Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Lucrări de reabilitare sau construcție căi ferate

    Scheduled Pinned Închis Moved CĂI FERATE
    379 Mesaje 16 Posters 93.5k Vizualizări 1 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • A Deconectat
      Azzl
      ultima editare de

      Marina Stejerean  /  dec. 11

      Se pregătește infrastructura pentru trenul metropolitan din Cluj. Investiție de aproape 45 de milioane de euro în calea ferată

      Se pregătește infrastructura pentru trenul metropolitan din Cluj. Investiție de aproape 45 de milioane de euro în calea ferată

      SRCF pregătește infrastructura pentru trenul metropolitan din Cluj. Investiție de aproape 45 de milioane de euro în calea ferată

      Licitație lansată pentru modernizarea liniilor Cluj–Apahida–Jucu–Bonțida
      Sucursala Regională de Căi Ferate Cluj a publicat în Sistemul Electronic de Achiziții Publice anunțul de licitație intitulat „Lucrări de înlocuire la rând a elementelor suprastructurii de cale ferată pe linia CF Cluj-Napoca – Apahida – Jucu – Bonțida (50,74 km), aferente proiectului Tren Metropolitan Gilău–Florești–Cluj-Napoca–Baciu–Apahida–Jucu–Bonțida”.
      Valoarea totală estimată a contractului este de 227.167.536,54 lei, echivalentul a aproape 45 de milioane de euro, fără TVA.

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
      • A Deconectat
        Azzl
        ultima editare de Azzl

        Apronat in sedinta de azi
        33. PROIECT DE HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investiţii "Modernizarea liniei de cale ferată Apahida - Suceava, Subsecţiunea 3: Pojorâta Suceava", lucrare de utilitate publică de interes naţional
        https://gov.ro/ro/guvernul/sedinte-guvern/informatie-de-presa-privind-proiectele-de-acte-normative-incluse-pe-agenda-edintei-guvernului-romaniei-din-18-decembrie-2025

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • vancouverV Deconectat
          vancouver
          ultima editare de vancouver

          11,4 miliarde lei la prima strigare, adică vreo 2,2 miliarde de coco, un mizilic!

          în loc să facem doar RK greu, adică quick wins, o ținem înainte cu stilul de pe coridor, dar cu capul spart. Dam banii si pe ETCS, dar nu functioneaza nici dupa 20 ani nicaieri, dam bani pe cresteri de viteza, dar nu avem material rulant sau chiar daca il avem, stam cate 20-30 de minute prin gari la schimbat de locomotive. Iar cu QW putem obtine un timp cu doar 10-20% mai mic, dar cu costuri de 3-4 ori mai mici. Respectiv la trenuri de marfa si regio oricum timpii vor fi identici, doar cateva trenuri IR sau IC pe zi vor avea parte de cresterea de viteza.

          Și cel mai misto, fiind linie simplă, o închidem vreo 5-10 ani pentru lucrări.

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
          • vancouverV Deconectat
            vancouver
            ultima editare de vancouver

            Dezastru pe șantierele feroviare finanțate din PNRR. România riscă să piardă miliarde de euro din cauza întârzierilor la lucrările de modernizare

            Dezastru pe șantierele feroviare finanțate din PNRR. România riscă să piardă miliarde de euro din cauza întârzierilor la lucrările de modernizare

            România se află într-o situație critică privind absorbția fondurilor europene destinate infrastructurii feroviare.

            România se află într-o situație critică privind absorbția fondurilor europene destinate infrastructurii feroviare. Deși România are alocată suma totală de 3,48 miliarde de euro prin Planul Național de Redresare și Reziliență pentru aceste proiecte, datele transmise de CFR Infrastructură la solicitarea „Adevărul” demonstrează că, la finalul anului 2025, șantiere vitale înregistrează un progres fizic modest.

            Cu mentiunea ca se sta binisor pe partea de QW, si ea finantata din PNRR. O buna parte a lucrarilor QW sunt finalizate, altele in stadii avansate si cu sanse bune de finalizare pana in august 2026. Doar cateva loturi sunt mai in urma, din diverse motive. Amanunte in articol.

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • M Conectat
              mihai
              ultima editare de

              ⛏ Liniile 1-3 sunt funcționale - Gara Brașov Ep 32🚆 18.12.2025
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de

                Arad - TM:

                Arad - Timișoara Nord cu trenul, Decembrie 2025.

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de

                  Stația Fetești pe ultima sută. Stadiu 93%. Deschidere linia 1 și 2 în ianuarie.

                  Adrian Bărbulescu  /  dec. 20

                  FOTO-VIDEO Calvarul călătorilor în stația CF Fetești se apropie de final

                  FOTO-VIDEO Calvarul călătorilor în stația CF Fetești se apropie de final

                  Calvarul pe care trebuie să-l îndure pasagerii feroviari care coboară sau urcă din/în tren în stația CF Fetești se apropie de final

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • JohnDoeJ Conectat
                    JohnDoe @vancouver
                    ultima editare de JohnDoe

                    Scarile rulante sunt un bonus, dar lifturile pentru persoane cu handicap locomotor sunt absolut necesare.

                    Calafat - Severin - Lugoj

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver
                      ultima editare de

                      Proiectul e vechi, din anii 2000. Pe de alta parte pe unde s-au mai facut lifturi, 50% din timp sunt defecte, si asta in statii mari gen Arad.

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                      • M Conectat
                        mihai
                        ultima editare de

                        Lucrări M310 - Arad - Timișoara (Lot 4) - 12.2025
                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • First post
                          Last post