Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate

    Scheduled Pinned Închis Moved CĂI FERATE
    380 Mesaje 16 Posters 93.7k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • A Deconectat
      Azzl
      ultima editare de Azzl

      Apronat in sedinta de azi
      33. PROIECT DE HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Modernizarea liniei de cale ferată Apahida - Suceava, Subsecţiunea 3: Pojorâta Suceava", lucrare de utilitate publică de interes naţional
      https://gov.ro/ro/guvernul/sedinte-guvern/informatie-de-presa-privind-proiectele-de-acte-normative-incluse-pe-agenda-edintei-guvernului-romaniei-din-18-decembrie-2025

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de vancouver

        11,4 miliarde lei la prima strigare, adică vreo 2,2 miliarde de coco, un mizilic!

        în loc să facem doar RK greu, adică quick wins, o ținem înainte cu stilul de pe coridor, dar cu capul spart. Dam banii si pe ETCS, dar nu functioneaza nici dupa 20 ani nicaieri, dam bani pe cresteri de viteza, dar nu avem material rulant sau chiar daca il avem, stam cate 20-30 de minute prin gari la schimbat de locomotive. Iar cu QW putem obtine un timp cu doar 10-20% mai mic, dar cu costuri de 3-4 ori mai mici. Respectiv la trenuri de marfa si regio oricum timpii vor fi identici, doar cateva trenuri IR sau IC pe zi vor avea parte de cresterea de viteza.

        Și cel mai misto, fiind linie simplă, o închidem vreo 5-10 ani pentru lucrări.

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • vancouverV Deconectat
          vancouver
          ultima editare de vancouver

          Dezastru pe șantierele feroviare finanțate din PNRR. România riscă să piardă miliarde de euro din cauza întârzierilor la lucrările de modernizare

          Dezastru pe șantierele feroviare finanțate din PNRR. România riscă să piardă miliarde de euro din cauza întârzierilor la lucrările de modernizare

          România se află într-o situație critică privind absorbția fondurilor europene destinate infrastructurii feroviare.

          România se află într-o situație critică privind absorbția fondurilor europene destinate infrastructurii feroviare. Deși România are alocată suma totală de 3,48 miliarde de euro prin Planul Național de Redresare și Reziliență pentru aceste proiecte, datele transmise de CFR Infrastructură la solicitarea „Adevărul” demonstrează că, la finalul anului 2025, șantiere vitale înregistrează un progres fizic modest.

          Cu mentiunea ca se sta binisor pe partea de QW, si ea finantata din PNRR. O buna parte a lucrarilor QW sunt finalizate, altele in stadii avansate si cu sanse bune de finalizare pana in august 2026. Doar cateva loturi sunt mai in urma, din diverse motive. Amanunte in articol.

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • M Deconectat
            mihai
            ultima editare de

            ⛏ Liniile 1-3 sunt funcționale - Gara Brașov Ep 32🚆 18.12.2025
            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • vancouverV Deconectat
              vancouver
              ultima editare de

              Arad - TM:

              Arad - Timișoara Nord cu trenul, Decembrie 2025.

              Railway fan. But motorways have to be done first!

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de

                Stația Fetești pe ultima sută. Stadiu 93%. Deschidere linia 1 și 2 în ianuarie.

                Adrian Bărbulescu  /  dec. 20

                FOTO-VIDEO Calvarul călătorilor în stația CF Fetești se apropie de final

                FOTO-VIDEO Calvarul călătorilor în stația CF Fetești se apropie de final

                Calvarul pe care trebuie să-l îndure pasagerii feroviari care coboară sau urcă din/în tren în stația CF Fetești se apropie de final

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                • JohnDoeJ Deconectat
                  JohnDoe @vancouver
                  ultima editare de JohnDoe

                  Scarile rulante sunt un bonus, dar lifturile pentru persoane cu handicap locomotor sunt absolut necesare.

                  Calafat - Severin - Lugoj

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de

                    Proiectul e vechi, din anii 2000. Pe de alta parte pe unde s-au mai facut lifturi, 50% din timp sunt defecte, si asta in statii mari gen Arad.

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                    • M Deconectat
                      mihai
                      ultima editare de

                      Lucrări M310 - Arad - Timișoara (Lot 4) - 12.2025
                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                      • ncbN Deconectat
                        ncb
                        ultima editare de

                        M300 Cluj Napoca- Episcopia BH, lot 2 Aghireșu - Poieni, se va circula in 2026 pe acest lot?
                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • First post
                          Last post