A3 București-Brașov-Borș și autostrăzi și drumuri express Transilvania: A10, DEx4, DEx16
-
Pe mine nu mă deranjează aplicarea oricăror penalități, oricui, inclusiv UMB, dacă e cazul. Mă deranjează însă două chestii. Prima, faptul că în Hotnews Ciurea e citat ca „expert în infrastructură” (foarte recent am citit asta). Ori, înseamnă că ne-am răsturnat complet sistemul de valori, dacă școala și pregătirea în domeniu nu mai înseamnă nimic. Faptul că eu pot vorbi una-alta despre UMB din anii 2000, când erau ei și PA & Co, nu mă face mai expert în infrastructură decât pe Ciurea, care e „pasionat” din 2008-2009, cum zice el, pentru că nici unul nu avem școală în domeniu. De aia ascult ce spune @vancouver sau ce spun prieteni cfdp-iști sau oameni din șantier, pe care îi consider mult peste „expert”. Păi să-l cred pe Ciurea sau pe oamenii care lucrează la subtraversările casetate pentru animale, de exemplu, și îmi spun ce control strict e, să iasă totul perfect? A doua chestie, validat absolut aiurea cu statutul ăsta, vorbește despre „rușine” cu privire la un contract care e în termen. Există un singur termen - cel contractual, nu există „termen inițial” sau alte prostii, asta e literatură de consum și politicianism de doi bani. Deci treaba asta cu „rușinea” aruncată public arată multă frustrare, multă micime, cu totul alte mize, în condițiile în care Drulă și ai lui mi-au scos ochii despre cum A7 de exemplu e model de proiect „matur” și se vede cât de matur a fost, descoperă lumea chestii la execuție. Păi vreau să văd comunicat cu „rușine” Strabag la Satu Mare, 4-5 ani la pod. Nu există în construcții alb și negru, ci evoluție și acomodare pas cu pas, că nu știi ce îți rezervă nici realitatea din teren, nici furnizorii, nici proiectul, important e să se scoată la capăt. Nu ca să pun gaz pe foc, dar și eu nu văd nicio grabă la UMB pe A3, aș prefera să fie și mai mult pe A7, din multe motive. Oricând prefer să se dea în trafic Pașcani - Roman înaintea Zimbor - Topa Mică, pe care am mers destul și nu am avut niciodată vreun stres. PS: În plus, de ce aș vrea să termine mai repede UMB A3 și să-i curgă garanția într-un regim de neexploatare?
-
@PaulS Pai sa vedem ce a facut Aktor in Macedonia. Ca sunt pro sau contra UMB , Erbasu asta e treaba mea... si cred ca nu ai nici un drept sa ma judeci.
Macar din respect.
Sau si aici pe acest forum,...; devine un PUM -
@vancouver Sau cu ban....
-
@sts a spus în A3 București-Brașov-Borș și autostrăzi și drumuri express Transilvania: A10, DEx4, DEx16:
@vancouver Sau cu ban....
@sts pot sa-ti garantez ca noi nu banam oameni pentru ca nu sunt de acord cu noi. Asa cum am mai spus, de multe ori nici noi nu suntem de acord unii cu altii in interiorul Construim Romania, ceea ce este foarte bine.
Dezacordul este un lucru foarte sanatos. Ne destupa mintea atunci cand ne uitam la lucruri si din cealalta perspectiva.
-
@mihai Mihai- nui bai cu ban. Dar avem dreptul de a gandi si a vedea ce a facut Aktor la Macedoneni , iar la noi la campie langa Bucuresti ,...., baii nu sunt in stare sa termine. Astai buba , nu ca eu sunt pro UMB sau Erbasu .Da . Ma mandresc cu ei , ca si noi putem face... , noi- romani.
Multumesc -
@sts Crezi ca ai adus ceva valoros in ultimele randuri cu informatiile pe care le-ai scris ?
-
@mihai Multumesc
-
@PaulS Scuze ca esti suparat pe mine, dar eu ma refeream la Aktor ca la noi o freaca , iar oameni sunt nervosi. De ce in Macedonia , Aktor alucrat in viteza si la noi o trage de par ?
-
@sts Eu nu sunt suparat. Eram doar curios daca ce ai scris in ultimele 24 de ore pe acest topic a fost sau nu folositor.
Eu, ca si majoritatea de pe acest forum doresc sa se informeze si sa vada progresele de pe santierele din Romania si cred ca acest lucru ne uneste pe toti sa participam activ pe acest forum sau pe PUM cu informatii cat mai utile/folositoare. -
DEx 4 Legătura A3 - DN1 (Tureni) 10.06.2025 Filmare completă
AlexCDrone
-
Autostrada Transilvania A3| Suplacu de Barcău - Chiribiș, a inceput asfaltarea dar la structuri inca se misca destul de greu, @vancouver ai idee de ce sunti asa lenti la structuri ?!
marin marian
-
@PaulS Nu mi se pare ca se misca greu la structuri. Se misca normal sa zic asa. In schimb probabil au tras tare la terasamente, unde probabil au utilaje proprii, le-au pus in valoare si asfaltul e bine platit. Astfel ajung sa incaseze repede multi bani - utili pentru orice firma.
La structuri treaba e mai complicata, pentru ca au de facut manual unele operatii la inceput. Fiecare structura e incremenita in timp intr-o anumita stare si trebuie curatata, vazut exact cum sta, are fisuri, se poate continua, ce cofraj trebuie.
-
Puncte în lucru pe Autostrada A3 între Suplac și Chiribiș, 12 iunie 2025
Cristian Marius Man