Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate

    Scheduled Pinned Închis Moved CĂI FERATE
    221 Mesaje 11 Posters 63.3k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • F Deconectat
      fulgernc
      ultima editare de

      Istorie feroviară 🚂🚦🚝Primele macaze noi montate în Episcopia Bihor-01.07.2025
      1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
      • vancouverV Deconectat
        vancouver
        ultima editare de

        https://www.mt.ro/web14/poim-2014-2020/cef/5710-cef21012025

        Proiectul depus acoperă sectorul Ploiesti – Triaj – Focșani, în lungime de 143 km, și vizează eliminarea restricțiilor de viteză introduse ca urmare a stării fizice proaste a elementelor de infrastructură, a deteriorării și degradării construcțiilor feroviare existente, prin implementarea măsurilor de tip light modernization, astfel:

        Creșterea vitezei maxime a trenurilor de călători până la 140 km/h (aprox. 20 km/h peste viteza proiectată a liniei existente) și a trenurilor de marfă până la 100 km/h;
        Asigurarea sarcinii pe osie de 22,5 t;
        Efectuarea de intervenții de mică amploare care vizează asigurarea drenării și evacuării apei din zona platformei căii, precum și asigurarea scurgerii libere a apei în zona podurilor și pasarelelor.
        Bugetul total al proiectului este de 363 mil. EUR.

        Asadar cu 363 / 143 = 2,53 mil € / km se poate face un upgrade light pentru 140. In loc de coridoreala de 160 pe care nu se circula decat cu 150, pe care dam acum cam 10 mil. € / km in relief usor (nu discutam de zona cu tunele, unde se ajunge lejer la 30 mil. € / km).

        Deci se poate de 4 ori mai ieftin si ajungem cam tot pe acolo. Iar amploarea lucrarilor fiind si ea de 4 ori mai mica, putem spera si la o perioada de executie de 3-4 ori mai redusa.

        Nu blocam linia 10 ani, dam de 4 ori mai putin si ajungem aproape tot acolo! Automat cu aceeasi bani putem moderniza de 4 ori mai multi km!

        Railway fan. But motorways have to be done first!

        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 6
        • M Deconectat
          MihaiD @vancouver
          ultima editare de

          @vancouver aș da likeuri multiple la mesajul ăsta dacă aș putea. Cu diferența de bani se pot face pasaje subterane și supraterane la calea ferată, să nu mai fie treceri la nivel.

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • vancouverV Deconectat
            vancouver
            ultima editare de

            de pe canalul "Tot Ce Zboară Se Mănâncă":

            ⛏ Lucrări Calea Ferată Gara Brașov Ep 20 🚆 05.07.2025

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
            • P Deconectat
              PaulS
              ultima editare de

              dec. 7, 2023

              Download DRR 2025/ Network Statement – Compania Națională de Căi Ferate ”CFR” – SA

              Download DRR 2025/ Network Statement – Compania Națională de Căi Ferate ”CFR” – SA

              Compania Națională de Căi Ferate ”CFR” – SA

              [CN1083083] STUDIU DE FEZABILITATE PENTRU OBIECTIVUL ,,PROIECTE DE ELECTRIFICARE CF– SRCF BRAȘOV:
              LOT 1 BRAȘOV-PODU OLT;
              LOT 2 PODU OLT – SIBIU – VINȚU DE JOS;
              LOT 3 SIBIU - COPȘA MICĂ;
              LOT 4 TG. MUREȘ – RĂZBOIENI;
              LOT 5 DEDA - TG. MUREȘ" - SRCF BRAȘOV

              Data publicare: 04.07.2025
              Autoritate contractanta: C.N.C.F "C.F.R." S.A. - SUCURSALA REGIONALĂ C.F. BRAȘOV

              Valoarea totala estimata: 122.373.000 lei

              Program/Proiect: Programul Operational Transport POT 2021-2027

              Se va elabora Studiul de Fezabilitate pentru

              Lot 1: Brașov-Podu Olt: Linia 205 Brașov – Podu Olt (km 0+856 – 127+693)

              Lot 2: Podu Olt – Sibiu – Vințu de Jos, Linia 203 Podu Olt – Sibiu fir I+II (km 367+577 – 392+534), si Linia 210 Sibiu – Vințu de Jos (km 0+334– 81+300 vârf sch. 9 st. Vințu de Jos)

              Lot 3: Sibiu - Copșa Mică, Linia 203 Sibiu – Copșa Mică (km 392+534 – 436+338 vârf S4 st. Copșa Mică)

              Lot 4: Tg. Mureș – Războieni, Linia 316 Deda - Târgu Mureș (km 229+891 călcâi S4 st. Deda – km. 281+743 semnal intrare Tg Mureș)

              Lot 5 Deda - Tg. Mureș, Linia 316 Târgu Mureș – Războieni (km 281+743 semnal intrare Tg.Mureș – 344+166 vârf S 8 st. Războieni)
              Preluat de pe PUM. - Tom Sawyer .

              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • M Deconectat
                mihai
                ultima editare de

                Stadiul Lucrarilor de Electrificare & Modernizare in Gara Oradea / Lotul 4 - 02 Iulie 2025 [DRONA] 🚧
                1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                • M Deconectat
                  mihai
                  ultima editare de

                  Electrificarea în Episcopia Bihor-Cu toată viteza înainteeeeeee ⚡⚡⚡⚡⚡⚡🚂🚧🚩 09-10.07.2025
                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                  • M Deconectat
                    mihai
                    ultima editare de

                    Tunelul BATA
                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                    • M Deconectat
                      mihai
                      ultima editare de

                      Moment feroviar istoric ❗❗❗ Linia de frontieră dintre România și Ungaria-Hai cu electrificarea ⚡💖🚂🚩🚧
                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                      • vancouverV Deconectat
                        vancouver
                        ultima editare de vancouver

                        S-a deschis tunelul Bata. Vmax 120 deocamdată, limitare temporară 70 pe cele 2 poduri noi peste Mureș (pe poduri nu se poate vibra prisma de piatră și atunci e nevoie de un anumit număr de trenuri de marfă să treacă pe pod pentru a se stabiliza, după care se dă drumul treptat la viteze mai mari). Pe vechea variantă se circula cu 30-50 km/h, ceea ce creștea enorm timpii între Arad și Deva.

                        S-a deschis cel mai modern tunel feroviar din ţară, unde trenurile vor circula cu 160 km/h
                        TU NELU BA TA - 17 IULIE 2025
                        Bârzava Nouă - Vărădia (prin Bata) și retur - 17 iulie 2025

                        Railway fan. But motorways have to be done first!

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                        • First post
                          Last post