Păreri din Lehliu Gară
-
Un subiect pentru orice nu se potrivește la alt subiect pe feroviar. Păreri, știri pe surse, bârfe, etc
-
"Declarația edilului-șef al Iașului a venit în contextul unei discuții în Consiliul Local pe tema parteneriatelor între CFR și Primăria Iași. Primarul a făcut mai multe reproșuri către CFR, despre care a spus că este o instituție „stat în stat, cu propria-i Constituție”. El a precizat că, nici până în ziua de astăzi, CFR nu a dat aviz pentru trecerea la nivel de cale ferată pe care Primăria vrea să o amenajeze în contextul creării unei alternative de trafic pe perioada lucrărilor la pasajul Socola. „Nu ai cum să stai într-un aviz câte 6, 7 luni, un an de zile, și să crezi că poți merge mai departe”, a mai spus primarul."
-
Si apropos de Lehliu Gara, cand am cautat sa dau un nume acestui subiect de "diverse", am vazut ca sunt acolo mai multe restaurante destul de tari. La unele poze mi-a lasat gura apa. Asta ca sa mai zicem si ceva pozitiv, nu doar stiri (evident negative) de la CFR.
-
"Așa cum am scris ieri, în stația CF Constanța a fost activat Planul Roșu de intervenție, în urma unui incident feroviar care a avut loc pe linia 1. În momentul în care trenul de călători IR 1586 se pregătea să plece din stație, acesta a fost lovit de trenul IR 1688 (format din locomotivă și vagoane modernizate prin PNRR), care efectua o manevră de regarare a garniturii la linia 1.
În urma accidentului, 28 de persoane au fost evaluate medical la fața locului, iar 11, între care trei copii, au ajuns la spital. ”Unsprezece persoane (8 adulţi şi 3 copii) au fost preluate de echipele medicale din Unitatea Primiri Urgenţe, astăzi, în urma accidentului feroviar din Gara Constanţa. "
Pai da mai nene, ca noua ne place sa NU avem trenuri pusch-pull, cu comanda la ultimul vagon, sa putem sa dam cu spatele civilizat, cu mecanic aflat pe scaun pe post de conducere. NUUU. Noua ne place sa dam cu spatele cu fluierat si dat din mâini, iar mecanicul aflat in partea ailalta a trenului sa nu vada nimic.
BRAVO, BRAVO, traiasca si infloreasca prostia româneasca. Si mai ales CFR Calatori, un momument de prostie si mai mare.
-
Filmare Brasov-Bucuresti:
-
De la 14:30 imagini de la triajul Valu lui Traian.
Nu luati in seama tot ce zice Rodrigo Maxim. Statia / triajul Valu lui Traian este un proiect esential de modernizare legat de portul Constanta. Acolo trebuie sa stea trenurile care vin din port si doresc sa se incadreze pe CF spre Bucuresti si toata tara sau alte tari. Acolo pot sa astepte si invers, trenurile pentru port, pentru a nu aglomera portul.
De asemenea reteaua de CF din Romania nu mai are de mult 19.000 km, asa cum peste tot in Europa maximul de cai ferate a fost in 1900-1920 si acum s-au scos multe linii care deserveau doar sate - mai ales dupa 1950, cand automobilul a devenit accesibil la scara larga (bine, nu in Romania, unde din cauza saraciei cauzat de sistemul comunist, accesibil unei parti a devenit abia prin anii 70-80 si la scara larga abia in ultimii 10-15 ani). Asa ca avem acum vreo 10.000 km, din care modernizati 600 si in diverse faze de modernizare alti aprox. 800 (incl. QW), plus inca vreo 1500 in pregatire.