Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Metrou București

    Scheduled Pinned Închis Moved BUCURESTI
    53 Mesaje 12 Posters 3.2k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • ncbN Deconectat
      ncb
      ultima editare de

      Jurnal de șantier M6, octombrie 2025
      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de

        tronsonul 1 Mai – Tokyo => 52%.
        tronsonil 2 Tokyo - Aeroport OTP => 34%
        Procentele se refera la structura de rezistenta.

        Adrian Bărbulescu  /  nov. 12

        VIDEO Cum avansează lucrările la Magistrala 6 de metrou

        VIDEO Cum avansează lucrările la Magistrala 6 de metrou

        Metrorex a prezentat cum avansează lucrările la Magistrala 6 de metrou, care va face legătura cu Aeroportul Henri Coandă Otopeni

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        Duta CD JohnDoeJ 2 Replies Last reply Răspunde Citează 3
        • Duta CD Deconectat
          Duta C @vancouver
          ultima editare de

          @vancouver apropo sunt curios știind ce costuri nesimțite sunt acum la metrou cine o sa finanțeze exploatarea noului tronson. Management marca psd, adica dezastru financiar.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • JohnDoeJ Deconectat
            JohnDoe @vancouver
            ultima editare de

            @vancouver a spus în Metrou București:

            tronsonul 1 Mai – Tokyo => 52%.
            tronsonil 2 Tokyo - Aeroport OTP => 34%
            Procentele se refera la structura de rezistenta.

            Care e sectiunea finantata de UE?

            Calafat - Severin - Lugoj

            daniel22_22D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • daniel22_22D Deconectat
              daniel22_22 @JohnDoe
              ultima editare de daniel22_22

              @JohnDoe Cred ca nu mai stie nimeni cu certitudine. Initial era vorba de tronsonul 1 pe fonduri europene, apoi a fost inclus in PNRR, apoi scos din PNRR si se spera sa fie bagat pe Programul de Transport.
              Japonezii au acceptat ca imprumutul lor sa fie folosit pentru tronsonul 2, ceea ce este total insuficient. Restul, "dupa buget coane Fanica!"

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de

                Magistrala de metrou M4: O asociere turco-bulgară rămâne câștigătoare pentru prima secțiune din linia Gara de Nord – Gara Progresu / CONFIRMARE: Contractul va fi semnat săptămâna viitoare

                Elena Deacu  /  nov. 27  /  Feroviar

                BREAKING Magistrala de metrou M4: O asociere turco-bulgară rămâne câștigătoare pentru prima secțiune din linia Gara de Nord – Gara Progresu / CONFIRMARE: Contractul va fi semnat săptămâna viitoare

                BREAKING Magistrala de metrou M4: O asociere turco-bulgară rămâne câștigătoare pentru prima secțiune din linia Gara de Nord – Gara Progresu / CONFIRMARE: Contractul va fi semnat săptămâna viitoare

                Asocierea turco-bulgară Dogus Insaat Ve Ticaret A.S. – Trace Group Hold – GP Group JSC rămâne câștigătoare la licitația pentru prima secțiune a

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                • ncbN Deconectat
                  ncb
                  ultima editare de

                  Jurnal de șantier M6, noiembrie 2025
                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • ncbN Deconectat
                    ncb
                    ultima editare de

