Forum Construim România
    • Categorii
    • Recente
    • Taguri
    • Populare
    • Utilizatori
    • Grupuri
    • Înregistrare
    • Autentificare

    Autostrăzi

    Scheduled Pinned Închis Moved AUTOSTRĂZI
    147 Mesaje 28 Posters 27.5k Vizualizări 2 Watching
    Se încarcă mai multe mesaje
    • Vechi la Noi
    • Noi la Vechi
    • Most Votes
    Răspunde
    • Răspunde ca subiect
    Login pentru a răspunde
    Acest subiect a fost șters. Doar utilizatorii cu privilegii pentru moderarea subiectelor îl poate vedea.
    • vancouverV Deconectat
      vancouver
      ultima editare de vancouver

      Președintele Rădulescu cheamă la luptă autoritățile și cetățenii din Vâlcea, Dolj și Argeș pentru DEx Tigveni – Râmnicu Vâlcea – Găneasa

      Claudia Stanciu  /  dec. 22  /  Administratie

      Președintele Rădulescu cheamă la luptă autoritățile și cetățenii din Vâlcea, Dolj și Argeș pentru DEx Tigveni – Râmnicu Vâlcea – Găneasa

      Președintele Rădulescu cheamă la luptă autoritățile și cetățenii din Vâlcea, Dolj și Argeș pentru DEx Tigveni – Râmnicu Vâlcea – Găneasa

      Președintele Consiliului Județean Vâlcea, Constantin Rădulescu, a lansat un apel public ferm privind accelerarea proiectelor majore de infrastructură care ar trebui să scoată județul din izolare....

      Cei din Valcea si Dolj poate poate, dar pe cei din Arges ii doare rau de tot in c**. I-a durut in c** inclusiv de A1 dincolo de CdA, iar acele drumuri judetene de legatura intre Valea Topologului si Valea Argesului, de muuuult terminate si modernizate in jud. Valcea, in Arges abia acum la presiuni mari mai misca ceva, dar festina lente, unde va grabiti? Intai sa fie gata autostrada, apoi mai vedem ....

      Avand in vedere si constrângerile bugetare, parerea mea este ca DX Tigveni - Rm. Valcea - Ganeasa trebuie proiectat integral, apoi executat in prima faza doar jumatate de DX (o cale) pe care sa se circule 1+1, eventual pe unele urcari 2+1 (unde ulterior DX poate pastra 3 benzi pe sensul de urcare). Un drum complet denivelat la nivel de 1+1 ar fi deja parfum comparat cu actualele localitati aproape continui de-a lungul DN!

      In alta ordine de idei ar trebui data o lege care interzice cu desavarsire bagarea in intravilan si constructia de noi gospodarii de-a lungul DN-urilor.

      Railway fan. But motorways have to be done first!

      1 Reply Last reply Răspunde Citează 2
      • M Conectat
        mihai
        ultima editare de

        Mădălina Podaru  /  dec. 25  /  Infrastructură

        AUTOSTRĂZI 2026. Scenariul optimist: 270 de kilometri de autostrăzi și drum expres inaugurați. Primul tunel veritabil de autostradă, inel complet pe A0 și A7 până la Pașcani

        AUTOSTRĂZI 2026. Scenariul optimist: 270 de kilometri de autostrăzi și drum expres inaugurați. Primul tunel veritabil de autostradă, inel complet pe A0 și A7 până la Pașcani

        270 de kilometri de autostradă și drum expres ar urma să fie deschiși circulației, într-un scenariu optimist, pe parcursul anului viitor, conform datelor

        1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
        • vancouverV Deconectat
          vancouver
          ultima editare de

          Prognoza economedia in forma tabelara, sa ne putem juca cu ea. Am adaugat si alte tronsoane in executie, cu sanse minime pentru 2026 - de aceea apar la 2027.

          2025-12-25 - inaugurari 2026 by economedia.png

          Railway fan. But motorways have to be done first!

          1 Reply Last reply Răspunde Citează 4
          • vancouverV Deconectat
            vancouver
            ultima editare de

            Cred ca putem sa adaugam si pod Ungheni Prut A8 = 1 km.

            Railway fan. But motorways have to be done first!

