A3 București - Brașov - Cluj Napoca - Borș
-
Autostrada A3 Nãdãșelu - Mihãiești - 10.05.2025 - lotul filmat complet
Raul Pristopan
-
-
Si inca o filmare
Autostrada A3 Cluj-Oradea, lot Zimbor-Poarta Sălajului, 10 mai 2025
Cristian Marius Man
-
Ordin de incepere pe Chiribis - Biharia. Nea Beni are liber la lucrat ... vreo 3 luni. Pana e scadenta prima factura. Pe care - cangi - nu o mai primeste, ca intre timp se opresc fondurile din cauza de deficit
-
@vancouver Din nou un articol care presupune ca proiectarea si constructia se intampla imediat una dupa alta. In realitate avem 6 luni de proiectare, urmate de 2-3 luni de autorizare si abia apoi cele 18 luni de constructie.
Vad ca si pe harta API lotul apare ca avand deja autorizatie de constructie, desi proiectarea de-abia incepe. Ceea ce probabil ca adanceste confuzia.
-
Autostrada Transilvania A3, lot Chiribiș-Biharia | a început mutarea grinzilor
marin marian
-
Autostrada A3, lucrări pe lotul Suplacu de Barcău-Chiribiș, 16 mai 2025
Cristian Marius Man
-
Autostrada Transilvania A3 | lot 3C1 Suplacu de Barcău - Chiribiș, filmat complet 16.05.2025
marin marian
-
Autostrada A3, unde se lucrează între Nădășelu și Zimbor, 17 mai 2025
Cristian Marius Man
-
Autostrada A3, lot integral Poarta Sălajului-Zimbor, 17 mai 2025
Cristian Marius Man
-
DRDP Cluj, imagini de pe A3 Cluj - Oradea:
-
Cluj - Oradea, lot Chiribis - Biharia (urmatorul lot dupa cel finalizat de la granita):
-
-
-
Autostrada Transilvania A3, lot Chiribiș-Biharia | a început organizarea de șantier
marin marian
-
-
-
-
-
Autostrada A3 Poarta Sălajului-Zimbor-Topa Mică - 06.06.2025
Asociația Pro Infrastructură
API pe FacebookUMB pe Autostrada Transilvania: 27 kilometri în 2025, doar dacă se vrea.
Așa cum v-am explicat de la începutul primăverii, dacă UMB alocă suficiente forțe și dacă autoritățile rezolvă birocrația necesară în nodul Poarta Sălajului (Românași) și la conexiunea provizorie A3-DN1F la sud de Topa Mică, atunci spre sfârșit de 2025 putem circula pe aproximativ 27 kilometri ai Autostrăzii A3 între aceste două localități.
Obiectivul explicat în paragraful anterior este încă posibil, dar UMB trebuie să-și aducă mult mai multe forțe între Topa Mică și Zimbor. Ceea ce momentan nu face, din păcate.
Rămâne de văzut dacă atât UMB cât și CNAIR se vor mobiliza corespunzător, în teren și birocratic, ca să inaugureze spre final de 2025 pe Autostrada Transilvania doar 12 (Poarta Sălajului-Zimbor) sau 27 kilometri de la Poarta Sălajului până la sud de Topa Mică, cu o descărcare temporară în acest punct.
Cele două tronsoane Nădășelu-Zimbor (30,06 km) și Zimbor-Poarta Sălajului (12,24 km) finanțate prin PNRR au devenit o rușine nu doar pentru CNAIR, ci și pentru UMB: contractele au fost semnate în 28.12.2020 și 01.07.2020, au ordine de începere din 25.01.2021, respectiv 31.05.2021 și ambele prevăd câte 12 luni de proiectare plus alte 24 de execuție.