Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Material rulant: Locomotive, vagoane etc

    Scheduled Pinned Închis Moved CĂI FERATE
    159 Mesaje 8 Posters 30.8k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Deconectat
      vancouver
      ultima editare de

      Craiova

      Producătorul de locomotive şi trenuri Softronic face o nouă fabrică la Craiova, o investiţie de 8 mil. euro care ar urma să fie gata la finalul lui 2026

      Producătorul de locomotive şi trenuri Softronic face o nouă fabrică la Craiova, o investiţie de 8 mil. euro care ar urma să fie gata la finalul lui 2026

      Compania Softronic din Craiova, specializată în fabricarea de vehicule feroviare noi şi în modernizarea de vehicule feroviare existente, va investi 8 mil. euro într-o nouă hală de producţie, unde grupul va asigura serviciul de mentenanţă pentru locomotivele şi trenurile realizate.

      "„Pentru 2025, avem planuri mari şi anume să construim o nouă fabrică, tot la Craiova, unde să putem extinde serviciile de mentenanţă pe care le oferim acestor locomotive pe care tot noi le-am fabricat sau pe care urmează să le fabricăm ori modernizăm. E vorba despre o investiţie de circa 8 mil. euro, cu tot cu achiziţia terenului şi cu construcţia halei“, spune Sebastian Ghiţă, directorul comercial al Softronic."

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de

        oct. 26, 2024  /  News

        Primul tren nou Alstom va intra în circulație pe 15 noiembrie. Pe unde va circula - Economica.net

        Primul tren nou Alstom va intra în circulație pe 15 noiembrie. Pe unde va circula - Economica.net

        Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) a publicat în transparenţă decizională proiectul de decizie a preşedintelui ARF pentru aprobarea încheierii actului adiţional nr.1 la contractul de servicii publice atribuit CFR Călători, în vederea intrării în operare, începând cu 15 noiembrie 2024, a...

        Hai c-o ia!

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • M Deconectat
          mihai @vancouver
          ultima editare de

          O varza de plan. In loc sa le concentreze pe o singura linie precum Bucuresti - Brasov, unde sa rezolve macar o problema, ramele noi sunt aruncate prin toata tara, unde nu o sa rezolve nimic. Iar peste 1-2 ani o sa vorbim despre cat de inutila a fost achizitia, la fel ca si cu Desiro.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • vancouverV Deconectat
            vancouver
            ultima editare de

            România pierde trenul. Vagoane modernizate pe bani europeni

            Vagoanele modernizate la Atelelierele Grivita prin PNRR

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • M Deconectat
              mihai @vancouver
              ultima editare de

              Modernizarea vagoanelor e dupa caz incompleta sau o prostie de-a dreptul.

              Pentru ca daca mai tii formatii de locomotiva plus vagoane, atunci treci la push-pull, caz in care vagoanele au nevoie de instalatii de comanda la distanta, iar unele trebuie convertite in vagoane cu post de conducere.

              Desi, mult mai destept este sa treci cu totul la automotoare, caz in care investitia in reabilitarea de vagoane sunt bani aruncati.

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de

                nov. 5, 2024

                Prezentarea detaliată a locomotivelor din cadrul proiectului PNRR pentru RO-SNTFC din Softronic Grup Craiova :: Romania Feroviara

                Prezentarea detaliată a locomotivelor din cadrul proiectului PNRR pentru RO-SNTFC din Softronic Grup Craiova :: Romania Feroviara

                Softronic Craiova este singura companie din cadrul proiectului PNRR care este în grafic cu producția de locomotive; prezentarea detaliată a proiectului o aveți mai jos:

                481.png

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • F Deconectat
                  fulgernc
                  ultima editare de

                  Aproape 140 de vagoane ale CFR, vechi de zeci de ani, vor fi modernizate cu bani din PNRR
                  U 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • U Deconectat
                    UnulAltul @fulgernc
                    ultima editare de

                    @fulgernc

                    noroc cu PNRR : vagoane modernizate, locomotive modernizate, quick-wins pe multe loturi.

                    Acum serios, cine a inclus asa multe packages pe PNRR pentru calea ferata si materialul rulant merita felicitat. Aveti idee cat este valoare totala in PNRR alocata modernizarilor?

