Mesaje
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
AUTOSTRADA A1 Margina - Holdea | Stadiu Lucrări 31.07.2025
Raducu P Drum
-
RE: A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București
AUTOSTRADA A1 TUNELURI Margina - Holdea d #004 Stadiu lucrari 31.07.2025
-
RE: A7 Ploiești - Bacău - Suceava
*FINANȚARE ASIGURATĂ PENTRU AUTOSTRADA MOLDOVEI
Astăzi am fost pe șantierul Autostrăzii Moldovei, pe tronsonul Focșani–Bacău, împreună cu ministrul Transporturilor, Ciprian Șerban, directorul general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, Cristian Pistol, și cu antreprenorul român Dorinel Umbrărescu.
Valoarea lucrărilor depășește 14 miliarde de lei. Una dintre deciziile importante pe care le-am luat în vederea finanțării autostrăzii, care asigură conectarea Moldovei, este includerea acesteia în lista de proiecte din Planul Național de Redresare și Reziliență.
Acest lucru înseamnă că sumele necesare vor fi asigurate, astfel încât, în toamna anului viitor, lucrările pe toate tronsoanele să fie finalizate.
Astfel va fi nevoie să facem plăți lunare cuprinse între 800 de milioane și 1 miliard de lei. Am discutat cu ministrul Transporturilor și cu cel al Finanțelor pentru a găsi soluții de asigurare a fluxului de plăți și, de asemenea, va fi nevoie de o mobilizare susținută a constructorilor.
Pe cele două tronsoane mari ale întregului traseu al autostrăzii, lucrările sunt realizate într-un stadiu cuprins între 30% și 80%. Sunt peste 5.000 de muncitori care lucrează zilnic pe șantier.
Le mulțumesc constructorilor pentru mobilizare, pentru că finalizarea la timp a lucrărilor la autostradă este un angajament comun între Guvern, CNAIR și constructori.
Peste 100 km din tronsonul Ploiești–Pașcani sunt deja deschiși circulației.
Conectarea Moldovei și a Bucovinei este un proiect strategic pentru România.*
-
RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași
*𝐃𝐫𝐮𝐦 𝐄𝐱𝐩𝐫𝐞𝐬 𝐅𝐨𝐜𝐬̦𝐚𝐧𝐢-𝐁𝐫𝐚̆𝐢𝐥𝐚 : 𝐜𝐨𝐧𝐭𝐫𝐚𝐜𝐭 𝐚𝐭𝐫𝐢𝐛𝐮𝐢𝐭 𝐩𝐞𝐧𝐭𝐫𝐮 𝐬𝐮𝐩𝐞𝐫𝐯𝐢𝐳𝐚𝐫𝐞𝐚 𝐥𝐮𝐜𝐫𝐚̆𝐫𝐢𝐥𝐨𝐫
️Compania Națională de Investiții Rutiere a atribuit firmei de inginerie din România TPF Inginerie S.R.L contractul pentru supervizarea lucrărilor de proiectare și execuție pentru Drumul Expres Focșani-Brăila.
Oferta a fost desemnată câștigătoare pentru o valoare de 55,1 milioane lei (fără TVA), iar contractul poate fi semnat dacă în termenul legal de 10 zile nu se depun contestații.
Contractul pentru supervizare :
Durata contractului pentru serviciile de supervizare este de 106 luni, după cum urmează :
• 6 luni etapa de proiectare;
• 36 luni pentru execuția lucrărilor;
• 60 luni garanție;
• 4 luni recepția finală.
Obiectivele specifice ale contractului finanțat din fonduri europene nerambursabile și de la Bugetul de Stat sunt prestarea de servicii de supervizare de înaltă calitate, atât în timpul perioadei de proiectare și execuție a lucrărilor, cât și pe parcursul perioadei de garanție a lucrărilor, în vederea urmăririi corectei utilizării a fondurilor disponibile și pentru a se asigura ca Antreprenorul proiectează și execută lucrările în conformitate cu obligațiile contractuale, în special în ceea ce privește durata, cantitatea, calitatea și costul proiectării și al lucrărilor.