                    Luna noiembrie a înregistrat în jurnalul de șantier al viitoarei Magistrale 6 de metrou cifre de progres relevante pentru stadiul lucrărilor.
                    🎥 https://youtu.be/8_GGr41yJAM
                    🚇📍SECȚIUNEA SUD, tronsonul 1 Mai – Tokyo:
                    ✅La finele lunii noiembrie, TBM Sfânta Maria a parcurs 1730 de metri de la începerea excavării și a montat 1149 de inele.
                    ✅TBM Sfânta Ana a parcurs 1227 metri de la începerea excavării și a montat 813 inele.
                    ✅La viitoarea stație de metrou Tokyo, s-au excavat 50.000 metri cubi și s-au turnat peste 8.500 metri cubi de beton. 📈 Procent de realizare structură de rezistență: 61%.
                    ✅Pentru viitoarea stație Aeroport Băneasa s-au finalizat toți cei 150 de piloți pentru Accesul A, toți cei 177 de piloți pentru Accesul B, s-au excavat 52.000 metri cubi și s-au betonat peste 9.300 metri cubi. Procent de realizare structură de rezistență: 79%.
                    ✅La viitoarea stație de metrou Gara Băneasa, s-au realizat 143 de piloți din 194 pentru Accesul A și s-au betonat 7.000 metri cubi. 📈 Procent de realizare structură de rezistență: 69%.
                    ✅La viitoarea stație de metrou Piața Montreal, au fost excavați peste 23.000 metri cubi și s-au betonat peste 3.800 metri cubi. Procent de realizare structură de rezistență: 66%.
                    ✅La viitoarea stație Expoziției s-au executat toți cei 186 piloți pentru Accesul B, toți cei 118 piloți pentru Accesul C, s-au excavat peste 45.000 metri cubi și s-au betonat peste 8.500 metri cubi. 📈 Procent de realizare structură de rezistență: 69%.
                    ✅Pentru viitoarea stație de metrou Pajura s-au executat 79 de panouri de pereți mulați din 86, 220 de piloți din 252 pentru Accesul A, 145 de piloți din 444 pentru Accesul B, 124 de piloți din 243 pentru Accesul C, s-au excavat peste 3.000 metri cubi și s-au betonat 128 de metri cubi. 📈 Procent de realizare structură de rezistență: 45%.
                    ✅La stația de metrou 1 Mai (existentă) se execută relocarea utilităților neprevăzute și elementele structurale necesare joncțiunii cu Magistrala 4. S-au executat 155 metri grindă de ghidaj, 14 pereți mulați pentru Linia 2 Nord și s-au betonat 53 metri cubi. 📈 Procent de realizare structură de rezistență: 22%.
                    🚇📍 SECȚIUNEA NORD, Tronsonul Tokyo – Aeroport Otopeni:
                    🔹 La viitoarea stație Washington a fost executat forajul pentru PMA 2, până la adâncimea de 240 de metri.
                    🔹 Pentru vitoarea stație Paris au fost realizate lucrări de săpătură pentru grinzi de ghidaj (90 m³), evacuare pământ (50 m³) și umplutură (40 m³). Grinda de ghidaj aferentă Accesului A, pe o lungime de 95 ml, a fost finalizată integral (100%), iar pentru grinda de ghidaj a stației s-a atins un stadiu de 40%, reprezentând 30 ml executați din total. 📈 Procent de realizare structură de rezistență: 45%
                    🔹 La viitoarea stație Bruxelles au fost finalizate 169 ml de grinzi pentru pereții mulați și 22 de grinzi pentru baretele stației (94,6 ml), cu un volum de 228 m³ de pământ evacuat. 📈 Procent de realizare structură de rezistență: 38%
                    🔹 La viitoarea stație Otopeni execuția grinzii de ghidaj stație este realizată în proporție de 95%, cea a grinzii de ghidaj barete – 60%, iar sprijinirea berlineză a fost finalizată integral. Săpătura deschisă până la cota platformei de lucru este la 95%, iar execuția pereților mulați a ajuns la 30%. 📈 Procent de realizare structură de rezistență: 55%
                    🔹 Pentru viitoarea stație Ion I.C. Brătianu, betonul de egalizare și hidroizolația radierului au fost finalizate 100%, iar plotul 2 al radierului (370 m³) a fost turnat, atingând un stadiu de 75%. 📈 Procent de realizare structură de rezistență: 72%
                    🔹 La viitoarea stație Aeroport Otopeni ✈️ a fost continuată excavația la nivelul radierului PLOT 9, totalizând 4.800 m³, precum și excavația pentru coborârea platformei de lucru la nivelul grinzilor de ghidaj PLOT 7, aproximativ 1.700 m³, cu începerea turnărilor de ghidaj. 📈 Procent de realizare structură de rezistență: 58%

                    598469262_1252485623581293_4420486304597358607_n.jpg

                    Metrorex

                    JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • JohnDoeJ Deconectat
                      JohnDoe @ncb
                      ultima editare de

                      Statia Bruxelles.
                      Ma asteptam la Berlaymont sau Charlemagne dar in fine, ramanem cu orasul unde s-a nascut Ursula.

                      Impresionat M6 de abia acum mi-am dat seama ca s-au reluat lucrarile.

                      Calafat - Severin - Lugoj

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de

                        Foarte utila grafica!

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • G Deconectat
                          gruia88
                          ultima editare de

                          Ma gandesc ca aceste TBM-uri o sa mearga continu Sud-Nord pana ies la Aeroportul Otopeni .

                          In zonele unde se intersecteaza cu statiile acolo presupun ca avanseaza fara oprire sau se pune camasuiala doar pe semi-inelele din exteriorul statie ?

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • vancouverV Deconectat
                            vancouver
                            ultima editare de

                            Au pornit de la statia Tokyo, care este la mijlocul traseului dintre Pajura si Otopeni, spre capatul de la Pajura. Adica de la nord spre sud. O sa parcurga astfel lotul 1. Pentru lotul 2 Tokyo - Otopeni trebuie reasamblate sau altele, probabil de la Otopeni spre Tokyo.

                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                            • daniel22_22D Deconectat
                              daniel22_22
                              ultima editare de daniel22_22

                              Oricum trebuie altele pe sectorul de Nord pentru ca este alt constructor (Gulermak). Pe lotul de Sud este Makyol.

                              Duta CD 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                              • Duta CD Deconectat
                                Duta C @daniel22_22
                                ultima editare de

                                @daniel22_22 le inchiriază pe astea.

                                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                • First post
                                  Last post