Centuri rutiere
-
Cică la Blaj se mai face o uliță la marginea orașului:
Varianta ocolitoare a municipiului Blaj va avea o lungime totală de 6,845 km, un viaduct spectaculos în lungime de aproximativ 300 de metri și patru sensuri giratorii.
Viteza de proiectare s-a ales de 60km/h, iar pe sectoare izolate de 40, respective 50 km/h.
WOW.
Si prin giratorii la ce viteza ati proiectat? 10 km/h?
Viaductul "spectaculos" este peste un pârâu?
sursa: economedia.ro
-
Centura Falticeni:
Lungimea finală a variantei ocolitoare Fălticeni este de 8,29 km, traseul fiind situat în proporție de peste 90% pe teritoriul administrativ al municipiului Fălticeni, iar restul pe raza comunelor Fântâna Mare, Baia și Rădășeni.
Acest proiect a fost inițiat încă din 2010, dar a rămas blocat din lipsa finanțării.
Valoarea estimată inițial a fost de 201 milioane de lei, iar după actualizarea din 2019, a crescut la 238 milioane de lei.
Proiectul prevede și realizarea a trei intersecții giratorii, un nod rutier, patru pasaje rutiere și două parcări.
-
DRDP Craiova: Au fost reluate lucrările pentru subtraversarea magistralei CF de pe VO Sud Craiova
The Romanian
https://www.youtube.com/watch?v=hb5HSG6t4XA -
25 MAR 2025 VARIANTA OCOLITOARE BRANESTI TRACON
Infrastructura Romania
https://www.youtube.com/watch?v=D7El-S36jZ8 -
Centura Zalău
On The Road AK
https://www.youtube.com/watch?v=VztqQcplyXo -
VO Iasi Est, de la Stef pe Youtube:
-
Centura Zalăului, 28 noiembrie 2024
Cristian Marius Man
-
-
VO Timisoara Sud in trafic in zona Sag, de la DRDP Timisoara:
-
TR21 Transregio Braila - Calarasi:
Nu stiu cine poate sa gandeasca in halul asta cu piciorele si sa propuna intersectii la 90° pe un drum pe care vrea sa-l modernizeze !!!!
-
Varianta ocolitoare a mun. Fagaras este foarte aproape de finalizare. Vizionare placuta!!
-
Super filmare. Pare treaba de cateva zile, maxim 2 saptamâni.
-
Irinel Ionel Scriosteanu :
𝗗𝗼𝗺𝗻𝗲𝘀𝘁𝗶 - 𝗝𝗶𝗹𝗮𝘃𝗮
Am fost pe șantierul modernizării Centurii de Sud a Bucureștiului între A1 și DN5 (sectorul de drum între km 40+000 și 54+700), unde, de la sfârșitul anului trecut, desfășurăm lucrările de lărgire a acesteia între 𝗝𝗶𝗹𝗮𝘃𝗮, 𝗠𝗮𝗴𝘂𝗿𝗲𝗹𝗲, 𝗕𝗿𝗮𝗴𝗮𝗱𝗶𝗿𝘂, 𝗖𝗹𝗶𝗻𝗰𝗲𝗻𝗶 𝘀𝗶 𝗗𝗼𝗺𝗻𝗲𝘀𝘁𝗶.
Am convocat, totodată, constructorul la o ședință în care am discutat despre evoluția lucrărilor, probleme întâmpinate, soluții de rezolvare, dar și despre preîntâmpinarea unor eventuale probleme.
Stadiul lucrărilor este următorul:
️ Se lucrează la montarea conductelor noi pentru rețelele de transport și distribuție gaze;
️ Se lucrează la execuția traseelor noi de distribuție a energiei electrice, realizate în proporție de aproximativ 50%;
️ Se lucrează la execuția traseelor noi aferente ețelelor de telecomunicații, realizate în proportie de aproximativ 60%;
️ Se lucrează la umpluturile bretelei de accces nr. 7 aferentă nodului rutier Jilava;
️ S-a executat decaparea pamantului vegetal în proporție de 85%;
️ S-a executat excavația casetei în proporție de 85%;
️ S-au executat lucrările de montare cămine și conducta de diferite diametre în proportie de aproximativ 60 %;
Stadiului pasajul de la intersecția cu DN5, primul pe 3 niveluri de pe Centura Capitalei este următorul:
️ Piloții forați sunt executați în proporție de 34%;
️ Execuția excavațiilor pentru fundații este realizată în proporție de 18%;
️ Au fost demontate conductele metalice care supratraversau DN5 în zona pasajului.
️ după construcția noului pasaj grinzile din beton ale vechiului pasaj peste DN5 vor fi înlocuite.
Pe acest sector de drum, progresul fizic al lucrărilor în luna aprilie 2025 a ajuns la aproximativ 16,20%.
️ Am solicitat constructorului creșterea mobilizării în șantier în termen de maximum 30 de zile, pentru a se putea finaliza în acest an relocarea tuturor utilităților și începerea lucrărilor și la pasajele de la Bragadiru și Măgurele.