Autostrăzi
-
Președintele Rădulescu cheamă la luptă autoritățile și cetățenii din Vâlcea, Dolj și Argeș pentru DEx Tigveni – Râmnicu Vâlcea – Găneasa
Cei din Valcea si Dolj poate poate, dar pe cei din Arges ii doare rau de tot in c**. I-a durut in c** inclusiv de A1 dincolo de CdA, iar acele drumuri judetene de legatura intre Valea Topologului si Valea Argesului, de muuuult terminate si modernizate in jud. Valcea, in Arges abia acum la presiuni mari mai misca ceva, dar festina lente, unde va grabiti? Intai sa fie gata autostrada, apoi mai vedem ....
Avand in vedere si constrângerile bugetare, parerea mea este ca DX Tigveni - Rm. Valcea - Ganeasa trebuie proiectat integral, apoi executat in prima faza doar jumatate de DX (o cale) pe care sa se circule 1+1, eventual pe unele urcari 2+1 (unde ulterior DX poate pastra 3 benzi pe sensul de urcare). Un drum complet denivelat la nivel de 1+1 ar fi deja parfum comparat cu actualele localitati aproape continui de-a lungul DN!
In alta ordine de idei ar trebui data o lege care interzice cu desavarsire bagarea in intravilan si constructia de noi gospodarii de-a lungul DN-urilor.
-
-
Prognoza economedia in forma tabelara, sa ne putem juca cu ea. Am adaugat si alte tronsoane in executie, cu sanse minime pentru 2026 - de aceea apar la 2027.

-
Cred ca putem sa adaugam si pod Ungheni Prut A8 = 1 km.
-
Boița - Avrig nicio sansa pt 2027, 2028 spre final.
-
Deci aproape 1800 de km la sfarsit de 2027.
-
Tabelul este focusat pe 2026. Pe 2027 s-ar putea sa mai fie si alte tronsoane la care acum nu m-am gandit. De ex. WeBuild poate primii 10km din A1 lotul 3 de la Tigveni la Suici. Poate ceva si din lotul UMB A8 de langa Targu Neamt.
Boita-Avrig da, e clar dupa 2027, apare in tabel la modul "nu in 2026".
-
Varianta modificata conform observatiilor si cu parerea mea legata de A7, unde nu cred ca UMB termina in 2026 totul pana la Pascani:

-
Economica a preluat din comunicatul nostru:
-
@vancouver : Eu am îndoieli pentru 2026 în privința lotului Pizzarotti și a lotului Precon de pe A3. Iar chinezii pe A0 o să fie chiar la limita lunii decembrie, dacă o să fie în 2026.
-
@daniel22_22 pentru A0N1, Retter sunt cei care continua sa sustina ca finalizeaza tronsonul DN1 - DN1A pana in martie. E adevarat ca in momentul asta termenul auto-impus pare exagerat de optimist si pare mult mai realista o deschidere a tronsonului DN1 - DN1A prin iunie 2026.
Pe restul tronsonului e de asemenea adevarat ca structurile de pe Bacu - DN7 nu sunt inca atacate. Dar asta tine din nou de Retter, care e resposabila de toate structurile de pe lot si care s-a concentrat pana acum pe Crobeanca - DN1A + pasajul peste DN7 si M901. E clar ca prin martie se muta pe structurile dinspre Bacu. Deci e prematur sa spunem ca nu pot finaliza intreg lotul pana la final de 2026.
Pe A0N3, CCECC e in stadiu avansat cu toate structurile grele (Nod A0/DN2, Pasaj M800). Singura structura neatacata este Pasajul DN3 peste A0. Dar e un pasaj mic, cu o banda pe sens. De la stadiul actual, UMB ar finaliza lotul in 3, maxim 4 luni. Deci probabil poate si CCECC sa-l finalizeze in 9-10 luni.
In privinta Precon, strict din ce s-a vazut in teren, s-au miscat foarte bine pana acum. Au avansat foarte bine la structuri, iar lotul este cu profil de campie. In afara de motive financiare, nu vad ce i-ar putea impiedica sa finalizeze lotul in 2026.
Președintele Rădulescu cheamă la luptă autoritățile și cetățenii din Vâlcea, Dolj și Argeș pentru DEx Tigveni – Râmnicu Vâlcea – Găneasa