A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta
-
Nu sunt avocatul lui Aktor, dar totusi, de cand i-a preluat Intrakat se vede o schimbare mare de ritm. Si data fiind schimbarea, nu poti sa-i reprosezi actualei conduceri ceea ce a facut fost conducere in versiunea falimentara a companiei.
La fel, nu poti sa-i reprosezi lui Aktor faptul ca OMV si altii nu si-au avizat relocarile de utilitati, ori ca Retter a intarziat cateva luni livrarea aparatelor de reazem pentru grinzile de la podul peste magistrala 100.
Ce poti sa-i reprosezi actualei conduceri a Intrakat sunt comunicatele alea bombastice din cursul anului, cand anuntau ca autostrada va fi gata "pana in aprilie", "pana in august", "pana in octombrie" etc. in conditiile in care era evident ca asa ceva e imposibil.
-
Infrastructura Romania
08 NOI 2024 Autostrada A0 sud lot 3 Pasaj CF Aktor
-
Continua asfaltarea pe viitoarea descarcare a A0 in DN2
-
Infrastructura Romania
08 NOI 2024 Autostrada A0 sud lot 3 pasaj peste DJ601 Ciorogarla Aktor
-
Daca tin ritmul acesta, cred ca grecii termina tot, cu exceptia pasajului de la Teghes, pana pe 20 Dec cand ma gandesc ca intra in vacanta.
-
Nu e chiar așa de rău; în primăvară se poate închide inelul de sud. Iar în 1 an, 1 an și jumătate, UMB și CCECC pot lega inelul de nord de inelul de sud.
-
The Romanian
Ionel Scrioșteanu: update șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟯 𝗦𝘂𝗱 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗔𝟬 (punctul Țegheş)
-
Infrastructura Romania
11 NOI 2024 Autostrada A0 nord lot 4 UMB Cernica.
-
Progres semnificativ la trecerea A1 peste Canalul Arges de la Merisani. Pare ca WeBuild ar vrea sa deschida tronsonul Bascov - Baiculesti in acest an.
-
Da, asa arata un lot aproape gata: Bascov - Baiculesti. Nu prostiile pe care le zice Grindeanu, ca lotul Aktor rateaza la milimetru anul asta sau poate ca totusi reuseste ...
Iar eu trebuie sa-mi inghit vorbele, ca am zis la un moment dat ca nici o sansa pentru Bascov-Baiculesti anul asta. Ei bine, acum sunt sanse bunicele. Probabil pe final de noiembrie termina de betonat podul Merisani si trec la hidro + asfalt, ceea ce se poate face in cateva zile. Pentru ca numai o mica parte a podului peste canal primeste asfalt, ca. 20%. Adica frontul de lucru se reduce dramatic. Undeva pe 10-20.12 se pot ocupa de rosturi si cu putin noroc dau drumul pana de Craciun. Daca nu, atunci oricum e o ratare milimetrica si mai discutam de max. 2 sapt. de lucru plin in ianuarie.
-
-
Mobilizare serioasa. Oricum, se vede ca aici au concentrate majoritatea fortelor. Intre Baiculesti si Curtea de Arges lotul pare abandonat, pentru ca resursele sunt concentrate la acest punct de lucru.
PS. Am postat amandoi simultan filmarea lui Raducu
-
@vancouver a spus în A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta:
Da, asa arata un lot aproape gata: Bascov - Baiculesti. Nu prostiile pe care le zice Grindeanu, ca lotul Aktor rateaza la milimetru anul asta sau poate ca totusi reuseste ...
Iar eu trebuie sa-mi inghit vorbele, ca am zis la un moment dat ca nici o sansa pentru Bascov-Baiculesti anul asta. Ei bine, acum sunt sanse bunicele. Probabil pe final de noiembrie termina de betonat podul Merisani si trec la hidro + asfalt, ceea ce se poate face in cateva zile. Pentru ca numai o mica parte a podului peste canal primeste asfalt, ca. 20%. Adica frontul de lucru se reduce dramatic. Undeva pe 10-20.12 se pot ocupa de rosturi si cu putin noroc dau drumul pana de Craciun. Daca nu, atunci oricum e o ratare milimetrica si mai discutam de max. 2 sapt. de lucru plin in ianuarie.