            M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
            • M Conectat
              marius.firtonea @vancouver
              ultima editare de

              Boița - Avrig nicio sansa pt 2027, 2028 spre final.

              OvidiuPetru84O 1 Reply Last reply Răspunde Citează 1
              • OvidiuPetru84O Deconectat
                OvidiuPetru84 @marius.firtonea
                ultima editare de OvidiuPetru84

                Deci aproape 1800 de km la sfarsit de 2027.

                1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                • vancouverV Deconectat
                  vancouver
                  ultima editare de vancouver

                  Tabelul este focusat pe 2026. Pe 2027 s-ar putea sa mai fie si alte tronsoane la care acum nu m-am gandit. De ex. WeBuild poate primii 10km din A1 lotul 3 de la Tigveni la Suici. Poate ceva si din lotul UMB A8 de langa Targu Neamt.

                  Boita-Avrig da, e clar dupa 2027, apare in tabel la modul "nu in 2026".

                  Railway fan. But motorways have to be done first!

                  1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                  • vancouverV Deconectat
                    vancouver
                    ultima editare de

                    Varianta modificata conform observatiilor si cu parerea mea legata de A7, unde nu cred ca UMB termina in 2026 totul pana la Pascani:

                    2025-12-25 - inaugurari 2026 si 2027 by vancouver.png

                    Railway fan. But motorways have to be done first!

                    daniel22_22D 1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                    • vancouverV Deconectat
                      vancouver
                      ultima editare de

                      Economica a preluat din comunicatul nostru:

                      dec. 27  /  News

                      2026, posibil an-record pentru autostrăzi în toată istoria României. Câți kilometri ar urma să fie dați în trafic și unde CIFRE - Economica.net

                      2026, posibil an-record pentru autostrăzi în toată istoria României. Câți kilometri ar urma să fie dați în trafic și unde CIFRE - Economica.net

                      Anul viitor ar putea fi cel în care se vor deschide cei mai mulți kilometri de autostrăzi din istoria României, potrivit estimărilor de acum.

                      Railway fan. But motorways have to be done first!

                      1 Reply Last reply Răspunde Citează 3
                      • daniel22_22D Deconectat
                        daniel22_22 @vancouver
                        ultima editare de daniel22_22

                        @vancouver : Eu am îndoieli pentru 2026 în privința lotului Pizzarotti și a lotului Precon de pe A3. Iar chinezii pe A0 o să fie chiar la limita lunii decembrie, dacă o să fie în 2026.

                        M 1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                        • M Conectat
                          mihai @daniel22_22
                          ultima editare de mihai

                          @daniel22_22 pentru A0N1, Retter sunt cei care continua sa sustina ca finalizeaza tronsonul DN1 - DN1A pana in martie. E adevarat ca in momentul asta termenul auto-impus pare exagerat de optimist si pare mult mai realista o deschidere a tronsonului DN1 - DN1A prin iunie 2026.

                          Pe restul tronsonului e de asemenea adevarat ca structurile de pe Bacu - DN7 nu sunt inca atacate. Dar asta tine din nou de Retter, care e resposabila de toate structurile de pe lot si care s-a concentrat pana acum pe Crobeanca - DN1A + pasajul peste DN7 si M901. E clar ca prin martie se muta pe structurile dinspre Bacu. Deci e prematur sa spunem ca nu pot finaliza intreg lotul pana la final de 2026.

                          Pe A0N3, CCECC e in stadiu avansat cu toate structurile grele (Nod A0/DN2, Pasaj M800). Singura structura neatacata este Pasajul DN3 peste A0. Dar e un pasaj mic, cu o banda pe sens. De la stadiul actual, UMB ar finaliza lotul in 3, maxim 4 luni. Deci probabil poate si CCECC sa-l finalizeze in 9-10 luni.

                          In privinta Precon, strict din ce s-a vazut in teren, s-au miscat foarte bine pana acum. Au avansat foarte bine la structuri, iar lotul este cu profil de campie. In afara de motive financiare, nu vad ce i-ar putea impiedica sa finalizeze lotul in 2026.

                          1 Reply Last reply Răspunde Citează 0
                          • First post
                            Last post