Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI ȘI DRUMURI
    717 Mesaje 20 Posters 127.1k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • U Deconectat
      UnulAltul @mihai
      ultima editare de

      @mihai

      Salutare si bine v-am gasit si aici .
      Era nevoie de o alternativa pe piata forumurilor din Romania. Ma bucur ca v-ati intors !

      Ce bine ca in sfarsit e activitate la tunelurile de pe Margina-Holdea..
      Ce experienta au bosniacii si a vazut cineva ce echipamente au adus?
      Sau sunt doar cu mapa?

      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
      • M Conectat
        mihai @UnulAltul
        ultima editare de

        @UnulAltul bine ai venit!

        Intrebarea despre bosniaci este foarte corecta. Nu pare clar exact ce calificare au.

        E adevarat ca Bosnia are 244km de autostrazi, practic integral prin munti si dealuri grele, majoritatea construite in ultimii 15 ani. Deci nu e greu de inteles de unde ar putea avea experienta. Dar cine sunt si daca sunt doar cu mapa, asta nu e clar.

        Poate stie cineva mai mult.

        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • M Conectat
          mihai @mihai
          ultima editare de

          Aktor mai au cateva saptamani si deschid pasajul DJ602 peste A0 in zona nodului A0/A1.

          Apropo, stie cineva daca iesirea in configuratia finala a nodului A1/A0 se pastreaza si iesirea din A1 spre centrul logistic eMag?

          Pare foarte periculos sa ramana in configuratia nodului si aparent ar fi desfiintat. Pe de alta parte iesirea e relativ noua si pare disproportionat de permanenta lucrarea pentru a disparea dupa doar cativa ani.

          18 OCT 2024 Autostrada A0 sud lot 3 Nod rutier A0-A1 aktor. ASFALT PESTE A1!!
          M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • M Conectat
            mihai @mihai
            ultima editare de

            In sfarsit un termen realist

            ARENA Constructiilor  /  oct. 22, 2024

            Autostrada A0 Bucuresti Sud: Pentru Lotul 3, Aktor si-a asumat termenul de finalizare pe 28 aprilie 2025 – ARENA Constructiilor – stiri din constructii, investitii, preturi, locuinte, infrastructura

            Autostrada A0 Bucuresti Sud: Pentru Lotul 3, Aktor si-a asumat termenul de finalizare pe 28 aprilie 2025 – ARENA Constructiilor – stiri din constructii, investitii, preturi, locuinte, infrastructura

            Autostrada A0 Bucuresti Sud: Pentru Lotul 3, Aktor si-a asumat termenul de finalizare pe 28 aprilie 2025

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • S Deconectat
              spooky
              ultima editare de

              Cum va arăta descărcarea A0 cu DN2, provizorie.

              15070d7c-0bc3-479a-a873-de4ab3176019-image.png

              https://www.facebook.com/photo/?fbid=1278354803645821&set=pcb.1278354996979135
              M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • M Conectat
                mihai @spooky
                ultima editare de

                @pauld giratoriul cu DN2 este solutia permanenta?

                S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • S Deconectat
                  spooky @mihai
                  ultima editare de

                  @mihai provizoriu... dar s-ar putea să mai apară alt sens giratoriu sau „întoarceri” în Afumați după finalizarea nodului.

                  M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • M Conectat
                    mihai @spooky
                    ultima editare de

                    Marcaje finalizate si lungi sectoare "gata" pe A1 Pitesti - Sibiu Lot 5 (Pitesti - Curtea de Arges) intre Pitesti si nodul Manicesti. Insa exclusa o inaugurare in 2024 din cauza trecerii peste Canalul Arges unde nu se pot face minuni peste noapte.

                    In functie de vreme, probabil se va putea face o deschidere Pitesti - Manicesti in februarie 2025, urmata de finalizarea tronsonului in mai-iunie 2025.

                    Toate cele 4 treceri peste Canalul Arges de pe acest lot sunt semnificativ in urma restului lucrarilor.

                    Pe de alta parte, termenul contractual pentru finalizarea acestui lot este Septembrie 2025, perfect realizabil, deci WeBuild nu are de ce sa se grabeasca.

                    https://www.youtube.com/watch?v=l2MyWCkfg-E&ab_channel=AsociațiaProInfrastructură

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • S Deconectat
                      spooky
                      ultima editare de

                      https://youtu.be/8mRBmH9cTmc

                      M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • M Conectat
                        mihai @spooky
                        ultima editare de

                        Eu nu inteleg ce fac chinezii. Nu par deloc concentrati pe finalizarea descarcarii A0 in DN2 anul asta. Ma asteptam ca pana acum terasamentul pe descarcare sa fie gata pana la nivel de primele 1-2 straturi de asfalt.

                        Mai deschid anul asta sau si ei amana pe 2025?

                        S 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • S Deconectat
                          spooky @mihai
                          ultima editare de

                          @mihai a spus în A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta:

                          Eu nu inteleg ce fac chinezii. Nu par deloc concentrati pe finalizarea descarcarii A0 in DN2 anul asta. Ma asteptam ca pana acum terasamentul pe descarcare sa fie gata pana la nivel de primele 1-2 straturi de asfalt.

