Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    A1 - Nădlac-Timișoara-Sibiu-Pitești-București

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    1.3k Mesaje 44 Posters 486.3k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • EmericE Deconectat
      Emeric
      ultima editare de

      DRDP Timişoara

      DRDP Timişoara

      La final de an 2025, stadiul șantierului #A1 Margina – Holdea este de aproape 50%. Activitatea este susținută în toate galeriile celor două tuneluri de pe traseu. 🔹 La primul tunel, unde anul...

      Duta CD 1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
      • EmericE Deconectat
        Emeric
        ultima editare de

        MOBILIZARE PE ZONA MONTANĂ: Progrese vizibile pe Secțiunea 3 a Autostrăzii Sibiu – Pitești!
        Lucrările avansează pe cel mai complex tronson al autostrăzii care traversează Carpații (Cornetu - Tigveni). Constructorii Tancrad și Webuild mențin un ritm susținut, fiind mobilizați în șantier cu aproximativ 1.400 de muncitori și deservenți de utilaje și peste 1000 de utilaje.
        Stadiul lucrărilor la zi:
        Se lucrează simultan la 14 structuri (poduri și viaducte) din cele 54 proiectate pe traseu. Un punct important a fost atins la structura de la km 66+200, unde s-a finalizat montajul tuturor celor 24 de grinzi.
        De asemenea, o parte din zidurile de sprijin sunt gata, iar în prezent se intervine inclusiv la ecoductul din zona Racovița.
        Pregătiri pentru tunel:
        Activitatea este intensă și în bazele de producție. În fabricile special construite în șantier (Racovița și Cepari) se produc continuu grinzi și carcase de armătură necesare pentru tuneluri.
        Noutate importantă:
        La finalul acestui an estimăm că va ajunge în Portul Constanța utilajul de forare (TBM) care va excava cele două galerii ale Tunelului Poiana (1,78 km). Este un pas decisiv pentru acest proiect.
        Investiția în cei 37,4 km ai Secțiunii 3 se ridică la 5,4 miliarde lei (fără TVA), finanțare asigurată prin Programul Transport.

        3.6K views · 104 reactions | MOBILIZARE PE ZONA MONTANĂ: Progrese...

        3.6K views · 104 reactions | MOBILIZARE PE ZONA MONTANĂ: Progrese...

        MOBILIZARE PE ZONA MONTANĂ: Progrese vizibile pe Secțiunea 3 a Autostrăzii Sibiu – Pitești! Lucrările avansează pe cel mai complex tronson al autostrăzii care traversează Carpații (Cornetu -...

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
        • Duta CD Deconectat
          Duta C @Emeric
          ultima editare de

          @Emeric Merge UMB-ul ca rulmentul pe osie!

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
          • ncbN Deconectat
            ncb
            ultima editare de

            AUTOSTRADA CU TUNELURI, gata în 2026? Stadiu 50 la sută în decembrie 2025
            1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
            • ncbN Deconectat
              ncb
              ultima editare de

              AUTOSTRADA A1 Margina - Holdea | Stadiul lucrărilor la 19.12.2025
              1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • vancouverV Deconectat
                vancouver
                ultima editare de

                TUNEL Margina - Holdea Ep. #007 | Lucrări căptușeli interioare, Acoperiș tevi 19.12.2025

                Railway fan. But motorways have to be done first!

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de

                  Se intorc romanii din vest si la Margina e jale chiar si la ora 20:30. Timp suplimentar ca. 40-45 minute. Incat e mai repede pe Valea Muresului:

                  frih.png

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
                  • JohnDoeJ Deconectat
                    JohnDoe @vancouver
                    ultima editare de

                    @vancouver da, sectiunea aia e monumentul lui Cuc.

                    Calafat - Severin - Lugoj

                    1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver
                      ultima editare de

                      Culmea, Cuc este cel care a rupt nodul gordian in 2017. Zona cu tuneluri fusese contractata in 2010 si nu se miscase un deget pana in 2017, nici macar proiectarea nu era gata. Trebuia reziliat si luat de la capat. Cu mult inaintea lui Cuc. Acesta a fost cel care a luat sabia in mana si a taiat nodul, deci aici are o bila alba. O mare bila alba.

                      Apoi a durat iarasi enorm de mult pana au reluat licitatia, dar nu mai era Cuc la butoane.

                      In schimb actualul ministru care nu face nimic, sta doar si asista cum se termina ceea ce este pornit fie la nivel de SF si urmeaza sa fie scos la licitatie, fie deja in executie, cu sau fara intarzieri.... Actualul ministru da, este o nulitate. Nu are nimic de zis despre bucla de pe A13, nu are nimic de zis despre ce face UMB sau cum sa prioritizeze, nu are nimic de zis depre faptul ca facem Focsani - Braila, cu DN liber la orice ora, in schimb nu se misca un deget la A3 Valea Prahovei (bine ca misca macar consiliul judetean PH). Si bravo lui, a semnat un memorandum pentru o autostrada prin Bulgaria!

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      JohnDoeJ 1 Reply Last reply Răspunde Citează 5
                      • JohnDoeJ Deconectat
                        JohnDoe @vancouver
                        ultima editare de

                        Având în vedere numărul crescut de autovehicule care intră în țară, pe sensul de mers Nădlac – București, traficul rutier se desfășoară cu dificultate pe autostrada A1, în zona nodului rutier Margina, la kilometrul 426.
                        În prezent, este formată o coloană de vehicule cu o lungime de aproximativ 11 kilometri, situație determinată de faptul că DN 68A nu poate prelua fluxul mare de autovehicule care coboară de pe autostradă.
                        Pentru evitarea aglomerației și fluidizarea traficului, recomandăm conducătorilor auto utilizarea următoarelor rute ocolitoare:

                        • Autostrada A1, kilometrul 536 – Centura ocolitoare a municipiului Arad, cu legătură directă pe DN7 (E68);
                        • Autostrada A6 Lugoj – DN6 (E70);
                        • Autostrada A1, kilometrul 443 – ieșire Traian Vuia, cu legătură către DN6 și DN68A;
                        • Autostrada A1, kilometrul 443 – ieșire Traian Vuia spre Făget, cu legătură către DN7 (E68).
                          Totodată, recomandăm șoferilor să manifeste răbdare, să respecte indicațiile polițiștilor aflați în teren și regulile de circulație, și să se informeze în prealabil cu privire la condițiile de trafic.

                        Politia pe feisbuc: https://www.facebook.com/share/v/17dBhn3Qeo/

                        Calafat - Severin - Lugoj

                        1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
                        • First post
                          Last post