A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta
-
A1 PiSi lot 2 zona Boita
-
Abia astept sa se anime si mai tare zona Boita, pe masura ce apar si cei de la Makyol cu legatura cu A13. Din punct de vedere ingineresc va fi spectacol acolo, inclusiv o sa apara un viaduct suplimentar, al treilea, la Talmacel, paralel cu cele 2 existente facute de Porr!
-
@vancouver a spus în A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta:
Termenul este undeva in 2023. Depasit de n ori. Ultima varianta prezentata de Aktor este aprilie 2025, dar la fel de bine au zis tot ei ca termina in decembrie 2023, aprilie 2024, sept. 2024, noiembrie 2024 si tot asa.
Asa ca o sa se termine cand o sa fie gata!
Dar macar Aprilie 2025 e realist si nivelul actual de mobilizare. Termenele anterioare erau de-a dreptul fanteziste
-
@vancouver a spus în A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta:
Abia astept sa se anime si mai tare zona Boita, pe masura ce apar si cei de la Makyol cu legatura cu A13. Din punct de vedere ingineresc va fi spectacol acolo, inclusiv o sa apara un viaduct suplimentar, al treilea, la Talmacel, paralel cu cele 2 existente facute de Porr!
De-acord. O sa fie spectaculos de urmarit constructia nodului A1/A13
-
Pas cu pas se inchid punctele critice de pe A0 Sud lot 3
-
Se pregateste asternerea de balast stabilizat pe rampa de descarcare a A0 in DN2 pe A0 Nord Lot 3.
-
Irinel Ionel Scriosteanu
𝗜𝗻𝗰𝗮 𝟭𝟴 𝗸𝗺 𝗱𝗶𝗻 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 - 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 𝗹𝗮 𝗳𝗶𝗻𝗮𝗹
Am fost pe șantierul 𝗦𝗲𝗰𝘁𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝟱: 𝗖𝘂𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗱𝗲 𝗔𝗿𝗴𝗲𝘀 – 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 a 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗦𝗶𝗯𝗶𝘂 – 𝗣𝗶𝘁𝗲𝘀𝘁𝗶 #𝗔𝟭, pentru a verifica progresul lucrărilor.
𝗟𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗶 𝗱𝗲 𝘁𝗲𝗿𝗮𝘀𝗮𝗺𝗲𝗻𝘁𝗲, 𝗰𝗼𝗻𝘀𝗼𝗹𝗶𝗱𝗮𝗿𝗶, 𝗜𝗧𝗦, 𝗶𝗹𝘂𝗺𝗶𝗻𝗮𝘁, 𝗵𝗶𝗱𝗿𝗼𝘁𝗲𝗵𝗻𝗶𝗰𝗲, 𝘀.𝗮.:
️ A început realizarea marcajelor orizontale;
️ Sunt în curs de finalizare lucrările de așternere a stratului de bază de asfalt AB31.5, a stratului de legătură BAD 22.4 și a stratului de uzură MAS16;
️ Sunt în curs de finalizare lucrările de realizare a stratului de balast stabilizat cu ciment aferent suprastructurii drumului;
️ Continuă lucrările de instalare a panourilor fonoabsorbante;
️ Continuă lucrările de montare a parapeților metalici;
️ Continuă execuția drenajului longitudinal, rigolei mediane șanțurilor și canalelor trapezoidale;
️ Continuă lucrările de iluminat public;
️ Continuă lucrările de execuție a sistemului ITS.
𝗟𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗶 𝗹𝗮 𝘀𝘁𝗿𝘂𝗰𝘁𝘂𝗿𝗶:
️ La podul peste DJ 704H (km 92+044) se betonează grinda parapet;
️ La podul peste canal amenajat râul Argeș (km 92+814) se montează lisele prefabricate, predalele și se lucrează la betonarea plăcii de suprabetonare;
️ La podul peste canal râul Argeș (km 95+927) se lucrează la montarea liselor prefabricate și la betonarea grinzii parapet;
️ La podurile peste râul Argeș (km 96+707 și km 99+398)
a fost finalizată betonarea grinzii parapet;
️ La podul peste pârâu valea Tutana (km 101+829) au început lucrările de realizare a hidroizolației;
️ La podul peste canal amenajat râul Argeș (km 103+666) se lucrează la armarea și betonarea plăcii de suprabetonare;
️ La podul peste râul Valsan (km 109+383) s-a finalizat montarea parapetelor metalice și a panourilor fonoabsorbante și se lucrează la montarea rosturilor de dilatație;
️ La podul peste râul Argeș (km 110+565) s-a finalizat montarea parapetelor metalice și se lucrează la montarea rosturilor de dilatație;
️ La podul peste drumul de exploatare (km 111+260) s-a finalizat realizarea hidroizolației;
️ La podul peste canal amenajat râul Argeș (km 111+362) continuă lucrările de ridicare a ultimelor grinzi metalice și se montează predalele metalice;
️ La podul peste zona mlăștinoasă (km 111+780) s-au finalizat lucrările de hidroizolație și au început lucrările de așternere a stratului de bază BA8;
️ La pasajul peste DN7, Nod rutier Bascov (km 121+305) și podul peste canal (km 121+560) au fost finalizate lucrările;
️ La podul peste valea Bușaga (km 0+120) s-au finalizat execuția elevațiilor și montarea grinzilor principale;
️ La pasajul peste DJ 704H (km 0+520) s-a finalizat execuția subantretoazelor.