Asta chiar e o veste bună. Și eu aș fi zis tot așa, că nu se poate o deschidere parțială anul ăsta. Câți kilometri sunt între Băscov - Băiculești?
-
vreo 15-17km. Nu ajuta traficul pe relatia Sibiu-Pitesti, dar zona aia de 17km pe DN7C este o localitate continua si mereu aglomerat. Asadar ajuta traficul local, degreveaza acele localitati de un trafic groaznic, galagie, etc.
-
Asta nu suna bine deloc. Daca invoicau SF prost si lipsa foraje geo... Dar partea cu Covid si Ucraina....
-
@vancouver a spus în A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta:
vreo 15-17km. Nu ajuta traficul pe relatia Sibiu-Pitesti, dar zona aia de 17km pe DN7C este o localitate continua si mereu aglomerat. Asadar ajuta traficul local, degreveaza acele localitati de un trafic groaznic, galagie, etc.
Nici eu nu cred ca traficul de pe Sibiu - Pitesti se va muta de pe DN7 pe A1 pana cand nu e gata cel putin si lotul Porr pana la Tigveni. DN73C este destul de prost intre Curtea de Arges si intersectia cu DN7 din Blidari, mai ales pentru camioane.
-
@daniel22_22 a spus în A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta:
Asta nu suna bine deloc. Daca invoicau SF prost si lipsa foraje geo... Dar partea cu Covid si Ucraina....
Da, probabil cer 23% ca sa primeasca 10%. Oricum parca in contractele finantate de UE nu se pot accepta majorari mai mari de 10%, decat prin reziliere si relicitare.
-
-
@mihai a spus în A1, A0, A2 - coridor principal vest-est Nadlac-Sibiu-Pitesti-Bucuresti-Constanta:
Da, probabil cer 23% ca sa primeasca 10%. Oricum parca in contractele finantate de UE nu se pot accepta majorari mai mari de 10%, decat prin reziliere si relicitare.
Aici esti in urma cu stirile. Exista o lege din perioada pandemiei + criza preturile din energie (perioada in care materialele in constructii au crescut cu >50%), exista un algoritm de incrementare a preturilor. Toti marii constructori au primit 20-30-40% la contractele semnate in 2018-2020. De ex. Aktor a primit peste 1 miliard de lei pentru CF Brasov-Sighisoara, doar ca a durat cam 1 an pana le-a fost aprobata majorarea (ca deh, CFR e stat in stat si bataie de joc in bataie de joc, si cei din CFR nu erau de acord cu treaba asta - say what? - pana cand s-a aprobat totusi si la insistente prin minister - adica legea zice intr-un fel, dar CFR nu are chef sa o aplice ... - si ca atare Aktorii au avut scuza 1,5 ani sa traga mâta de coada pe acolo).
Daca iti aduci aminte chiar UMB a facut "greva" la un moment dat, a amenintat ca abandoneaza santierele. Atunci le-au fost aprobate majorari de 40% la unele contracte, desigur si celorlalte firme. Altfel tot ce era semnat in 2018-2020 trebuia abandonat. Si chiar si ce era semnat prin 2021-2022, dat fiind ca licitatiile pornisera in 2019-2020 pe preturile vechi.
Asadar Mapa va primi probabil exact suma solicitata, cu exceptia cazului ca au gresit la calcule. Exista baza legala, este acceptat de UE.
Ceea ce zici tu nu este 10%, ci 15%, maxim, pentru lucrari suplimentare. Aici de ex. avem cazul celor 2 viaducte imense de pe A3, care nu se incadrau in 15% din pretul UMB si au trebuit sa fie licitate separat. Ceea ce a cerut MAPA este o actualizare de preturi.
-
Infrastructura Romania
15 NOI 2024 Autostrada A0 nord lot 4 UMB Lac Cernica.