anuntau ca autostrada va fi gata "pana in aprilie", "pana in august", "pana in octombrie" etc. in conditiile in care era evident ca asa ceva e imposibil.
-
Infrastructura Romania
08 NOI 2024 Autostrada A0 sud lot 3 Pasaj CF Aktor
-
Continua asfaltarea pe viitoarea descarcare a A0 in DN2
-
Infrastructura Romania
08 NOI 2024 Autostrada A0 sud lot 3 pasaj peste DJ601 Ciorogarla Aktor
-
Daca tin ritmul acesta, cred ca grecii termina tot, cu exceptia pasajului de la Teghes, pana pe 20 Dec cand ma gandesc ca intra in vacanta.
-
Nu e chiar așa de rău; în primăvară se poate închide inelul de sud. Iar în 1 an, 1 an și jumătate, UMB și CCECC pot lega inelul de nord de inelul de sud.
-
The Romanian
Ionel Scrioșteanu: update șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟯 𝗦𝘂𝗱 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗔𝟬 (punctul Țegheş)
-
Infrastructura Romania
11 NOI 2024 Autostrada A0 nord lot 4 UMB Cernica.
-
Progres semnificativ la trecerea A1 peste Canalul Arges de la Merisani. Pare ca WeBuild ar vrea sa deschida tronsonul Bascov - Baiculesti in acest an.
-
Da, asa arata un lot aproape gata: Bascov - Baiculesti. Nu prostiile pe care le zice Grindeanu, ca lotul Aktor rateaza la milimetru anul asta sau poate ca totusi reuseste ...
Iar eu trebuie sa-mi inghit vorbele, ca am zis la un moment dat ca nici o sansa pentru Bascov-Baiculesti anul asta. Ei bine, acum sunt sanse bunicele. Probabil pe final de noiembrie termina de betonat podul Merisani si trec la hidro + asfalt, ceea ce se poate face in cateva zile. Pentru ca numai o mica parte a podului peste canal primeste asfalt, ca. 20%. Adica frontul de lucru se reduce dramatic. Undeva pe 10-20.12 se pot ocupa de rosturi si cu putin noroc dau drumul pana de Craciun. Daca nu, atunci oricum e o ratare milimetrica si mai discutam de max. 2 sapt. de lucru plin in ianuarie.
-
-
Mobilizare serioasa. Oricum, se vede ca aici au concentrate majoritatea fortelor. Intre Baiculesti si Curtea de Arges lotul pare abandonat, pentru ca resursele sunt concentrate la acest punct de lucru.
PS. Am postat amandoi simultan filmarea lui Raducu