Acest lot cuprinde și realizarea a 3 noduri rutiere principale, după cum urmează:
𝗡𝗼𝗱 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗖𝘂𝗿𝘁𝗲𝗮 𝗱𝗲 𝗔𝗿𝗴𝗲𝘀
️ sunt în curs de finalizare lucrările de terasamente;
️ continuă lucrările de așternere a stratului de bază și a stratului de legătură;
️ a fost finalizată execuția piloților la zidurile de sprijin;
️ continuă lucrările de iluminat public.
𝗡𝗼𝗱 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗕𝗮𝗶𝗰𝘂𝗹𝗲𝘀𝘁𝗶
️ sunt în curs de finalizare lucrările de așternere a straturilor de asfalt (bază, legătură, uzură);
️ continuă montarea corpurilor de iluminat;
️ continuă montarea casiurilor.
𝗡𝗼𝗱 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗕𝗮𝘀𝗰𝗼𝘃
️ sunt în curs de finalizare lucrările de terasamente;
️ sunt în curs de finalizare lucrările de așternere a straturilor de asfalt (bază, legătură) și au început așternerea stratului de uzură;
️ continuă lucrările de iluminat public;
️ se montează casiurile.
️ Antreprenorul are o mobilizare consecventă, având pe întregul șantier aproximativ 1125 persoane și 210 utilaje.
Cum spuneam, având în vedere buna mobilizare a constructorului, anul acesta vom putea da în trafic un prim tronson în lungime de 18 km din această secțiune, cu aproape 1 an mai devreme față de termenul contractual. Ulterior, în scurt timp de la darea în trafic a primului tronson, vom finaliza și restul lotului până la Curtea de Argeș. -
CCHCCCCECC asfalteaza breteaua de legatura A0 cu DN2: -
La Pitesti s-a deschis intarea pe A1 dinspre Bascov spre Bucuresti pe breteaua noului nod.
-
@vancouver Vezi ca e o mica greseala de typo, e CCECC .
Aici si pe lotul 3 sud ( Aktor ) par sa fie aceeasi subcontractori ( poate chiar aceleasi echipe/oameni ) -
@PaulS multumesc pentru atentionare, rezolvat!
-
A1 Holdea-Margina UMB:
-
A1 UPDATE 03.11.2024 - OL10X
-
Interesant. E prima filmare a podului peste canal cu toate grinzile sus.
-
Si asfalteaza duminica. Asta e foarte bine, ca sa nu ajunga sa asfalteze pe temperaturi scazute.
-
Preview la fimarea de azi de la A0N3, CCECC:
-
@vancouver Oare mai sunt șanse să se ajungă la DN2 și să fie folosiți kilometri din lotul 2 UMB anul acesta? Adică, în aproximativ o lună și jumătate, să fie gata asfaltarea, marcajele și parapeții...
-
Infrastructura Romania
04.11.2024 Autostrada A0 sud lot 3 Grinzi pe ultimele doua deschideri la Pasajul CF Aktor
-
Asfalt pe A0 Nord Lot 3 pe descarcarea in DN2
-
A0N4 se pare ca se intra pe lac:
de pe Facebook Scriosteanu (nu pot sa pun link, ca apare direct poza unui politician):
"𝗔𝘂 𝗶𝗻𝗰𝗲𝗽𝘂𝘁 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗶𝗹𝗲 𝗶𝗻 𝘇𝗼𝗻𝗮 𝗽𝗿𝗼𝘁𝗲𝗷𝗮𝘁𝗮 𝗮 𝗰𝗲𝗹𝗲𝗶 𝗺𝗮𝗶 𝗱𝗶𝗳𝗶𝗰𝗶𝗹𝗲 𝘀𝘁𝗿𝘂𝗰𝘁𝘂𝗿𝗶 𝗱𝗲 𝗽𝗲 𝗔𝟬 - 𝗽𝗼𝗱𝘂𝗹 𝗽𝗲𝘀𝘁𝗲 𝗹𝗮𝗰𝘂𝗹 𝗖𝗲𝗿𝗻𝗶𝗰𝗮
Am fost pe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟰 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶 #𝗔𝟬 𝗡𝗼𝗿𝗱, pentru a verifica progresul lucrărilor pe acest lot, care, deși este cel mai mic ca lungime (4,47 km), este cel mai dificil, din cauza supratraversării cu un pod în lungime de 1,3 km a Lacului Cernica (arie protejată).
Stadiul lucrărilor este următorul:
️ au început lucrările la ultima structură neatacată și, totodată, cea mai complexă și dificilă de pe întregul inel A0 - podul peste lacul Cernica, in conformitate cu Acordul de Mediu care a impus începerea lucrărilor după data de 1 Noiembrie:
● se realizează platforma de pământ în lac
● se armează și cofrează riglele pilelor P1 și P2
● se aprovizionează cu carcasele de armătură necesare piloților"