Timisoara
-
Echipele antreprenorului care lucrează la noul drum de legătură dintre DN 69 Timișoara – Arad și autostrada #A1, zona localității Pișchia, au continuat operațiunile specifice de șantier, activitatea fiind limitată la tipuri de lucrări care pot fi executate pe temperaturi scăzute. Pe șantier au fost săptămâna aceasta circa 150 de persoane – muncitori, mecanici, deservenți de utilaje etc. Stadiul lucrării este de 43%.
Au fost executate amenajări pentru protecția mediului (amenajarea bazinelor de retenție), lucrări la terasament constând în așternere de strat de balast, montare geogrilă, montare de dale la podețe și lucrări de consolidare a terasamentului, cu lianți hidraulici. Continuă în special lucrările la podurile și pasajele de pe traseu (montare aparate de reazem, eșafodaj, armare, cofrare, betonare elevații etc.) Alte lucrări se fac pentru amenajarea viitoarelor noduri rutiere cu autostrada A1 și cu DN 69.
-
Drum de legatura DN69 A1 Timisoara
Fly Drone
-
DRUM DE LEGĂTURĂ | Autostrada A1 Arad-Timișoara - DN69 | Stadiu lucrări 08.03.2025 #arlcluj
frameD Future PRODUCTIONS
-
TIMIȘOARA. Pornită la începutul lunii decembrie și marcată de peripeții, operațiunea de împingere a structurii de beton de la Pasajul Solventul din Timișoara se încheie luni.
Chesonul, care arată precum o casetă de 70 de metri lungime și 28 lățime, a ajuns la momentul în care va fi străpuns complet pământul de sub cele 10 linii de tren, spre Calea Bogdanestilor. Aceasta pentru ca sunt vizibile deja lamele.Cu ajutorul preselor hidraulice, duminică s-au împins ultimii 2 metri de pământ, iar luni va fi organizat la Timișoara un moment festiv care va marca oprirea chesonului în poziția să finală.
Odată indepartat pământul, urmează lucrări tehnologice specifice de racordare a chesonului cu radier si alte interventii de consolidare.Acțiunea constructorilor a fost una cu emoții, dat fiind faptul că în mai multe rânduri, începând din ianuarie, s-au produs surpări între liniile de tren, ultimele chiar în urmă cu câteva zile. Din fericire, acestea nu au pus în pericol transportul pe calea ferată.
Pasajul Solventul, care costă peste 28 de milioane de euro, ar fi trebuit să fie gata incă din ianuarie 2024.
Reprezentanții Primăriei Timișoara se arătau optimiști că, în această vară, pasajul ar putea fi traversat cu mașina, cu bicicleta sau pe jos.
Tramvaiele, însă, vor trece prin pasaj abia peste câțiva ani. Aceasta pentru că mai trebuie construit podul peste Bega către cartierul Dâmbovița. Este așteptată demararea licitației pentru găsirea unei firme care să-l proiecteze și să-l construiască, aceasta însă după ce va fi obținută și o finanțare din bani europeni, pentru care a fost depusă cerere zilele trecute. -
Chesonul de la Pasajul Solventul în poziția finală - 10.03.2025 Timișoara
frameD Future PRODUCTIONS
-
Drum de legătură DN69 A1 Timișoara
Cataerials
-
DRDP Timişoara :
Pe șantierul drumului de legătură dintre DN 69 și autostrada #A1 este activitate susținută în mai multe puncte de lucru, fiind abordate de către echipa antreprenorului atât lucrările la terasament, cât și la structurile de pe traseu. Astfel, se fac umpluturi din pământ, umpluturi armate la pasajul peste drumul național Timișoara – Arad, umpluturi din balast la culeele structurilor, se așterne strat de formă pe unele sectoare. Se lucrează și la șanțuri și rigole, la asigurarea scurgerii apelor și bazine de retenție. Stadiul șantierului este de aproape 47%.
-
Pasajul Solventul - Construirea și împingerea chesonului - Time-lapse - Stadiu lucrări 21.03.2025
frameD Future PRODUCTIONS
-
Drum de legătură DN69 A1 Timișoara 19.03.2025
Cataerials
-
Drum de legătură DN69 A1 Timișoara 26.03.2025
Cataerials