A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta
-
Lucrari la Holdea :
-
-
-
-
Incet-incet se inchid punctele care blocau santierul.
-
"Lucrările la lotul 4 al autostrăzii Pitești – Sibiu avansează așa cum era de așteptat, adică #PORRfect. Am trecut de 50% și suntem cu câteva procente în avans față de grafic. "
Sunt si ceva poze acolo pentru cei care au cont linkedin (eu nu am).
-
@vancouver iata-le
-
Cred ca mai au maxim 1 an de lucru si termina tronsonul
-
n-au cum din cauza tunelului. Au prezentat chiar ei un grafic si se termina in dec. 2026. Cel mult il mai pot devansa cu 1-2 luni.
-
@vancouver Asta urma sa-l intreb pe Mihai, pe ce se bazeaza cand vine cu presupunerea respectiva, avand in vedere anuntul facut de cei de la PORR.
-
@vancouver e publicat pe undeva respectivul grafic actualizat?
Eu stiu doar de graficul de mai jos de acum 6 luni, care indica finalizarea tunelurilor in Martie 2026. Insa intelesesem ca acest grafic se asteapta sa fie devansat.
Cat priveste lucrarile de la suprafata, mi-e greu sa inteleg ce anume ar mai putea dura mai mult de 1 an incepand de acum.
-
@mihai La partea de structuri au lucrat exemplar, teoretic cred ca pot ridica o marte parte din grinzi anul acesta.
-
@PaulS pe graficul de mai sus si pe ceea ce se vede in teren: excavatii si terasamente in stadiu foarte avsansat, structuri la nivel intre pile si grinzi amplasate. Doar tunelele sunt cele care vor dura ceva mai mult.
-
M-as bucura sa termine mai devreme. Apar oportunitati noi pentru drumul Pitesti-Sibiu cu evitarea a 70% din traseul actual de pe DN7, pentru masini mici.
Adica folosind judetenele care leaga zona Tigveni de DN7, care sunt in stare f. buna in jud. Valcea si acceptabila spre proasta in Arges - dar zona proasta e de max. 6 km, adica suportabil. Numai sa nu ploua prea tare.
Eu cel putin am masina de teren 4x4 si voi folosi noile variante.
Cea mai buna legatura este DJ703G Suici-Jiblea Veche (pe centura Calimanesti) Astfel se evita complet zona groaznica Bascov-Draganu, zona Dealu Negru si zona de centura Rm. Valcea, deseori blocata / ambuteiata. Varianta via DJ703G este cu aprox. 10 min mai rapida decat o revenire de la capatul lotului 4 spre Rm. Valcea - timpi ideali fara trafic. Daca se adauga traficul pe Rm. Valcea poate sa dureze si 1 ora in plus.
-
Fara trafic va dura cam 1:35 intre capetele autostrazii Tigveni si Boita, via DJ703G.
Bucuresti (intersectie DNCB/A1) - Tigveni pe A1 o sa fie 1:15.
Boita-intrare pe centura Sibiu 10'Total de pe centura Bucuresti DNCB / A1 pana pe A1 centura Sibiu la Vestem: 3:00 (fara trafic). Cu riscuri de ambuteiaj minime si deci timpi reali de 3:10-3:15. Acum real nu scoti sub 4 ore pe timp de zi.
Cu ocol pe la Rm. Valcea +10 minute. Si -10' daca CJ Arges catadicseste sa modernizeze DJ703G pe teritoriul lor si pe cei 6km neasfaltati.
Cam asta va fi situatia in pentru autoturisme in perioada 2027-2028, pana va fi gata lotul 3.
-
Mai precizez ca DJ703G are in total doar 18,6 km. Neasfaltati acum sunt 2,9km.
-
Infrastructura Romania
07 NOI 2024 Autostrada A0 nord lot 4 UMB COMPLET
-
Pe A0 Sud Lot 3 Aktor lucreaza in sfarsit pe una din zonele care au stat mult timp blocate de relocarile de utilitati. Daca am retinut corect in zona conexiuni cu A0 Sud Lot 2 de la Bragadiru a fost vorba de conducte de petrol ale OMV / Petrom.
-
Orice portiune acoperita cu asfalt inseamna terasament protejat pe timp de iarna, deci e de bine. Dar ritmul acestei firme este crunt, o bataie de joc.
-
Bascov. (nu mai e nevoie sa numesc autostrada sau lotul, cred ca si orice maramuresean cu masina daca-i spui "Bascov" stie despre ce e vorba.)