A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
-
-
Super tare tehnologia, probabil că utilajul acesta crește mult productivitatea.
Deci vor fi două straturi de beton, de 18 cm și 6 cm, și nu mai există covor asfaltic deasupra lor? -
Nu, in tunel nu va exista asfalt. Motivul principal tine de faptul ca in caz de incendiu asfaltul dezvolta gaze toxice. Un motiv secundar: e mai greu de lucrat in tunel si se prefera o solutie care rezista (teoretic) 30-40 de ani, asfaltul necesitand refacere la 8-12 ani.
La tuneluri cu diametru mai mare si mai scurte poate ca se ia in calcul si asfaltul (tunelurile scurte UMB poate).
-
Stadiul lucrărilor:
- Umplutură (550.000 m3) 98%
- Fundație balast 70.000 m3 (70 %)
- Strat balast stabilizat 25.500 m3 (50%)
- Așternere pământ vegetal taluzuri 200.000 m2 (66%)
- Relocare DN 73C finalizată la nivel de BAD 22.4
- Relocare DJ 678A finalizată la nivel de ABPC 22.4
- Nod rutier Tigveni – 90% realizat la nivel de ABPC 31.5
- Așternere strat ABPC 31.5 46% (24.500 t)
- BAD 22.4 2% (450 t)
- BAP 22.4 65% (7.050 t, 7 structuri din 12)
- MAS16 5% (1.200 t)
- Dispozitive asigurare scurgere ape 36.000 m (36%)
- Ziduri de sprijin din gabioane 4.900 m2 (95%)
- Clădirea operațională S – 30%.
-
La cum arata, daca fac pauza doar in ianuarie si lucreaza normal din februarie, eu zic ca pot da in trafic in iunie.
-
-
@vancouver a spus în A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București:
La cum arata, daca fac pauza doar in ianuarie si lucreaza normal din februarie, eu zic ca pot da in trafic in iunie.
Din ce scrie Răducu, și celălalt sens va fi betonat în decembrie.
Deci, pentru la anul, în tunel nu mai rămâne decât să instaleze echipamentele, chestii de finisaj ...
La structurile din afara tunelului, iarăși stau bine.
O firmă ca PORR ar cam trebui să poată termina în aproximativ 6 luni, la anul (in vara).Acum rămâne să vedem când începe WeBuild (lot 3) să foreze la tunel, iar dacă se întâmplă și asta, putem să visăm.
-
@mike_us putem sa visam sa așteptăm dupa Mapa? 😂
-
-
@marius.firtonea : Am mai multă bază ca Webild va fi cu sapa și nu cu “mapa”. Dacă se finalizează modificarea acordului de mediu lotul Webuild va fi sigur dus la capăt. Cu turcii mai vedem.