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver
                      ultima editare de

                      nov. 9, 2024  /  News

                      Primul tren nou Alstom a ajuns la Brașov și va intra în circulație în mai puțin de două săptămâni VIDEO - Economica.net

                      Primul tren nou Alstom a ajuns la Brașov și va intra în circulație în mai puțin de două săptămâni VIDEO - Economica.net

                      Trenul Alstom Coradia Stream a fost filmat în gara Brașov și, potrivit oficialilor de la Transporturi, ar urma să circule începând cu 19 noiembrie.

                      tren nou in gara Brasov. 9 noiembrie 2024

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de

                        Urat cu spume arata cu botul ala desfacut, pregatit pentru cuplarea cu alta rama / locomotiva. Dat fiind ca circula singur, ce sens are sa tina desfacuta treaba aia.

                        Mama ei de treaba, zero simt estetic. Mai ales la inceput ca e toata lumea cu ochii pe noua rama!

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • M Deconectat
                          mihai @vancouver
                          ultima editare de

                          Din pacate Alstom Coradia nu are scuturi de protectie pentru cupla. In general ramele proiectate pentru viteze conventionale (<200km/h) nu au scut pentru cuple, pentru ca nu conteaza atat de mult la aerodinamica trenului.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • vancouverV Deconectat
                            vancouver
                            ultima editare de

                            Nasol. Mi se pare o bataie de joc, stai si faci rama sa arate frumos si imi bagi un pumn in fata cu acest bot gros. Sa le fie rusine.

                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                            • vancouverV Deconectat
                              vancouver
                              ultima editare de

                              VIDEO Primul tren cumpărat de România în ultimii 20 de ani, în teste. Când va intra oficial în circulație - HotNews.ro
                              Your browser does not support HTML5 video.
                              Trenul Coradia Stream, prima garnitură cumpărată de România în ultimii 20 de ani, a început probele de anduranţă şi a făcut un prim drum pe ruta București – Brașov. Dacă testele vor decurge bine, primii călători l-ar putea folosi începând cu 20 noimebrie, potrivit Autorităţii pentru Reformă Feroviară.
                              

                              Railway fan. But motorways have to be done first!

                              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • vancouverV Deconectat
                                vancouver
                                ultima editare de

                                Probe Alstom Coradia Stream - Bucuresti Nord #train #railway

                                Railway fan. But motorways have to be done first!

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                • vancouverV Deconectat
                                  vancouver
                                  ultima editare de vancouver

                                  De pe forumtrenuri:

                                  "Vitosa: Noutăți.
                                  Se pare că ramei Alstom Coradia Stream i-au stabilit turnusul.
                                  IR 1631(a) București 6.33 Brașov 8.59
                                  IR 1632 Brașov 9.15 București 11.52
                                  IR 1633 București 12.21 Brașov 14.57
                                  IR 1626(b) Brașov 16.27 București 19.00

                                  1631(a), față de versiunea livret Central (București 7.15 Brașov 9.46) i-a fost modificată trasa.
                                  1626(b), tren nou.

                                  Până aici toate bune și frumoase dar, există un dar. Ani la rând CFR Călători a avut tren București - Brașov din oră în oră, la ora 6 IR 1745 devenit ulterior 1735, la ora 7 IR 1631, la ora 8 IR 1680 (care dea lungul anilor a avut diferite numere de circulație).
                                  Acuma apare această ramă Alstom căreia s-au gândit ei că se pretează cel mai bine la acele trenuri, dar uite că se produce un gol orar, gol de la care vor mânca privații.
                                  IR 1735 București 6.11 Brașov 8.41
                                  IR 1631 București 6.33 Brașov 8.59
                                  după care își intră în rol privații cu fumigenele lor
                                  IR 11531 (Astra Transcarpatic) București 6.40 Brașov 9.08
                                  IR 10031 (TFG) București 7.00 Brașov 9.33
                                  IR 11533 (Astra Transcarpatic) București 7.50 Brașov 10.20
                                  și în sfârșit următorul tren CFR Călători IR 1680 București 8.24 Brașov 10.50"*

                                  sursa: https://trenuletz.forumgratuit.ro/t5423p210-mersul-trenurilor-2024-2025

                                  Eu ma bucur ca a aparut un tren in plus, 1626. La o ora la care era nevoie de trenuri in plus de la Brasov spre Bucuresti, adica 16:27.

                                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                  • F Deconectat
                                    fulgernc
                                    ultima editare de

                                    Cireasa Doru  /  nov. 15, 2024

                                    BREAKING. ASFR a emis autorizația de punere pe piață la rama Coradia

                                    BREAKING. ASFR a emis autorizația de punere pe piață la rama Coradia

                                    Autoritatea pentru Siguranță Feroviară a emis autorizația de punere pe piață la rama Coradia.