Rezultatele așteptate a fi atinse de către Supervizor sunt următoarele:
• Servicii de management de proiect și consultanță pentru Beneficiar referitoare la Contractul de "Proiectare si Execuție Drum Expres Focșani - Brăila”;
• Servicii de supervizare privind obținerea acordurilor si autorizațiilor necesare pentru derularea Contractului "Proiectare si Execuție Drum Expres Focșani - Brăila”;
• Servicii de supervizare a proiectării și execuției lucrărilor la standarde de înaltă calitate, cu respectarea normativelor, standardelor și a legislației în vigoare, evaluarea și aprobarea lucrărilor, cantităților, materialelor, echipamentelor etc., în calitatea sa de „Supervizor”
• Servicii de supervizare pe durata perioadei de garanție a lucrărilor.
Drumul Expres Focșani-Brăila, cu o lungime de 73,5 kilometri va asigura legătura între Autostrada Moldovei Ploiești-Pașcani (A7), Podul peste Dunăre de la Brăila, Drumul Expres Brăila-Galați (DEx 6), Tulcea și Constanța, urmând să devină cel mai lung drum de mare viteză din România construit într-un cadrul unui singur contract.
Reamintim că, la sfârșitul lunii trecute, Compania Națională de Investiții Rutiere a atribuit Asocierii de constructori din România SA&PE Construct S.R.L (Lider asociere)- Spedition UMB-Tehnostrade S.R.L. -Arcada Company, contractul de 4,29 miliarde lei pentru proiectarea și execuția Drumului Expres Focșani-Brăila, iar la încheierea perioadei legale nu au fost depuse contestații. *
-
RE: A6, DEx12 autostrăzi și drumuri express Oltenia
Drum Expres DEx12 Craiova - Pitesti Tronson 4 Nod rutier 2 M 25.06.2025
-
RE: DX-uri zona Galați - Brăila si DR21 Brăila-Slobozia-Călărași
DRUM EXPRES DEx6 Brăila- Galați #34 Stadiu ucrări 18.07.2025 Filmare O complet
Raducu P Drum
-
RE: A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-Turda
A3 Asfaltări UMB la nodul rutier Zimbor Autostrada Transilvania Nădăselu - Zimbor - Poarta Salajului
A3 Asfaltări UMB la nodul rutier Zimbor Autostrada Transilvania Nădășelu - Zimbor - Poarta Salajului
On The Road AK
-
RE: A3 București-Brașov-Cluj Napoca-Borș și A10 Sebeș-Turda
𝐂𝐍𝐈𝐑 𝐝𝐞𝐦𝐚𝐫𝐞𝐚𝐳𝐚̆ 𝐞𝐱𝐞𝐜𝐮𝐭̦𝐢𝐚 𝐥𝐨𝐭𝐮𝐥𝐮𝐢 𝐂𝐡𝐢𝐫𝐢𝐛𝐢𝐬̦-𝐁𝐢𝐡𝐚𝐫𝐢𝐚 𝐚𝐥 𝐀𝐮𝐭𝐨𝐬𝐭𝐫𝐚̆𝐳𝐢𝐢 𝐓𝐫𝐚𝐧𝐬𝐢𝐥𝐯𝐚𝐧𝐢𝐚 !
️ Compania Națională de Investiții Rutiere a emis Ordinul pentru începerea lucrărilor pe lotul Chiribiș-Biharia al Autostrăzii Transilvania și a stabilit data de începere pentru mâine, 𝟐𝟒 𝐢𝐮𝐥𝐢𝐞 𝟐𝟎𝟐𝟓, termen de la care se calculează durata de execuție.
,,Am avizat în Consiliul Tehnico-Economic al CNIR documentația pentru un tronson cu o lungime de 8,5 kilometri, accelerând, astfel, acest proiect atât de important pentru infrastructura națională și demonstrând că, atunci când și beneficiarul înțelege să facă eforturi alături de constructor, se poate deschide șantierul cu aproape o jumătate de an mai devreme față de termenul contractual. Acordăm tot sprijinul Antreprenorului pentru ca, la finalul anului viitor, acest lot să fie terminat și să asigure conexiunile cu loturile în circulație ale A3 de lângă Nușfalău și Borș”, a precizat directorul general al CNIR, Gabriel Budescu.
Fișa de proiect, Traseul în format KMZ și Plan amplasament pot fi consultate pe site-ul CNIR la următorul link :
https://www.cnir.ro/.../subsectiunea-3c2-chiribis-biharia/