DNCB și DR - centura București la nivel DN și drumuri radiale București
-
Cu totii suntem de acord ca va descongestiona A1 si va incarca suplimentar A0 - mai mult sau mai putin. 99% din timp cred ca nu vor aparea probleme pe A0 cauzate direct de acest DR1. Si nu-mi fac griji pentru nodul cu DJ 401 A aproape de nodul cu A0 ci doar pentru nodul A0 / A1, care va primi incarcare suplimentara si eventual bucata de A0 intre DR1 si A1, care va fi mai plina decat restul A0.
Dar fara nodul cu A0 toate inconvenientele cu A0 ar disparea, dar functia de a descongestiona A1 tot ar ramane, poate doar usor redusa.
-
@vancouver
Care crezi că e un termen realist să vedem primul drum radial intrând efectiv în execuție?
Știu că vor fi la două benzi, dar sunt două benzi de drum expres sau mai înguste, de tip drum național? -
@mike_us Fix acesta este rolul primordial al asa-ziselor drumuri express: nu pot fi definite ca autostrada, desi se apropie de conceptul de autostrada, pentru ca nu indeplinesc anumite caracteristici din motive gen lipsa de spatiu, si atunci rezulta benzi mai inguste sau lispa banda de urgenta etc. Adica fix la intrarea in orasele mari, unde exproprierile costa enorm si deranjeaza pe multi, deci limitam caracteristicile drumului.
Ce s-a facut la noi cu drumuri express pe camp e o prostie. Mai ales cu banda de urgenta ingustata, care permite aparent oprirea, dar de fapt riscurile ca alt vehicul sa nu vada la timp pe cel oprit sunt enorme si poate intra in el. Si toate astea pentru un 2-3-4% cost suplimentar la executie... in camp, unde e spatiu cat China.
-
-
-
@ncb Mă frecai la ochi.......minune mare ! Să fie într-un ceas bun!
-
-
O filmare care arata clar impactul deschiderii A0 prin sud si lipsa A0 prin nord. O tura completa pe tot inelul DNCB in 1 ora si 45 de minute din care:
A2>A1 prin nord 1:12
A1>A2 prin sud 0:33WOW ce diferenta. Si asta desi prin sud zonele cu 4 benzi sunt mai scurte decat prin nord. Ce-i drept, prin sud DNCB este cu aprox. 6km mai scurta intre A2 si A1.
Filmarea este din sept. 2025:
-
-