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                    • vancouverV Deconectat
                                      vancouver
                                      ultima editare de vancouver

                                      Mădălina Podaru  /  nov. 17, 2024  /  Feroviar

                                      Roșeanu, ARF: Cursa inaugurală București - Brașov a trenului Alstom este programată miercuri, la 09:30. Biletul la clasa I-a costă 91 lei, iar la clasa II-a 63 lei

                                      Roșeanu, ARF: Cursa inaugurală București - Brașov a trenului Alstom este programată miercuri, la 09:30. Biletul la clasa I-a costă 91 lei, iar la clasa II-a 63 lei

                                      Călătoria ,,inaugurală” București-Brașov a trenului electric nou pe care Ministerul Transporturilor l-a cumpărat de la Alstom (Franța) este programată

                                      Cursa inaugurală București – Brașov a trenului Alstom este programată miercuri, la 09:30. Biletul la clasa I-a costă 91 lei, iar la clasa II-a 63 lei
                                      

                                      Numai presiunea politica si alegerile au grabit darea trenului in folosinta. Altfel retarzii de la CFR-uri o mai frecau si invarteau cu teste si mii si mii de autorizatii si avize inca vreun an.

                                      Incepand de joi 21.11 orarul se pare ca va fi:
                                      Buc N. 5:40 - BV 8:11
                                      BV 8:37 - Buc. N 11:10
                                      Buc N. 17:15 - BV 19:46
                                      BV 21:00 - Buc. N. 23:32

                                      Aprox. 2:30 cu 8 opriri. Sper sa mai optimizeze, ca nu e normal sa stea pe tusa intre 11:30 si 17:00. Asta este ineficienta crasa - bine, nimic neobisnuit in lumea comunista a CFR-ului autohton. Chiar rebrusarea de seara de la Brasov e aiurea, cu 1 ora si 15 de stat de pomana in gara Brasov.

                                      Trebuie sa faca 3 curse pe zi - sau, daca devine prea la limita programul, una din curse poate fi limitata la Predeal (mai ales acum ca se lucreaza la gara Brasov, avem acolo linii inchise si orice stationare in BV este o problema). Sper sa le si cupleze cate doua, pentru ca la unele ore o sa fie plin.

                                      In esenta cea mai circulata ruta din Romania are nevoie de trenuri cu capacitate de 1000-1200 de calatori, nu rame de 300 sau cuplate cate 2 cu capacitate 600. Deci FIX AICI NU AU CE CAUTA RAMELE, ci trebuie trenuri cu 10-14 vagoane.

                                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                      • vancouverV Deconectat
                                        vancouver
                                        ultima editare de

                                        Bolina Cornelia

                                        CFR Călători va circula din 20 noiembrie cu primul tren electric nou din România - Rama Electrică Alstom Coradia Stream - CFR Calatori

                                        CFR Călători va circula din 20 noiembrie cu primul tren electric nou din România - Rama Electrică Alstom Coradia Stream - CFR Calatori

                                        19 noiembrie 2024 CFR Călători va introduce în circulație începând cu data 20 noiembrie 2024, primul tren electric format din material rulant nou, respectiv rama electrică RE-IR TS02 Alstom Coradia Stream. Rama este alocată pentru exploatare operatorului național CFR Călători de către Autoritatea...

                                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                                        • vancouverV Deconectat
                                          vancouver
                                          ultima editare de

                                          nov. 20, 2024  /  Actualitate

                                          Primul tren nou cumpărat de România în ultimii 20 de ani circulă începând de miercuri. Ce orar are între București și Brașov - HotNews.ro

                                          Primul tren nou cumpărat de România în ultimii 20 de ani circulă începând de miercuri. Ce orar are între București și Brașov - HotNews.ro

                                          Trenul electric de la Alstom care a intrat anul trecut în țară a ajuns, după multe amânări și multă birocrație, să facă primul drum cu călători. A plecat din

                                          Railway fan. But motorways have to be done first!

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • vancouverV Deconectat
                                            vancouver
                                            ultima editare de

                                            nov. 21, 2024  /  Actualitate

                                            Trenul nou de la Alstom a fost anulat în a doua zi de circulație cu pasageri, din cauza unor „erori afișate de computerul de bord” - HotNews.ro

                                            Trenul nou de la Alstom a fost anulat în a doua zi de circulație cu pasageri, din cauza unor „erori afișate de computerul de bord” - HotNews.ro

                                            Trenul Alstom Coradia Stream, care miercuri a făcut primul drum cu pasageri, între București și Brașov, a fost anulat în această dimineață, iar pasagerii au

                                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                            • First post
                                              Last post