                          Mai deschid anul asta sau si ei amana pe 2025?

                          deschid dar, aici vorbim de a face atât autostrada cât și breteaua care va rămâne finală, nu se face un drum separat. eu zic că se lucrează normal și că în noiembrie sau decembrie să dea drumul la legătură care.

                          din punctul meu de vedere sunt mai multe lucrări care trebuie finalizate înainte să dea în trafic, lucrări care, altfel, ar trebui făcute „sub trafic” ceea ce va fi și mai greu.

                          să nu uităm și de relocări care și acestea durează, atât proiectarea, avizarea etc cât și execuția.

                          doar giratoriul va dispărea când va fi finalizat nodul rutier.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                          • vancouverV Deconectat
                            vancouver
                            ultima editare de

                            A1 lot UMB:

                            https://www.youtube.com/watch?v=Hz1uXf3CD9M

                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                            M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                            • M Conectat
                              mihai @vancouver
                              ultima editare de

                              Incepe sa se contureze si lotul 2 din A1 Sibiu - Pitesti.

                              https://www.youtube.com/watch?v=A5xuLi9UGlU&ab_channel=Crisuper1

                              vancouverV 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                              • vancouverV Deconectat
                                vancouver @mihai
                                ultima editare de

                                Vrei sa spui: "incepe sa se contureze prima structura a primului pod a lotului 2" .... Ca in rest e cam jale. Conf. contract proiectarea pe tot lotul trebuia sa fie gata anul trecut pe vremea asta. Ei au predat la timp doar proiectul pentru primul pod, cel de la Boita...

                                Railway fan. But motorways have to be done first!

                                M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                • M Conectat
                                  mihai @vancouver
                                  ultima editare de

                                  Incerc sa fiu si eu optimist 😊

                                  M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                  • M Conectat
                                    mihai @mihai
                                    ultima editare de mihai

                                    Poze proaspete din tunelele exacavate de PORR pe A1 Pitesti - Sibiu Lot 4. Progresul exacavatiei a ajuns la 76% in tunelul Daniela, respectiv 66% in tunelul Alina.

                                    photo_PiSiL4_241029_03.jpg

                                    photo_PiSiL4_241029_01.jpg

                                    photo_PiSiL4_241029_02.jpg

                                    photo_PiSiL4_241029_04.jpg

                                    photo_PiSiL4_241029_05.jpg

                                    photo_PiSiL4_241029_06.jpg

                                    photo_PiSiL4_241029_07.jpg

                                    photo_PiSiL4_241029_08.jpg

                                    photo_PiSiL4_241029_09.jpg

                                    photo_PiSiL4_241029_10.jpg

                                    photo_PiSiL4_241029_11.jpg

                                    photo_PiSiL4_241029_12.jpg

                                    photo_PiSiL4_241029_13.jpg

                                    photo_PiSiL4_241029_14.jpg

                                    photo_PiSiL4_241029_15.jpg

                                    photo_PiSiL4_241029_16.jpg

                                    photo_PiSiL4_241029_17.jpg

                                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                    • vancouverV Deconectat
                                      vancouver
                                      ultima editare de

                                      In poze se vede si ca lucreaza la radiere. Acest lucru il pot face deocamdata numai intr-una din galerii, pana la tunelul mare de legatura dintre galerii, situat fix pe mijlocul viitoarelor tuneluri. Astfel materialul excavat din galeria in care lucreaza si la fundatii il duc prin tunelul de legatura in cealalta galerie si de acolo afara.

                                      Cand prima galerie va fi complet gata strapunsa, atunci vor putea continua cu fundatiile si dincolo de mijlocul acestei galerii.

                                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                      • vancouverV Deconectat
                                        vancouver
                                        ultima editare de

                                        PiSi lot 5:

                                        https://www.youtube.com/watch?v=22y_HPqP7HY

                                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                                        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                                        • M Conectat
                                          mihai @vancouver
                                          ultima editare de

                                          Foarte multe sectiuni de terasament au fost reconstruite pe acest lot. Nu mi-e clar din ce cauza anume, dar clar, n-a fost o problema izolata.

                                          In alta ordine de idei, e frumos sa vezi autostrada marcata continuand in sfarsit dincolo de Pitesti dupa aproape 17 ani.

                                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                          • vancouverV Deconectat
                                            vancouver
                                            ultima editare de

                                            Infiltratii de apa. Zona este mlastinoasa, plina de apa. De acee si vedem in unele locuri viaducte peste aparent nimic. Au aparut fix din motivul asta, pentru a nu se face terasament peste zone prea umede.

                                            Unde au facut reparatiile era bine sa faca intai rigola cu tot cu bazinele de retentie, sa se duca apa acolo. Vad ca abia acum lucreaza intensiv la rigole.

                                            Railway fan. But motorways have to be done first!

                                            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                                            • First post
                                              Last post